Re: Darwin się mylił.

Data: 2017-01-08 13:59:30
Temat: Re: Darwin się mylił.
Od: Kviat <null>

W dniu 2017-01-08 o 13:35, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ależ ja wcale nie walczę z takim stwierdzeniem. Próbuję natomiast zmusić

LOL :)
Zmusić do braku myślenia?

> publiczność do wyobrażenia sobie, że ewolucję form materialnych
> poprzedza ewolucja Świadomości. Bo według mnie Stwórcą i motorem
> przemian jest Świadomość. Ale nie ta moja, Twoja czy innego indywiduum
> lecz ta siłą życiowa mająca moc sprawczą, której składowymi są nasze
> indywidualne świadomości. Gdy sięgniesz Absolutu Twoja indywidualna
> świadomość stanie się tożsamą ze Świadomością Wszechświata.

Zdefiniuj: "świadomość wszechświata", "absolut", "siła życiowa" i "moc
sprawcza".
To co piszesz to zwykły bełkot, każdy byle nawiedzeniec lepsze od twoich
dyrdymały wypisuje.
Dlatego tak łatwo was wyprowadzić z równowagi, bo sami kompletnie nie
wiecie o czym bełkoczecie.
A już pedofilię i kazirodztwo uzasadniać "absolutem" i "mocą sprawczą"
(czyli niczym...) to już trzeba być kompletnym debilem.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr