Czystość przedślubna

1. Data: 2013-09-02 07:46:35

Temat: Czystość przedślubna
Od: Oaza <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli wiecie, nie wiem kto , jaka jest , czy jesteśmy dopasowani, no po prostu obca
kobieta i teraz noc poślubna.
Czego można się spodziewać, pewnie oazowicze spodziewają się pocałunków, seksu
klasycznego przy przyciemnionym świetle, wzdychów, wzlotów ....ale niestety te
wyobrażenia często są jak Wokulski o Łęckiej, czyli idealizacją z powodu wyparcia
seksualnego, świat powoli zamienia się w świat ideału, ni przypiął ni przyłatał do
naszej świeżo poślubionej Łęckiej.
Pewnie niektórzy myślą że noc poślubna będzie nieudana, bo seksu jak się wypierało
nie da się włączyć nagle i przejść z -wstydliwe na ekstra doznania- .
Pewnie mają racje , ale i bywa i tak że świeżo poślubiona żonka czując się
właścicielem nowo poślubionego oazowicza, nagle zrzuca maskę mdlejącej dziewicy na
słowo penis i wchodzi ofiara do sypialni i oczom jego okzuje się kobieta , ubrana w
skóry z batem w ręku, która tarmosi męża i skacze na nim jak chce lejąc go po tyłku
ile wlezie, a po wielu godzinach na opuchniętego biciem i wykręcaniem oddaje swój
mocz na jego przerażoną twarz. I od teraz tak będzie codziennie bo prawdziwy katolik
się nie rozwodzi:-D

2. Data: 2013-09-02 08:55:24

Temat: Re: Czystość przedślubna
Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 07:46, Oaza pisze:
> [...]
mocz na jego przerażoną twarz. I od teraz tak będzie codziennie bo prawdziwy katolik

prof.dr. lal w nowym fcielenju ? ;>

3. Data: 2013-09-02 09:59:01

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mocz na jego przerażoną twarz. I od teraz tak będzie codziennie bo prawdziwy katolik

Myślę że mocno teoretyzujesz, w Europie (w krajach katolickich) obyczaje
niesprawdzania "towaru" przed definitywnym zakupem (małżeństwem) już od
dawna nie jest praktykowane.. Natomiast w innych krajach świata, - cóż -
w nich kobieta w małżeństwie jest tylko podmiotem i robi to co jej się
każe.

4. Data: 2013-09-02 15:32:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun nie teroretyzuje, sobie poczytaj w internecie brednie na temat czystości na
stronach różnych oazowiczów, a kończy się takie obwoźne sadomaso zniszczeniem związku
zanim się zaczął.

5. Data: 2013-09-02 17:25:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=zpPMt-KFyHY&feature=y
outube_gdata_player

6. Data: 2013-09-03 12:22:22

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest złem.
Ślub powinien być po seksie, a nie pozwoleniem na seks.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2013-09-03 14:33:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Sep 2013 12:22:22 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Jest złem.
> Ślub powinien być po seksie, a nie pozwoleniem na seks.

Racja! - skoro dla Ciebie ślub jest tylko pozwoleniem na seks, no to już
sama musisz sobie z tym poradzic jakoś...

8. Data: 2013-09-03 14:39:34

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma racje, takie pary to dopiero mają problemy, ale tak to jest jak za
ubezwłasnowolnionych ci z ambony decydują.

9. Data: 2013-09-03 14:51:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Sep 2013 05:39:34 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Nie ma racje, takie pary to dopiero mają problemy, ale tak to jest jak za
ubezwłasnowolnionych ci z ambony decydują.

Ty jak widać zupełnie nie potrafisz dac sobie rady z tą swoją "wolnością
decyzji", więc to właśnie takim ludziom jak ty szczególnie potrzebna jest
jakaś "ambona", więc nic złego w tym, że jej słuchają, skoro nie potrafią
swym życiem sami pokierować właściwie... Cała reszta radzi sobie doskonale,
im "ambona" z niczym się nie kłóci.

10. Data: 2013-09-03 15:00:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale właśnie bardzo złego bo seks jest więziotwórczy a kler z ambony uczy tych młodych
dewiacji seksualnej, już na starcie zrywa im więzi potrzebne do rozwoju ich jako
partnerów i te związki kończą się bardzo szybko rozwodem lub terapią gdzie pan
psycholog oficjalnie mówi i przekonuje że seks nie jest szatanem jak uczyło ich zło
ludzkości i żeby pracowali nad rozbudzaniem namiętności żeby mogle wogóle stworzyć
parę, bo ślub to papierek i nie ma żadnej mocy ich uszczęśliwiać.

Dlaczego Chiron
Rozwody
Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.
Wiara tylko dla plebsu.
anty- ghost