Czyżby zrozumieli?

21. Data: 2019-02-14 20:13:06

Temat: Re: Czyżby zrozumieli?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/02/2019 o 21:13, Ilona pisze:
> [...]
g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

> i tak 'zrzuta', bedzie.
> Tyle pustych słoików jeszcze.

zalapiesz sie

--
gazebo

22. Data: 2019-02-15 00:24:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-14 20:13, gazebo wrote:

g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

> zalapiesz sie

Eee, nie, nigdy nie należałem do komsomołu.
https://niezalezna.pl/47507-ten-ktory-zniszczyl-bunt
-o-jerzym-owsiaku-bezpieczniku-systemu

23. Data: 2019-02-15 00:29:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-15 00:24, Ilona wrote:

> [...]
m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

> Eee, nie, nigdy nie należałem do komsomołu.

"Zamknięta kasta bogaczy rodem z komunistycznej bezpieki u góry. I
zablokowane szanse awansu dla reszty. System III RP bez bezpieczników w
rodzaju Owsiaka łatwo mógłby się wywrócić. Wcale nie za sprawą moherów,
tylko młodzieży. Szanse rozwoju i awansu w postkomunistycznym systemie
młodych ludzi przeważnie ograniczają się do możliwości uzyskania pracy
sprzedawcy w sklepie. Chyba, że mają dojścia, są z odpowiednich rodzin.

Ale w III RP młodzież nigdy nie zbuntowała się antysysytemowo na masową
skalę. Mimo pojawiania różnych mniejszościowych grup wyczuwających, kto
naprawdę tym wszystkim kręci - jak dziś w przypadku ruchu kibicowskiego.
Jak po 1989 r. Owsiak odciął od zbuntowanej młodzieży antyokrągłostołową
opozycję, tak dziś pozostawać ma bezpiecznikiem nie pozwalającym urosnąć
buntowi do niebezpiecznego pułapu. Kreując własne formy buntu,
bezpieczne dla władzy.

Głównymi ofiarami Owsiaka są więc sami buntownicy, którzy w późniejszym
wieku odkrywają często, że zmarnowali się młodość. Nie na walkę o naiwne
ideały. Na bunt sterowany przez establishment, którego efektem jest
zniszczenie szans własnego pokolenia."

Tekst ukazał się w miesięczniku ,,Nowe Państwo", numer 1 (83)/2013

24. Data: 2019-02-15 15:36:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 23:24, Ilona pisze:

> [...]
m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

> Eee, nie, nigdy nie należałem do komsomołu.
teraz to sie orgazm nazywa

--
gazebo

25. Data: 2019-02-15 15:39:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 23:29, Ilona pisze:

> [...]
> zniszczenie szans własnego pokolenia."
>
> Tekst ukazał się w miesięczniku ,,Nowe Państwo", numer 1 (83)/2013

co ty zmarnowalas, ze sie tak boczysz? nie dostalas szansy? swiat stoi
otworem, powodzenia

--
gazebo

26. Data: 2019-02-15 23:10:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-15 15:39, gazebo wrote:

> co ty zmarnowalas, ze sie tak boczysz? nie dostalas szansy? swiat stoi
> otworem, powodzenia

Ja na szczęście niczego nie zmarnowałem.
Piękno Świata poznałem już w czasach, gdy kremlowska agentura uwalniała
słonie z zoo.
Jednak, zastanów sie, ilu młodych ludzi, (już 30 lat), daje się nabierać
na tę manipulację?
To członkowie twojej grupy etnicznej, twoi rodacy i nie żal ci ich?
Nie odczuwasz potrzeby, aby ich przed tym bronic?

https://niezalezna.pl/47507-ten-ktory-zniszczyl-bunt
-o-jerzym-owsiaku-bezpieczniku-systemu

"Jak Komsomoł szukał wspólnego języka z subkulturami

Jak narodziła się koncepcja kontrolowania zbuntowanej, subkulturowej
młodzieży w PRL? W 1988 r. Aleksander Oskin, sekretarz ambasady ZSRS w
Warszawie, udzielił wywiadu tygodnikowi ,,Zarzewie", w którym radził
komunistycznym młodzieżówkom, jak postępować z subkulturami. Rozważał:
,,Do komitetu Komsomołu przychodzi grupa muzyków i mówi: chcemy powołać
klub heavy-metalowy". Zdaniem Oskina może się zdarzyć, że za biurkiem w
organizacji siedzieć będzie biurokrata, który ich przegoni: ,,Jeśli sami
znajdą piwnicę, tworzą nieformalny klub >>metalistów<< (tak
przetłumaczyła to słowo redakcja - przyp. PL), oklejają go plakatami,
informacjami o zespołach, gromadzą płyty i nagrania. Nikt dokładnie nie
wie, skąd to wszystko zdobywają. Słuchają muzyki z różnych źródeł. Na
przykład zachodnich radiostacji. A te (...) przeplatają muzykę tekstami
czysto politycznymi". By do tego nie dopuścić, należy ,,znaleźć z takimi
grupami wspólny język" i ,,wypracować formy współpracy".

Oskin to postać niewątpliwie nietuzinkowa. ,,Trybuna" w latach 90.
obwołała go ,,jednym z trzech wybitnych szpiegów radzieckich w Polsce". Z
nadania Moskwy ,,opiekował się" on polskimi komunistycznymi organizacjami
młodzieżowymi."

Pomyśl czasem realnie o przyszłości.

27. Data: 2019-02-15 23:15:08

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-15 15:36, gazebo wrote:

g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

> teraz to sie orgazm nazywa

a czym jest realnie?

28. Data: 2019-02-16 06:18:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 22:10, Ilona pisze:

> [...]
> To członkowie twojej grupy etnicznej, twoi rodacy i nie żal ci ich?
> Nie odczuwasz potrzeby, aby ich przed tym bronic?

och kurwa, Ruscy do domu, ty to masz zajebiste korzenie :]

--
gazebo

29. Data: 2019-02-16 06:19:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 22:15, Ilona pisze:

g-Francja-zaglosuje-w-piatek-w-UE-przeciwko-Nord-Str
eam-2-4201084.html

m-2-deutschland-und-frankreich-einigen-sich-offenbar
-auf-kompromiss-a-1252308.html

> a czym jest realnie?

przyjemnoscia, z ktora co niektorzy walcza

--
gazebo

30. Data: 2019-02-16 18:59:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 06:18, gazebo wrote:

> och kurwa, Ruscy do domu, ty to masz zajebiste korzenie :]

korzenie mam adekwatne, pytanie tyczyło, czy ty odczuwasz przynależność?

Irlandia radzi sobie z klerem
Znów liderom nerwy puszczają!
[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions