Re: [DO] [WEGE] Odp: Przyswajanie białka

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: [DO] [WEGE] Odp: Przyswajanie białka
Date: Sat, 23 Aug 2003 13:17:32 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bi61v5$mmc$1@inews.gazeta.pl...

> To jest dowod z rodzaju "rece leczace przez telewizor naprawde lecza!"
wiec pozwol, ze pozostane sceptyczny.

Najchętniej bym Ci jednak nie pozwoliła... ;]
...ale co ja mogę... biedny żuczek... ;<
moge se ino tylko pogadać... ;)

> I nawet jesli faktycznie kogos z czegos wyleczyly,

Mnie nie pomogły nawet "na żywo" i "za pieniądze" (50 zł - 0,5 minuty
pomachanie uzdrawiającymi rękami w pobliżu zdesperowanego delikwenta
+ zbiorowy seans-wykład).
Zaznaczam, z tych "zabiegów" skorzystałam, gdy już:
1. lekarze nic więcej dla mnie zrobić nie mogli
2. a jeszcze nie zetknęłam się z dietą optymalną.

> to jeszcze nie powod aby likwidowac sluzbe zdrowia,

Oczywiście, że absolutnie nie należy likwidować służby zdrowia! Skąd ten
pomysł? Służba zdrowia była, jest i będzie potrzebna.
Należy ją jedynie modyfikować, ponieważ ona sama paradoksalnie jest
coraz bardziej chora, zbiurokratyzowana i coraz bardziej niewydolna.
Generalny grzech medycyny i służby zdrowia polega na totalnym zignorowaniu
szukania prawdziwych przyczyn chorób, "poszatkowaniu" pacjenta na
specjalistyczne "kawałki" i zajmowaniu się tylko likwidowaniem objawów.
Kwaśniewski do pacjenta podszedł cholistycznie i potraktował go podmiotowo,
od tego każdy lekarz powinien zacząć. Jednak takie podejście lekarza
pracującego w państwowych strukturach służby zdrowia jest absolutnie
nierealne.
Lekarze niejako muszą zacząć "od początku", czyli najlepiej na własny
rachunek, we własnym gabinecie i od początku budować swój indywidualny
autorytet.

wprowadzac
> przymusowe nasiadowki przed telewizorem oraz wypisywac gdzie tylko sie da,
> ze telewizor jest najlepszy na wszystko i lepszy od wszystkiego.

"Ręce, które leczą" itp. seanse przez telewizor chyba już straciły swoją moc
uzdrawiania. (?)
Z pewnością telewizor obecnie ma niewiele do zaoferowania, horror w realu,
agresja i mnóstwo reklam słodyczy, owocków itp.
Ot, taka firma Bacoma - wprowadziła na przykład reklamę swoich cukrowych
wyrobów na... okładki szkolnych zeszytów! I taki dzieciak uzależniony
od słodyczy na lekcji czy chce czy nie chce, będzie patrzył na te soczyste
truskawki, czekoladki z wiśniami, jabłka, brzoskwinie itd.
Czy ten dzieciak jest w stanie skupić się na temacie lekcji????
Widzę to tragicznie, chociaż nie jestem Eklezjastą... ;(

> Kontekst, Krysiu, kontekst sie liczy... (news:bi0glt$2ra$1@news.onet.pl)
> Duzo piszesz w tym watku, a ostatecznie jedynym argumentem okazuje sie "bo
> mnie wyleczylo, wiec musi byc najlepsze, a cala reszta - gorsza". Dobrze
> chociaz, ze cytaty z mistrza nie padaja, bo bym chyba nie zdzierzyl.

...opowiaaaadasz... ;)))
Zdzierżyłbyś, zdzierżył! Wyczuwam nawet, że ich oczekujesz... 8)
Spoko...
Oczywiście tu ich nie wrzucę, pewnie natychmiast byś mnie
z satysfakcją FUT-ował na jakąś dziwną grupę... ;)))
[Dla niezorientowanych - chodzi o dyskusję na p.s.w. na temat aresztowania
wegetarianina nawołującego podobno do zabicia papieża i do ataków
terrorystycznych na obiekty sakralne kk. a obecnie domagającego się
w areszcie karmienia go wg zasad wegetariańskich]
Na co odpowiedziałam:
Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nawet gdyby zabił, to nadal jest człowiekiem, i swoje prawa ma

Właśnie! I nadal należy go karmić wegetariańsko, coby mu czasami genialne
pomysły z głowy nie wywietrzały... ;>
Bo jak wiadomo, przy diecie bardziej tłuszczowej mógłby oklapnąć... ;(
i stracić cały heroiczny zapał radykalnego naprawiania świata... ;>
Krystyna
------
Z dyskusji na p.s.w. wynika, że wystarczy użyć w zdaniu słowo "oklapnąć",
abyś skojarzył to z seksem i natychmiast wysłał mnie na taką grupę...
Zupełnie bez sensu... :(
Ale tak właśnie jest - jak się jest wkurzonym, to się robi bezsensowne
rzeczy...
A wracając do "cytatów mistrza J.K.
Faktycznie przez tą ostatnią awarię serwera naszej "stodoły" mam trochę
zaległości w przekazaniu na grupę d.o.ogloszenia cotygodniowych artykułów
z Dziennika Zachodniego "Doktor Kwaśniewski odpowiada"
Gdyby ktoś był zainteresowany:
Osoby korzystające z czytników news o zmianę adresu serwera na:
news.dieta-optymalna.info. Aby korzystać z nowego serwera, należy wprowadzić
zmianę w opcjach "Zaawansowane" klientów news: standardowy 119 zmienić na
7777.
Grupy dostępne są również na stronie http://forum.dieta-optymalna.info/

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.