Re: Czyżby zrozumieli?

From: Ilona <i...@u...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czyżby zrozumieli?
Date: Fri, 15 Feb 2019 23:10:21 +0100

On 2019-02-15 15:39, gazebo wrote:

> co ty zmarnowalas, ze sie tak boczysz? nie dostalas szansy? swiat stoi
> otworem, powodzenia

Ja na szczęście niczego nie zmarnowałem.
Piękno Świata poznałem już w czasach, gdy kremlowska agentura uwalniała
słonie z zoo.
Jednak, zastanów sie, ilu młodych ludzi, (już 30 lat), daje się nabierać
na tę manipulację?
To członkowie twojej grupy etnicznej, twoi rodacy i nie żal ci ich?
Nie odczuwasz potrzeby, aby ich przed tym bronic?

https://niezalezna.pl/47507-ten-ktory-zniszczyl-bunt
-o-jerzym-owsiaku-bezpieczniku-systemu

"Jak Komsomoł szukał wspólnego języka z subkulturami

Jak narodziła się koncepcja kontrolowania zbuntowanej, subkulturowej
młodzieży w PRL? W 1988 r. Aleksander Oskin, sekretarz ambasady ZSRS w
Warszawie, udzielił wywiadu tygodnikowi ,,Zarzewie", w którym radził
komunistycznym młodzieżówkom, jak postępować z subkulturami. Rozważał:
,,Do komitetu Komsomołu przychodzi grupa muzyków i mówi: chcemy powołać
klub heavy-metalowy". Zdaniem Oskina może się zdarzyć, że za biurkiem w
organizacji siedzieć będzie biurokrata, który ich przegoni: ,,Jeśli sami
znajdą piwnicę, tworzą nieformalny klub >>metalistów<< (tak
przetłumaczyła to słowo redakcja - przyp. PL), oklejają go plakatami,
informacjami o zespołach, gromadzą płyty i nagrania. Nikt dokładnie nie
wie, skąd to wszystko zdobywają. Słuchają muzyki z różnych źródeł. Na
przykład zachodnich radiostacji. A te (...) przeplatają muzykę tekstami
czysto politycznymi". By do tego nie dopuścić, należy ,,znaleźć z takimi
grupami wspólny język" i ,,wypracować formy współpracy".

Oskin to postać niewątpliwie nietuzinkowa. ,,Trybuna" w latach 90.
obwołała go ,,jednym z trzech wybitnych szpiegów radzieckich w Polsce". Z
nadania Moskwy ,,opiekował się" on polskimi komunistycznymi organizacjami
młodzieżowymi."

Pomyśl czasem realnie o przyszłości.