Re: Daphne

From: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Daphne
Date: Sat, 02 Jul 2005 20:54:26 GMT

Elfir Dar'n'Ytta wrote:

> Autor ksiazki jest kretynem, albo tlumacz.

Najprawdopodobniej. Ale sa tez inne mozliwosci. Na przyklad ksiazka
stala w dziale fantastyki.

Bardziej naukowe mozliwe wyjasnienie: przy suszeniu rozwielitek zarodki
nie zostaja zabite i potem w sprzyjajacych warunkach pojawiaja sie
z nich nowe rozwielitki. Na stronie http://www.caudata.org/daphnia/
czytamy: "These can survive harsh conditions and are quite capable
of withstanding a dry spell if their pond dries up for a while,
and they can sometimes even survive freezing."

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz