DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??

1. Data: 2004-02-01 10:31:55

Temat: DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak juz wczesniej pisalam zamiast schudna to przytylam.
Teraz postanawiam stosowac proporcje 1: 1,4: 0,8
a w gramach to wyglada tak: 56,7:79,1:47,6
Jak to nic nie da, to chyba pozostanie mi zrezygnowac z tej diety, bo....;-(
eh

Jeszcze zastanawia mnie jedno, bo zazywam leki uspokajajace moze to one
+ta dieta tak dzialaja ze full tluszczu mi przytylo??
Stokrotka

2. Data: 2004-02-01 12:40:03

Temat: Re: DO- JESZCZE JEDNA SZANSA??
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> a w gramach to wyglada tak: 56,7:79,1:47,6
> Jak to nic nie da, to chyba pozostanie mi zrezygnowac z tej diety,

Skoro juz raz sie nie sprawdzila, a "optymalni" teraz stwierdzili, ze przy
tych proporcjach to napewno przytyjesz, to zapytam tutaj... co sadzisz o
Atkinsie?

> Jeszcze zastanawia mnie jedno, bo zazywam leki uspokajajace moze to one
> +ta dieta tak dzialaja ze full tluszczu mi przytylo??

alez wystarczy watróbka dwa razy w tygodniu;-)))

Pozdrawiam,
Adam

3. Data: 2004-02-01 14:00:57

Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Adamo 2. napisa?:
> to zapytam tutaj... co sadzisz o
> Atkinsie?

odpowiedzialam we wczsesniejszym watku;-))
Stokrotka

4. Data: 2004-02-01 14:15:03

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Uz.ytkownik Adamo 2. napisa?:
> >
> odpowiedzialam we wczsesniejszym watku;-))

dla odmiany ja na Twoja odpowiedz w tamtym watku odpowiem tutaj ;-)))

z polskich stron o atkinsie znam strone hafsy:

http://hafsa.republika.pl/diety/atkins.htm

wkrótce cos sie pewnie pojawi na:
http://www.atkins.pl/

wiec niestety w tym wypadku bardziej konieczny wydaje sie chyba zakup/
wypozyczenie którejs ksiazki Atkinsa...

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2004-02-01 18:31:24

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <d...@2...pl> a écrit dans le message de
> [...]
>
> Jeszcze zastanawia mnie jedno, bo zazywam leki uspokajajace moze to one
> +ta dieta tak dzialaja ze full tluszczu mi przytylo??

nie moge znalesc twojego poprzedniego postu ("wymiotlo" mi olbrzymia ilosc
postow)wiec nie wiem co Ci radzono, ale cos z wlasnego doswiadczenia,
zaczynajac DO mialem mnostwo do stracenia (kilogramow) i stosowalem DO
zgodnie z KSIAZKOWA wersja. Poza kilkoma innymi detalami stosunek BT 1:4 lub
wiecej i chudlem w tepie +- 6/7 kg na miesiac, i od prawie 4 lat waga ani
drgnie (70kg 182cm)

Jurek

6. Data: 2004-02-01 18:41:38

Od: "optyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze zastanawia mnie jedno, bo zazywam leki uspokajajace moze to one
> +ta dieta tak dzialaja ze full tluszczu mi przytylo??
> Stokrotka

a moze konsultacja z lekarzem optymalnym,odstawienie leków, azamiast leków
prady selektywne ?
poczyaj sobie o pradach selektywnych pomagaja wszystkim na wszystko :)

7. Data: 2004-02-01 21:11:22

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <d...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a w gramach to wyglada tak: 56,7:79,1:47,6
> Jak to nic nie da, to chyba pozostanie mi zrezygnowac z tej diety,

no lepiej nie zaczynaj bo z tego co napisałaś to za dużo białka , za mało
węgli i tłuszczu też zxa mało , na efekty pozytywne bym nie liczył

> Jeszcze zastanawia mnie jedno, bo zazywam leki uspokajajace moze to one
> +ta dieta tak dzialaja ze full tluszczu mi przytylo??
> Stokrotka

a mogłabyś napisac ile białka tłuszczu i węgli zjadałaś w gramach do tej
pory ?? bo proporcje to za mało

Slawek

8. Data: 2004-02-01 21:17:02

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a mogłabyś napisac ile białka tłuszczu i węgli zjadałaś w gramach do tej
> pory ?? bo proporcje to za mało

"B 50 gram, T 130gram, W 50 gram i raczej sie tego trzymam"
co zalecił jak pisze Stokrotka "lekarz"...
<wątek: opty- wcale nie chudna - HELP!>

Pozdrawiam,
Adam

9. Data: 2004-02-01 21:30:31

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> "B 50 gram, T 130gram, W 50 gram i raczej sie tego trzymam"
> co zalecił jak pisze Stokrotka "lekarz"...
> <wątek: opty- wcale nie chudna - HELP!>

hmm a to

">>Coś mi tu nie pasuje... W początkowym post'cie napisałaś, że trzymasz
się

"> wiesz co, sama juz sie w tym gubie. Ale to chyba bylo tak, ze lekarz
zalecil mi taka ilosc gram, a ja w swoim jadlospisie dzsiennym, tak sobie
ulozsylam ze wyszlo mi wlasnie takie BTW.
"

czy ile tak naprawdę zjada BTW ???

10. Data: 2004-02-01 21:36:40

Od: " annaklay" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <d...@2...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Jeszcze zastanawia mnie jedno, bo zazywam leki uspokajajace moze to one
> +ta dieta tak dzialaja ze full tluszczu mi przytylo??

http://misiczka.com/plmiscdieta.htm

Tak z grubsza policzylam ile zjadasz kalorii dziennie. Wyszlo mi ze
ok. 1129 kalorii. Prawdopodobnie twoj organizm nauczyl sie oszczedzac
w tych warunkach dostarczana energie, a nawet ja odklada.
Diete rozpoznaje jako stan glodzenia. Teraz trudno powiedziec czy nie dzieje
sie nawet tak, ze zamienia twoje wlasne proteiny na tluszcze, aby uzyskac
pewne substancje ktore sa mu niezbedne do przezycia.
W tej chwili moze zyjesz na granicy tzw.podsawowego metabolizmu
bazalnego(BMR).
BMR to ilosc energii ktora organizm potrzebuje na zaspokojenie podsawowych
funkcji zyciowych (oddyczanie, krazenie krwi, temeratura, trawienie itp itd)
bez wykonywaqnia jakiejkolwiek aktywnosci fizycznej.
Podaje ci powyzej link gdzie znajdziesz informacje o diecie Kekwicka (1000
kalorii).
Moze zapoznaj sie z zasadami tej diety i zaleceniami.

pozd.anna

IG alkoholi
IG i maks wegli
moj sposob na utrate wagi..