Dania niesmażone - szukam przepisów

41. Data: 2016-10-21 14:14:16

Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-21 07:10, obywatel samya uprzejmie donosi:
> [...]
> Po co jednak to negatywnie komentowac ?
> Wpisy z poradami jak ugotowac ziemniaki tylko zniechecaja do
> uczestnictwa w grupie.
> Mozna odniesc wrazenie, ze tu tylko "elyta" kulinarna ma prawo glosu,
> poniewaz wszelkie watpliwosci i pytania poczatkujacych w tej dziedzinie
> sa po prostu wysmiewane.
> I w to sie nie wpisuje.
>
> Nie, nie probuje - niestety poczucie "wszechwiedzy" juz od wiekow jest
> nasza cecha narodowa.
> Staram sie raczej ta nieszczesna ceche zwalczac.
> Dlatego nie wysmiewam i nie traktuje lekcewazaco chocby najprostszych

Z jakiegos dziwnego powodu jest to grupa _dyskusyjna_ i czymsz się rózni
od $ryliona "forumów" internetowych.
Także w formie udzielania się na niej (delimitery, wielkie litery,
wrotki i inne zupełnie nieistotne pierdoły).

42. Data: 2016-10-21 16:12:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.10.2016 o 07:10, samya pisze:

> [...]

> Staram sie raczej ta nieszczesna ceche zwalczac.
> Dlatego nie wysmiewam i nie traktuje lekcewazaco chocby najprostszych

Ja ostatnio żywię się wyłącznie gotowanym, więc mogłabym sypnąć kilkoma
pomysłami.
Ale po prostu coraz trudniej odróżnić człowieka od trolla, takie czasy.

Ewa

43. Data: 2016-10-21 17:08:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja ostatnio żywię się wyłącznie gotowanym, więc mogłabym sypnąć kilkoma
> pomysłami.
> Ale po prostu coraz trudniej odróżnić człowieka od trolla, takie czasy.

Amerykańscy naukowcy dowiedli ostatnio, że najbardziej alergiczna
występuje reakcja na trolle o imieniu Ewa.

44. Data: 2016-10-21 19:29:57

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 października 2016 14:14:43 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
> Także w formie udzielania się na niej (delimitery, wielkie litery,
> wrotki i inne zupełnie nieistotne pierdoły).

Sorry, mam problemy z kompem (obecnie pisze na zastepczym, nie moge wprowadzac
zadnych ustawien). Mam nadzieje, ze niedlugo wszystko wroci do normy.

Pozdrawiam
@

45. Data: 2016-10-21 19:34:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-21 19:29, obywatel s...@g...com uprzejmie donosi:

> Sorry, mam problemy z kompem (obecnie pisze na zastepczym, nie moge wprowadzac
zadnych ustawien). Mam nadzieje, ze niedlugo wszystko wroci do normy.

Dziękuję.
W imieniu swoim i własnym.

46. Data: 2016-10-21 20:21:36

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Także w formie udzielania się na niej (delimitery, wielkie litery,
> wrotki i inne zupełnie nieistotne pierdoły).

PS. co jest nie tak z wielkimi literami ?

@

47. Data: 2016-10-21 20:24:55

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 października 2016 16:12:49 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> Ja ostatnio żywię się wyłącznie gotowanym, więc mogłabym sypnąć kilkoma
> pomysłami.
> Ale po prostu coraz trudniej odróżnić człowieka od trolla, takie czasy.
>
> Ewa

Sypnij sypnij, wszystkim nam sie przyda, a trolle jak zyja tak zyc beda i tym sie
przejmowac nie nalezy :)

Pozdrawiam
@

48. Data: 2016-10-21 20:52:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-21 20:21, obywatel s...@g...com uprzejmie donosi:

> PS. co jest nie tak z wielkimi literami ?

Niektórzy nie lubią, jak się krzyczy.

BTW tytułowy post naprawdę można sformułować tak, by nie sprawiał
wrażenia autorstwa nafunfionego nastolata. Albo pracy domowej z
"informatyki" jakiegoś gimbusa.

49. Data: 2016-10-21 21:59:22

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 21 października 2016 20:52:07 UTC+2 użytkownik Qrczak napisał:
> [...]
>
> BTW tytułowy post naprawdę można sformułować tak, by nie sprawiał
> wrażenia autorstwa nafunfionego nastolata. Albo pracy domowej z

No dobra, to pokaz mi gdzie ja "krzycze" ?

50. Data: 2016-10-21 22:27:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-10-21 21:59, obywatel s...@g...com uprzejmie donosi:

> No dobra, to pokaz mi gdzie ja "krzycze" ?

BTW tytułowy post naprawdę można sformułować tak, by nie sprawiał
wrażenia autorstwa nafunfionego nastolata. Albo pracy domowej z
"informatyki" jakiegoś gimbusa.

kiszony seler
Dynia - szaleństwo!
Fresh and dried melon seeds of all kind Wholesale Melon seeds/Egusi FOB Reference Price:US $800 / Metric Ton MOQ : 5 Metric Ton/Metric Tons (Min. Order) Supply Ability: 500 Metric Ton/Metric Tons per Month Terms of payment: 70% advance payment v
Ciasto drożdżowe bez pszenicy
Podroby - serca wieprzowe