Dalej plujcie na lekarzy;)

81. Data: 2006-09-14 08:21:46

Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: sawek <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat przewlekły na całą grupę. Nic ciekawego do przeczytania, tylko
żale - "dlaczego lekarze zarabiają pieniądze?" lub "dlaczego lekarz
zarabia więcej niż hydraulik?" I to więcej aż o 300zł! A nie
zauważyliście, że hydraulik ewentualnie może walczyć o życie...rury
kanalizacyjnej, a lekarz o życie człowieka.
Ktoś na tej grupie bardzo mądrze napisał mniej więcej o tym charakterze
"jak nie chcesz opłacać lekarzy składkami ubezp. to lecz się sam"
Najprostsze rozwiązanie, a jeśli tak narzekasz, że nie dostajesz 1600zł,
tylko 1200 to dlaczego dla 400zł nie zostałeś lekarzem?

Chłopaki (głównie) i dziewczyny, tych wątków się nie chce czytać już.

Paweł

82. Data: 2006-09-14 08:29:15

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p47" <p...@b...list.ru> napisał w wiadomości

> Cóż, bazyli4 opisując swoje doświadczenia z pracy stwierdza
jednoznacznie,
> że jednak najczęściej lekarze, z którymi współpracuje popełniaja
błędy.
> Powtarzam, on napisał "najczęściej", a nie sporadycznie.

To wynika ze skrzywionej optyki. Fizjoterapia poszła do przodu ostatnio
jak burza, lekarze zatrzymali się en masse ze dwadzieścia lat temu,
winić za to można i brak szkoleń, i zły system zdobywania specjalizacji
akurat tutaj... system szkolenia lekarskiego przestał być wydolny... a
to, co robi nfz, żeby utrudnić lekarzom leczenie i wystawianie
odpowiednich skierowań (bo to niemal kary finansowe) to przechodzi
czasem ludzkie pojęcie... w nowych umowach mgr rehabu ma możliwość
diagnozy już i nie musi pisać z lekarzem ogólnym ton korespondencji (i
tak to się obchodziło, ale formalny wymóg był) na temat tego, czy obaj
zaakceptują się nawzajem z okazji leczenia jakiegoś pacjenta, czy też
nie. Chociaż znów kulą w płot, bo bez zreorganizowania szkolnictwa w
moim zawodzie, wolę zatrudnić absolwenta technikum fizjoterapii, bo
licencjat już jest gorzej wyszkolony a magistra mogę co najwyżej na
szmatę rzucić i niech patrzy, to się może czegoś nauczy...

Pzdr
Paweł

83. Data: 2006-09-14 08:29:32

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pełni się zgadzam (tylko powinieneś napisać odpowiedź nie pod moim
postem, bo to nie ja narzekam na lekarzy; ale wszyscy wiemy o co chodzi:))

pzdr.
R*

84. Data: 2006-09-14 08:31:53

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co napisałes (o jakości tych usług) właśnie wskazuje na dominującą
w tym
> środowisku etykę...
> i poniekąd potwierdza opinie o korupcji u medyków

To ja przepraszam, skąd oni mają brać forsę na materiały, skoro im nfz
tego nie zwróci? To wolą w ogóle nie robić, a jak muszą, bo się ich do
tego zmusi, to odwalą...

Pzdr
Paweł

85. Data: 2006-09-14 10:19:20

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W"

> Żadnej.

Nie jesteś lekarzem ani hydraulikiem a starasz się porównywać te zawody.

Wiec twoje porównania nie posiadają krzty kompetencji, popartej wiedza i
doświadczeniem.

> Nie mam zamiaru licytować się, jeśli chodzi o IQ. Poza tym, jakie to ma
> znaczenie w praktyce?

Jasne,ze nie musisz licytować się.

Z twoich wypowiedzi sadze,ze mocno wypadła byś na minus.

Pisałaś w swojej wypowiedzi cytuje "potencjał umysłu"

Teraz znowu wypisujesz ze nie ma to znaczenia w praktyce.

Starasz się tu wmówić,ze lekarz to ktoś lepszy,ze to jakiś nadczłowiek.

Hydraulik to bezmózgowiec, i powinien robić tobie usługi za kromkę chleba.

Staraj się poznać ludzi nie ich zawody wtedy zrozumiesz potencjał umysłu.

> Może sam skorzystasz? Ja raczej nie potrzebuję tego typu porad.

Napisałaś raczej i niech już tak pozostanie.

> Cóż za genialne refleksje - w życiu bym na to nie wpadła.

Masz tendencje do spłycania w momentach, gdy ktoś wytknie Ci prawdę.

Wiec albo nie wypowiadaj się na forach publicznych albo faktycznie szukaj
dobrego psychologa.

Cancer

86. Data: 2006-09-14 10:32:21

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sawek"
> [...]
> tylko 1200 to dlaczego dla 400zł nie zostałeś lekarzem?
>
> Chłopaki (głównie) i dziewczyny, tych wątków się nie chce czytać już.

Witaj
Widzisz jednak wypadało by przeczytać choć pierwszy watek skoro zajmujesz
tutaj zdanie-))).
Było jak raz odwrotnie Pani Ewa obraziła się, ze hydraulik za pokręcenie
sprężyna w jej rurce od zlewu za dużo kasy zażądał.
Jak się to ma do tematu który pani Ewa wpisała "dalej plujcie na lekarzy "
to już tylko chyba ona sama wie_)).
Pozdrawiam
Cancer

88. Data: 2006-09-14 11:34:13

Od: sawek <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer napisał(a):

> Witaj
Witaj!
To była moja opinia dotycząca wszystkich odpowiedzi, dobrze wiesz, że o
to chodziło, a nie o Panią Ewę i jej hydraulika.
Więc jeśli chcesz odpowiadać dalej pod moim postem, to postaraj pisac na
temat, nie śmiecąc na grupie tłumacząc, że pisze w złym miejscu wątku.
Zwykłe czepialstwo, ot, co.

Paweł

89. Data: 2006-09-14 11:37:37

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Sep 2006 23:54:40 +0200, Michał Buslik wrote:

> Czesc z
> skad ja to znam ...
> podobno teraz wsrod 30 letnich lekarzy panuje moda na motocykle za zblizone
> sumy - taka swego rodzaju rywalizacja
> bo samochody za 100 i wiecej tys juz maja - dorobili sie w 6 - 10 lat od
> ukonczenia studiow
> za owe 1200 brutto ....

1. 10 lat po ukończeniu studiów, to się ma z reguły lat circa about 34.
Nie 30.
2. Samochodu (10 letniego) dorobiłem się tylko dlatego, że wyjechałem na
rok do UK.
3. Nie chce mi się z tobą gadać. Z wami. Mam was dość. Jeśli tylko
zdarzy mi się okazja, żeby przestać być lekarze w Polsce (znaczy zmienić
branżę albo wyjechać), to przestanę - przede wszystkim dzięki takim jak
wy.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

90. Data: 2006-09-14 11:42:25

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Sep 2006 00:35:49 +0200, p47 wrote:

> Oczywiście sa wyjątki od tego dobrobytu,- w każdym zawodzie sa osoby:
> a. leniwe
> b. idealistycznie do życia nastawione
> c. nieudaczne
> d. niedouczone
> Powyzsze sytuacje nie wykluczają wielkich pretensji do świata:-)

Czyli każdy lekarz, który nie jest leniwym, niedouczonym nieudacznikiem
- idealistą automatycznie jest skurwielem, tak?

Jakoś łatwo ci przychodzi wartościowanie ludzi. Serdecznie ci życzę,
żeby ciebie też kiedyś ktoś lekką ręką zakwalifikował jako skurwiela.

m.
(Żegnam się przy okazji, nie wiem, czy mam ochotę tu więcej zaglądać)
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

Lęk latania samolotem
anemia
Zgrubienie pod pacha