Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.

21. Data: 2013-09-04 08:57:29

Temat: Re: Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:d5931344-6127-4552-9015-c1f8cca68ccf@googlegrou
ps.com...
>Nie to jest utrapienie psychiatrów którzy mają teraz nawał pracy z
>małżeństwami bo im kler krzywdę swoją nauką zrobił.
Glob- problem z Tobą polega na tym, że wyłącznie teoretyzujesz. Twoja wiedza
nie jest w żaden sposób poparta praktyką. W ten sposób to sobie np można
wymyślić fruwające słonie i dyskutować o tym, że wypróżniając się podczas
lotu po niebie mogą zabić odchodami człowieka. Stąd wniosek, że być może
należy słonie tępić. I nic a nic nie przeszkadza Ci fakt, że takich zwierząt
po prostu nie ma.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

22. Data: 2013-09-04 14:55:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To że ty jesteś idiotą zmanipulowanym przez kler to do czego mnie porównujesz,
niedorozwojec co nigdy ani do szkoły nie chodzi i tymi debilami watykan manipuluje
wciskając swoje szkodliwe dogmaty, dlatego w eutopie jest kopnięty w dupsko . A to że
niszczy związki jego potępienie seksu to oddawna wiadomo.

23. Data: 2013-09-06 12:17:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Sep 2013 05:55:05 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> [...]
wciskając swoje szkodliwe dogmaty, dlatego w eutopie jest kopnięty w dupsko . A to że
niszczy związki jego potępienie seksu to oddawna wiadomo.

Matttttkooo, jaki ty jesteś nudny. Zmień płytę!

Wiara tylko dla plebsu.
anty- ghost
Katolicka "mądrość"
Syndrom Madonny i Ladacznicy już 60% polaków
To jest właśnie "sprawiedliwość" z koziej wólki.