[DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat

21. Data: 2004-01-15 14:01:15

Temat: Re: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... było zadzrość o czat
Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *Oasy* napisała zimową porą:

:: Otóż siedziałem właśnie przed monitorkiem w niezbyt obcisłych
:: spodniach, wykąpany i odświeżony różnymi pachnidłami, czekając na
:: efekty naszych (moich, Twoich i Hani) wczorajszych działań. Na
:: początku wszystko szło dobrze, Hani emila żona przeczytała, później
:: przez przypadek podczas szukania szczegółów wspomnianej edycji
:: sekstetu natknęliśmy się na Twojego emila którego skrupulatnie
:: przeczytaliśmy. Zwróciłem oczywiście uwagę dyskretnie na
:: najistotniejsze punkty. No i kiedy sobie tak siedziałem i czekałem
:: popisując co jakiś czas na grupę moja kochana przeszła kilka razy
:: koło mnie (za każdym razem myślałem że to już :) ) mówiąc że położy
:: się już do łóżka, po czym poszła do sypialni. Czekałem i czekałem a
:: tu nic. Kiedy już załamany sam postanowiłem iść spać to okazało się
:: że szkoda że miałem tyle pracy, bo wygrzane łóżeczko czekało na
:: mnie, ale skoro już tak późno to trzeba już iść spać. Nie pozostało
:: mi nic innego jak odwrócić się na drugi bok i z zaciśniętymi zębami
:: i z wielkim żalem do Ciebie, za Twój nie do końca genialny sposób,
:: usiłować zasnąć.

Ło Matko! Sie narobiło. Było milczeć i w milczeniu tylko czytać jak
przez ostatnie miesiące to nie, odezwać się Tashunko zachciało i nie
pierwszy raz zamieszać. To ja już lepiej zamilknę i zdradzać tajemnic
alkowy/pracowni zaprzestać......do następnego spontanicznego razu
"kiedyśtam".No to pa!I sorki jak mój chrześniak mawia.

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

22. Data: 2004-01-15 14:11:48

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Oj, ale się porobiło.
To zdradzę, że i ja spróbowałam, mąż też miał wieczorem sporo pisaniny.
Wprawdzie nie próbowałam na krześle, bo z powodu mojej wagi nie wytrzymałoby
a krzesła szkoda.

Ale ogólnie z efektem pozytywnym ;-)

Reszty nie napiszę, bo NTG.

Tashunko, aleś narobiła ;-)

Pozdrowienia.

Basia

23. Data: 2004-01-15 14:16:18

Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Persona, wirtualnie znana jako *Basia Z.* napisała zimową porą:

:: Oj, ale się porobiło.
:: To zdradzę, że i ja spróbowałam, mąż też miał wieczorem sporo
:: pisaniny. Wprawdzie nie próbowałam na krześle, bo z powodu mojej
:: wagi nie wytrzymałoby a krzesła szkoda.
::
:: Ale ogólnie z efektem pozytywnym ;-)
::
:: Reszty nie napiszę, bo NTG.
::
:: Tashunko, aleś narobiła ;-)

Ufff, czyli jakieś pozytywy są:))))))) Aż się uśmiałam od ucha do ucha
i głośno bardzo i musiałam w pokoju wyjaśniać z czego tak rżę:)))))

--
Pozdrówka gorące!
****Tashunko****

24. Data: 2004-01-15 18:40:42

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

[ciach]

> Czekałem i czekałem a tu nic.

[ciach]

>Nie pozostało mi nic innego jak odwrócić się na drugi
> bok i z zaciśniętymi zębami i z wielkim żalem do Ciebie, za Twój nie
do
> końca genialny sposób, usiłować zasnąć.

Amen

brow(J)arek

25. Data: 2004-01-15 18:43:42

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bu66dc$132$1@news.onet.pl...

> [...]
> alkowy/pracowni zaprzestać......do następnego spontanicznego razu
> "kiedyśtam".No to pa!I sorki jak mój chrześniak mawia.

Ano... tak to jest machać głodnym murzyniątkom bułką z szynką z okna
samolotu :(

brow(J)arek (nienaburmuszony bo miał baaardoz udane popołudnie)

26. Data: 2004-01-15 18:44:53

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bu660n$1gs$1@news.onet.pl...

> Więc może lepiej pomińmy
> powyższe w realnych rozmowach , bo lanie dostanę za zdradzanie
> tajemnic alkowy:)

Się wie... kłodeczka, a kluczyk do rzeki.

brow(J)arek pozdrawia wiosennie (chiba już można, nie ?)

27. Data: 2004-01-15 21:52:45

Temat: Odp: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... :)
Od: "Carlos" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś Ty, jeszcze trafi na zniewieściały egzemplarz, który ogląda " Samo
> życie " czy " M ja miłość":) Niech już lepiej sam zostanie - w końcu
> NIKT tak jak on sam go nie zrozumie i się nim nie zajmie.

M ja miłość?
To ja jestem zniewiescialy?!?
;-)

--
Carlos

P.S. Aha.. ale gejem nie jestem
:-)

28. Data: 2004-01-15 22:10:58

Od: "Carlos" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ossso chozzzi..?

Moze mnie grupa oswieci bom nieswiadom rzeczy :-)

--
Carlos

29. Data: 2004-01-15 22:56:03

Temat: Re: [DŁUGIE] proszę wstac sąd idzie... :)
Od: Misia <m...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

"brow(J)arek" napisał(a):

> Raczej współczuć nam pozostaje, że rozwiązania są proste, czasami obie
> strony o nich wiedzą, naja świadomość sytuacji, swoich i partnera błędów
> i pomimo tego tkwią w bezruchu... a życie płynie.
>

> brow(J)arek pozdrawia

Zgadzam się z Tobą i strasznie mnie to dołuje. Choć wiem, że po 11
latach bycia razem coś się zmieniło, i nawet wiem jak możnaby to choć
trochę naprawić, i chociaż podejmuję jakieś próby to ciągle wydaje mi
się, że już nic się nie da zrobić, że takie już jest życie, że tyle
małżeństw ma podobne problemy, że nasi rodzice czy dziadkowie też je
mieli, choć kiedyś mniej się o tym mówiło.

A... bez sensu chyba cos napisałam.

Misia (zdołowana optymistka)

30. Data: 2004-01-16 00:08:45

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik znany jako Oasy mieszkający pod adresem
<u...@p...onet.pl> w poście bu4cs1$jj$...@n...onet.pl
napisał w ten deseń:
> Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:bu4cda$rmo$1@news.onet.pl...

> Jakiemu świadkowi, co ty gościu pieprzysz, oskarżonemu przecież. Myśl
> co piszesz palancie.

jak Ty czule do siebie przemawiasz ;-) zreszt a puchaty nie gorszy ;-)

--
pozdr
Xena

Zerwanie z rodziną a opieka nad chrześniakami
Zazdrość o faceta przy telewizorze
ludzie pomozcie
dzieci bez ojca
Polisa Posagowa PZU