Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.

11. Data: 2013-09-03 22:06:43

Temat: Re: Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-03 22:00, glob pisze:
> Idź i rozmnażaj się czyli raz na rok , bo chodzi o rozpłód a nie seks.

No ale przecież dobry Bóg wyposażył nas w zmysły pozwalające czerpać
rozkosz z tego rozmnażania.

12. Data: 2013-09-03 22:10:59

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kościół uczy że seks jest tylko do rozpłodu i dlatego potępia seks który nie prowadzi
do rozpłodu, co kończy się leczeniem katolików bo mają zaburzenia że seks to zło.

13. Data: 2013-09-04 00:19:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Sep 2013 21:37:38 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
24530

> No jasne... Może tam kiedyś, w dawnych czasach było inaczej, jednak na
> dzień dzisiejszy w łóżku nie idzie odróżnić katoliczki od ateistki.

:-D

14. Data: 2013-09-04 00:21:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Sep 2013 21:38:16 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
związku i w tych badaniach już chyba poraz milionowy znowu to wykazano.

> E tam - "idźcie i rozmnażajcie się" - przekaz jasny jak słonce.

Globek zara bedzie nadawał o in vitro ;-)))

15. Data: 2013-09-04 00:23:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pobożne życzenia, jak pochwica kwitnie wśród katoliczek a jakie obsesje nawet w hot
dogach złego falusa widzą.

16. Data: 2013-09-04 00:25:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Sep 2013 13:00:58 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Idź i rozmnażaj się czyli raz na rok , bo chodzi o rozpłód a nie seks.

Durniu, szansa jest w każdym momencie 33333-P

17. Data: 2013-09-04 00:26:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Sep 2013 22:06:43 +0200, Trybun napisał(a):

> No ale przecież dobry Bóg wyposażył nas w zmysły pozwalające czerpać
> rozkosz z tego rozmnażania.

...bo inaczej nikomu by się nie chciało 3333-)

18. Data: 2013-09-04 00:26:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Sep 2013 13:10:59 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Kościół uczy że seks jest tylko do rozpłodu i dlatego potępia seks który nie
prowadzi do rozpłodu, co kończy się leczeniem katolików bo mają zaburzenia że seks to
zło.

Ło, i to jest właśnie pogląd katolika-idioty...

19. Data: 2013-09-04 00:37:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie to jest utrapienie psychiatrów którzy mają teraz nawał pracy z małżeństwami bo im
kler krzywdę swoją nauką zrobił.

20. Data: 2013-09-04 00:38:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Sep 2013 15:23:17 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Pobożne życzenia, jak pochwica kwitnie wśród katoliczek a jakie obsesje nawet w hot
dogach złego falusa widzą.

Ale za to w bananach nie!
:-DDD

Wiara tylko dla plebsu.
anty- ghost
Katolicka "mądrość"
Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.