Re: Czyszczenie jelita grubego

Data: 2007-07-20 11:17:33
Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: "Jurek" <m...@o...pl>

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
news:f7pn2v$97h$1@news.interia.pl...

> wszystkim radzi. Tak było od zarania dziejów....
>
> Jurku drogi... Odpowiedz mi jeszcze na jedno pytanie. Dlaczego przed
> zabiegiem hydrokolonoterapi (tak jak np u autora tego wątku) do jego jelit
> daje
> radę wlac się tylko 0,5 litra płynu, a po terapi oczyszczającej bedzie
> wchodzić gładko 2 litry. ?.
>
> Czy to wg ciebie ma jakiekolowiek logiczne znaczenie dla ludzkiego
> organizmu, czy raczej jest to
> całkowicie nieistotna bzdura....

A ponieważ znam masę przypadków wyleczenia z bardzo ciężkich stanów
zapalnych jelita grubego przy diecie optymalnej i zastosowaniu prądów
selektywnych S, to nie będę nigdy popierał sztucznych metod czyszczenia
jelita. Możliwe, że w jakichś niezwykle wyjątkowych sytuacjach mogę poprzeć
taki zabieg. Np u kobiety, która ma znacznie ponad 80 lat, a więc trudno ja
nagle przekonywać do DO w tym wieku. Na pewno poprę ten zabieg polecany
przez lekarza po jakimś wypadku. Ale to są tylko marginalne kwestie, a nie
żeby co któryś człowiek źle się odżywiał i popierać zabiegi
hydrokolonoterapii.Wypowiedź moja chyba jest jasna dla Ciebie?
Pozdrawiam Jurek M.