DO S.

41. Data: 2006-12-08 23:13:39

Temat: Re: DO S.
Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.gazeta.pl" <s...@g...pl> wrote in message
news:elckii$osj$1@inews.gazeta.pl...

> Ależ tak - smutna prawda, ale prawda ;-)
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

Nie.

42. Data: 2006-12-08 23:57:11

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 9 décembre 2006 ŕ 00:13:07, dans <elcrob$kvm$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Wielokrotnie przekroczyłeś ty i spółka granice mojej wolności. Staliście się
> nie tylko prokuratorami, ale i sędziami i katami....

I, oczywiscie, spowiednikami.

Re-plonk

--
Niesz

43. Data: 2006-12-08 23:58:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

Też z Torunia?

44. Data: 2006-12-09 08:37:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
s.com...

...Chyba, że to było od Syli - to się nie dziwię, że od razu
pochłonąłeś :-)

Piękna i pachnąca paczka - ciastka cytrynowe i pierniczki, anyżowe gwiazdki
i osdoby na choinkę - mam wszystko, po za ciastkami, do dzisiaj.

45. Data: 2006-12-09 08:44:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Piękna i pachnąca paczka - ciastka cytrynowe i pierniczki, anyżowe
> gwiazdki i osdoby na choinkę - mam wszystko, po za ciastkami, do dzisiaj.

Hej! Macejko! Macejko!

46. Data: 2006-12-09 11:01:46

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka <i...@w...pl> napisał(a):

> PS. Op=B3atki do nugatu ju=BF mam ;-)

Ja już nie dam się namówić na robienie nugatu! Pękła mi przy ubijaniu
trzepaczka, a ręka mało nie odpadła.

A poza tym: czy tak trudno jest omijać teksty, których czytać się nie chce?
Czy idąc do kiosku po gazety musimy kupować wszystkie? Czy trzeba z tego
robić jakiś dramat? Wdawać się w pyskówki, a potem płakać wniebogłosy?
A może trzeba się tego nauczyć?

Ania

47. Data: 2006-12-09 12:34:52

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MP napisał(a):
> hamstwa,
Dość tolerancji dla ortów! Kocham wolność i język polski.

48. Data: 2006-12-09 17:56:48

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

news.gazeta.pl wrote:

> Ależ tak - smutna prawda, ale prawda ;-)
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

A Ty wyladujesz w KF za cytowanie kretyna, a szkoda.
MB

49. Data: 2006-12-11 11:22:19

Od: "news.gazeta.pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uýytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisa¸ w
wiadomoćci news:12nlu732dhp8r10@corp.supernews.com...

>A Ty wyladujesz w KF za cytowanie kretyna, a szkoda.
>MB

To tw—j problem nie m—j. Najsmutniej bŤdzie, jak wszyscy w twoim KF bŤdˆ, a
tylko ty jedna nie.

Pozdrawiam,
Akulka

50. Data: 2006-12-11 17:00:41

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

news.gazeta.pl wrote:

> [...]
> wiadomoćci news:12nlu732dhp8r10@corp.supernews.com...

> To tw—j problem nie m—j. Najsmutniej bŤdzie, jak wszyscy w twoim KF bŤdˆ, a

Wielu jest grupowiczow, ktorych chetnie czytam i ktorzy nigdy nie cytuja
tego ..... Kuchnia, w ktorej jest wbudowany narozny KF jest czysta i
spokojna, nic nie smierdzi, dyskusja jest ciekawa. Do momentu, az ktos
wlezie i przywlecze kawalek gowna, zeby je wszystkim pokazac. Mnie to
gowno do szczescia nie potrzebne. A Tobie?

MB

Legumina KOZACKA
filety z kurczaka z porem [P]
Co do naleśników?