Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.

1. Data: 2013-09-02 00:40:58

Temat: Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://facet.wp.pl/martykul.html?kat=1007823&wid=134
24530

Jak robią to katolicy? Czy religia ma wpływ na seks?

Naukowcy odkryli, że seks jest tą sferą życia, która w konfrontacji z wierzeniami
religijnymi, cierpi najbardziej. Okazuje się wręcz, że Bóg w pewien sposób upośledza
człowieka. W związku z czym, badacze postanowili sprawdzić, czym różni się życie
seksualne ateistów od miłosnych igraszek osób wierzących oraz to, która wiara jest
dla seksu najbardziej niebezpieczna...

Renomowany psycholog i publicysta, Darrel Ray oraz Amanda Brown z Kansas University
przedstawili niedawno raport pt. "Sex and Secularism", w którym zgłębiają bardzo
interesujący problem, jakim jest wpływ religii na jakość życia seksualnego człowieka.
Specjaliści przepytali zarówno ateistów, jak i niemal 15 000 przedstawicieli różnych
wyznań i nurtów religijnych. Oczywiście nie obyło się bez niespodzianek...

"Informacje przez nas zebrane, wyraźnie wskazują, że ludzie religijni odczuwają
bardzo duże poczucie winy angażując się w najrozmaitsze praktyki seksualne, jednak to
ich nie powstrzymuje (oni również masturbują się, oglądają pornografię, uprawiają
seks, cudzołożą itd.), po prostu sprawia, że czują się z tym strasznie źle już po
fakcie. Oczywiście, aby odżegnać od siebie winę, muszą zwrócić się do religii z
prośbą o przebaczenie. To trochę tak, jakby kościół najpierw podtruwał wszystkich
swoich wiernych, a potem oferował im fałszywe antidotum..." - mówi w wypowiedzi dla
"Alternet.org" dr Darrel Ray.

2. Data: 2013-09-02 10:02:52

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 00:40, LaL pisze:
> http://facet.wp.pl/martykul.html?kat=1007823&wid=134
24530

> Jak robią to katolicy? Czy religia ma wpływ na seks?

W bardzo znikomym stopniu. Przynajmniej tak wynika z moich osobistych
doświadczeń.

3. Data: 2013-09-02 10:57:07

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
24530

> W bardzo znikomym stopniu. Przynajmniej tak wynika z moich osobistych
> doświadczeń.
He, he- w Niemczech i Wielkiej Brytanii przeprowadzono takie badania.
Okazało się, że katoliczki są o wiele bardziej wyuzdane i mniej zahamowane
niż protestantki.
:-)

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

4. Data: 2013-09-02 15:40:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To masz bardzo słabe doświadczenia bo religia katolicka niszczy sferę skeksualną
związku i w tych badaniach już chyba poraz milionowy znowu to wykazano.

5. Data: 2013-09-02 21:21:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Sep 2013 10:57:07 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> He, he- w Niemczech i Wielkiej Brytanii przeprowadzono takie badania.
> Okazało się, że katoliczki są o wiele bardziej wyuzdane i mniej zahamowane

Otóż to :-)))

Wyuzdaną można być, i zupełnie nie mieć zahamowań - będąc katoliczką. A co
dla kogo jest wyuzdaniem i zahamowaniem?
Czy tzw "wolna miłość" (którą ja nazwę po imieniu "rYpta co/z_kim chceta")
to jest ta prawdziwa wolność? Przecież to jest ogromny NACISK i PRZYMUS,
oczywiście dla ludzi powszechnie zniewolonych MODĄ i TRENDEM. A takich jest
większość. MODA i TREND to dla nich jedyne znane im wzorce, co gorsza
zastępujące wszelkie wartości.

6. Data: 2013-09-02 21:23:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Sep 2013 06:40:44 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> To masz bardzo słabe doświadczenia bo religia katolicka niszczy sferę skeksualną
związku i w tych badaniach już chyba poraz milionowy znowu to wykazano.

Do kogo to? łaskawie cytuj przedmówcę.

7. Data: 2013-09-03 21:37:38

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 10:57, Chiron pisze:
> [...]
> He, he- w Niemczech i Wielkiej Brytanii przeprowadzono takie badania.
> Okazało się, że katoliczki są o wiele bardziej wyuzdane i mniej

No jasne... Może tam kiedyś, w dawnych czasach było inaczej, jednak na
dzień dzisiejszy w łóżku nie idzie odróżnić katoliczki od ateistki.

8. Data: 2013-09-03 21:38:10

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 21:21, Ikselka pisze:

> [...]
> oczywiście dla ludzi powszechnie zniewolonych MODĄ i TRENDEM. A takich jest
> większość. MODA i TREND to dla nich jedyne znane im wzorce, co gorsza

W zarówno jednym zachowaniu (wstrzemięźliwości) jak w tarzaniu sie w
rozpuście trudno mówić o prawdziwej wolności. Co tam seks - w żadnym
aspekcie życia w społeczeństwie mówienie o prawdziwej wolności jest
nadużyciem.

9. Data: 2013-09-03 21:38:16

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-02 15:40, glob pisze:
> To masz bardzo słabe doświadczenia bo religia katolicka niszczy sferę skeksualną
związku i w tych badaniach już chyba poraz milionowy znowu to wykazano.

E tam - "idźcie i rozmnażajcie się" - przekaz jasny jak słonce.

10. Data: 2013-09-03 22:00:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Idź i rozmnażaj się czyli raz na rok , bo chodzi o rozpłód a nie seks.

Wiara tylko dla plebsu.
anty- ghost
Katolicka "mądrość"
Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.