Dania niesmażone - szukam przepisów

151. Data: 2016-10-25 19:58:59

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 19:40, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-24 23:42, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> Lustereczko, powiedz przecie, kto robi najdłuższe posty na świecie.

Nie chodzi o to kto robi najdłuższe, tylko o wycinanie starych postów,
które się wloką przy każdym odpowiadaniu.

--
animka

152. Data: 2016-10-25 20:02:19

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-25 o 19:58, Animka pisze:

> Nie chodzi o to kto robi najdłuższe, tylko o wycinanie starych postów,
> które się wloką przy każdym odpowiadaniu.

Poprawka: miało być: cytatów.

--
animka

153. Data: 2016-10-25 20:32:44

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-25 19:44, obywatel Animka uprzejmie donosi:

Wszyscy.

154. Data: 2016-10-25 20:36:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-25 19:58, obywatel Animka uprzejmie donosi:

NT, Mateusz 7.3

155. Data: 2016-10-25 21:18:51

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 października 2016 10:28:28 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> Moja babcia w tym wieku została po raz kolejny mamą. I to nie było jej
> ostatnie słowo w tym temacie. Widać to u nas rodzinne - zostać mamą w
> wieku babcinym. ;)
>
> Ewa

Ja zostalam mama w wieku 35 lat :)
Moja kolezanka w tym wieku juz byla babcia od roku :)

Pozdrawiam
@

156. Data: 2016-10-25 21:21:24

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 25 października 2016 19:37:02 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> Dnia 2016-10-25 13:46, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Jak zostałeś babcią, to na pewno nie.

:)))))))))))))

157. Data: 2016-10-25 21:26:17

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2016 o 19:37 Qrczak <q...@q...pl> pisze:

> Dnia 2016-10-25 13:46, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Jak zostałeś babcią, to na pewno nie.

Qra, jako lokalny TS/TG/TV (a nawet "niewiadomoco") powinieneś milczeć w
imię swojego interesu (nomen omen). Bo tolerancja to broń obosieczna.

--
Trefniś

158. Data: 2016-10-25 21:47:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2016 o 13:46, Trefniś pisze:

> Eeeee...
> Nas nie przelicytujecie.

Zaciekawiłeś...

Ewa

159. Data: 2016-10-25 21:47:30

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2016 o 19:37, Qrczak pisze:
> Dnia 2016-10-25 13:46, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

> Jak zostałeś babcią, to na pewno nie.

I napięcie wciąż rośnie...

Ewa

160. Data: 2016-10-25 21:49:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.10.2016 o 16:11, wolim pisze:

> Spécialité de la maison

Czyli zatoczyliśmy koło.

Ewa

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe