Czystość przedślubna

31. Data: 2013-09-04 00:42:13

Temat: Re: Czystość przedślubna
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No rzeczywiście, uwaga bielmo zaraz obłudnej krowie katolickiej na oczy wskoczy....

Jeszcze wówczas ponad połowa kobiet nie przeżywała orgazmu. Jedną z przyczyn tego
stanu rzeczy były silne zahamowania na tle religijnym. Schaetzing odkrył je u wielu
swoich pacjentek i nadał im nazwę. Stwierdził, że tłumienie potrzeby seksualnej,
traktowanie przyjemności jako czegoś złego, obsesja antymasturbacyjna, moralność
potępiająca radość itp. elementy "dogmatyzmu kościelnego" nie tylko są przyczyną
zahamowań seksualnych, braku orgazmu, ale i innych zaburzeń o nerwicowym charakterze,
uniemożliwiając harmonię i więź w wielu małżeństwach, prowadząc do tragedii w życiu
osobistym. Wzięło się to z obserwacji, że jego pacjenci pochodzący z rodzin
chrześcijańskich często zmagali się z problemami seksualnymi w kontekście swojej
wiary.

Jego spostrzeżenia potwierdzili wkrótce inni lekarze i psychoterapeuci, w wyniku
czego stwierdzono, iż "Nerwice eklezjogenne z pewnością były jedną z częściej
występujących przyczyn problemów seksualnych i małżeńskich" (Z. Lew-Starowicz,
Słownik encyklopedyczny -- Miłość i Seks, 1999). W 1957 r. austriaccy psychoterapeuci
zorganizowali kongres na temat nerwic eklezjogennych.

32. Data: 2013-09-04 11:47:32

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...tu zamiast miłości kupczy się dziewictwem, miłość zastąpiono
>ekonomicznym
> produktem dziewica . Kobieta chandluje dziewictwem bo nie daje miłości.
Nie ma czegoś takiego, zwłaszcza, że podobno są operacje przywracające
dziewictwo.

>I kupując ten produkt z napisem dziewica, jak odkręcamy pokrywkę, to mamy
>puzzle > a nie gotowy produkt.
Tego, znaczy puzli , nie rozumiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

33. Data: 2013-09-04 14:57:31

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sama nie wie kim jest ani ten co otwiera puzle co to jest .

34. Data: 2013-09-04 20:58:32

Temat: Re: Czystosc przedslubna
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Sama nie wie kim jest ani ten co otwiera puzle co to jest .
Nie mogles napisac wprost, ze kupuje sie wtedy kota w worku?:)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
Ortografia to NAWYK, czesto nielogiczny, ktury ludzie ociezali umyslowo,

35. Data: 2013-09-04 21:33:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Puzzle kota i jeszcze w worku.:-D

36. Data: 2013-09-05 16:12:35

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-03 21:59, glob pisze:
> Trybun to nie opinia nawiedzonych tylko kler tak szkodzi że ludzie lądują od jego
nauk na ciężkich zaburzeniach następnie u lekarzy.

No nie wiem.. Wiem natomiast że piętnuje seks pozamałżeński, ale to
chyba dobrze? Mniej chorób, mniej rozczarowań itd., Dzieci mają
rodziców, długo można by wymieniać zalety zleceń kościoła w tych sprawach.
Idzie także zrozumieć niechęć kościoła do traktowania seksu jako
zabawy.. Przecież natura (Bóg) nie dała nam tej przyjemności dla naszej
zabawy, a do konkretnych celów. Spokojnie można takie zachowanie jako
próbę oszustwa (Boga), a więc nie odmawiaj kapłanom jakiejś tam racji w
tej kwestii.

37. Data: 2013-09-05 16:22:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To piętnowanie niszczy rodziny bo seks jest więziotwórczy spaja partnerów. Przestane
na twoje posty odpowiadać bo to jest taki szczyt debilizmu że aż boli, linków nie
czytasz , nie masz pojęcia o co biega i wypisujesz takie kretyństwa że głowa boli.

38. Data: 2013-09-06 12:14:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Sep 2013 11:47:32 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Tego, znaczy puzli , nie rozumiem.

No, wkładanie dzyndzelka w zatoczkę ;-PPP

39. Data: 2013-09-06 12:17:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Sep 2013 05:57:31 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Sama nie wie kim jest ani ten co otwiera puzle co to jest .

Co ty pleciesz, to chyba ty- ja tam zawsze wiem, co kupuję :-D

40. Data: 2013-09-06 15:49:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Sep 2013 16:12:35 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> zabawy, a do konkretnych celów. Spokojnie można takie zachowanie jako
> próbę oszustwa (Boga), a więc nie odmawiaj kapłanom jakiejś tam racji w

Howgh.

Dlaczego Chiron
Rozwody
Szukam ateistki, a się Cbnet dziwił dlaczego parzą mnie katoliczki.
Wiara tylko dla plebsu.
anty- ghost