Dania niesmażone - szukam przepisów

101. Data: 2016-10-24 21:58:31

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 15:58:08 +0200, FEniks napisał(a):

> Aż tyle od siebie nie wymagam.

To się odpitol [ <-- uwaga: eufemizm! ] od innych ze swoimi radami i
wymaganiami.

102. Data: 2016-10-24 22:04:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 18:28, Animka pisze:

> (albo pocałuj w d*)

Zdecydowanie za duże te wymagania macie.

Ewa

103. Data: 2016-10-24 22:07:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 21:06, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-24 00:53, obywatel Animka uprzejmie donosi:
>
> Zwłaszcza styl.

I klasę.

> nikt

Tych niktów tutaj więcej.

Ewa

104. Data: 2016-10-24 22:09:49

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 18:29, Animka pisze:
> Ona jest na 99% chora.

Czyli jednak pl.sci.medycyna. Jakiej specjalności?

Ewa

105. Data: 2016-10-24 22:12:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.10.2016 o 21:58, Ikselka pisze:

> To się odpitol [ <-- uwaga: eufemizm! ]

I wzajemnie.
Dziękuję.

Ewa

106. Data: 2016-10-24 22:13:35

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> I klasę.

Pierwszą klasę?

> Tych niktów tutaj więcej.

Dobrywieczór Państwu.

--
Jarek

107. Data: 2016-10-24 22:28:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pierwszą klasę?

Jedną raczej.

> Dobrywieczór Państwu.

Dobry.

Ewa

108. Data: 2016-10-24 22:30:21

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 października 2016 00:24:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
prosty jak konstrukcja cepa), albo co gorsza profanacja kuchni, jaka byl pomysl z
platkami do tak tradycyjnych potraw jak krupnik, golabki i owsianka, to juz sie
trzeba na wyzyny wspiac.

> Nie ma to jak Twoje własne wyżynno-kulinarne propozycje tutaj, jakże liczne i jakże
odkrywcze - wyżyna goni wyżynę, istny natłok wyżyn :-D

Czy ja sie uwazam za medrca grupy ? :)))
Jestem tu po to, zeby i uzyskac porady i ich udzielic, jezeli cos wiem na zadany
temat.

> Jestem DLA SIEBIE autorytetem w wielu dziedzinach - tak, ewidentnie, nie
> inaczej, sama się za niego samozwańczo uznałam,

To wszyscy wiedza. I tak tkwisz w tym przekonaniu od kilku lat (a przynajmniej od
kiedy dolaczylam do tej grupy), mimo argumentow przeciwnych.
Jestes sama dla siebie autorytetem. :))))

> natomiast za autorytet
> kulinarny uznali mnie tu liczni INNI, o czym świadczą ich prośby i pytania
> do mnie od lat kierowane.

Pokaz mi tych slicznych "licznych" innych, bo narazie widze tylko Animke, co do
ktorej dopoki sie nie dowiedzialam, ze jest juz babcia, uwazalam, ze jest studentka,
ktora z nagla musi sie nauczyc sama wyzywic...

Ty nie musisz mnie nawet czytać, a przecież
> robisz to systematycznie - więc może coś w tym jest, że nie jesteś w
> stanie omijać moich postów 3-]

Oczywiscie, ze nie musze.
Oczywiscie, ze czytam Twoje posty systematycznie. Dokladnie tak, jak czytam posty
wszystkich osob wypowiadajacych sie w danym temacie. I dokladnie tak, jak Ty czytasz
moje. I na nie odpowiadzasz :))))
Nie zamierzam omijac zadnych postow, z tego powodu ze chce sledzic cala dyskusje,
skoro w tej grupie uczestnicze.

109. Data: 2016-10-24 22:35:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 22:13:35 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Pierwszą klasę?

> Dobrywieczór Państwu.

O, to już czy. Znaczy szczy. Upsss - TRZY. Nikty :-D

110. Data: 2016-10-24 22:37:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Oct 2016 13:30:21 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

> [...]
trzeba na wyzyny wspiac.

jakże odkrywcze - wyżyna goni wyżynę, istny natłok wyżyn :-D

> Czy ja sie uwazam za medrca grupy ? :)))

A niby od kogo się dowiedziałam, że ja się za taką uważam? :->

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe