Darwin się mylił.

31. Data: 2017-01-08 16:37:24

Temat: Re: Darwin się mylił.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:

> Formy ewoluują niezależnie od świadomości czyjejkolwiek.

Czy jesteś w stanie zmienić cokolwiek w Materii jeżeli wcześniej nie
zmienisz informacji? Najpierw zmienia się informacja a dopiero w
następstwie tych zmian dokonują się zmiany w Materii. A więc najpierw
zmiana Świadomości a dopiero potem jakakolwiek zmiana materialnej formy.
Ty reprezentujesz darwinizm, biologizm i system społeczny z dominującą
materią, czyli... matriarchat. Jesteś uzależniony od kobiety zamiast być
jej partnerem.

> Raczej ewolucja tychże form moze czasem mieć wpływ na nasza
> świadomość NASZĄ ludzka! Innej nie znam.

Innej nie znasz, gdyż zostałeś ukształtowany przez biologizm i myśl
społeczną wywodzącą się z heteryzmu i jego popłucyn czyli matriarchatu.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

32. Data: 2017-01-08 18:20:02

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Co to materia?
Kto te materie zmieniał na przestrzeni różnych etapów powstawania życia?
Czy istnieje świadomość pozaustrojowa, niezależna od bytu?
Jak wyglada zależność materii od niezależnej świadomości
Co te świadomość kształtuje i wpływa nie je ewoluowanie?
Jaki w/w kwestie miły wpływ na proces ewolucji organizmów żywych na ziemi?

33. Data: 2017-01-08 18:34:35

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:

> Co to materia?

Jedna z dwu składowych Reczywistości.

> Kto te materie zmieniał na przestrzeni różnych etapów powstawania
> życia?

Drugi składnik Rzeczywistości, czyli Świadomość (albo Informacja).

> Czy istnieje świadomość pozaustrojowa, niezależna od bytu?

Byt i Świadomość (Logos, Wiedza) to to samo.

> Jak wyglada zależność materii od niezależnej świadomości

Jest nośnikiem dla Informacji albo "przechowalnią" Świadomości.

> Co te świadomość kształtuje i wpływa nie je ewoluowanie?

Doświadczanie z Materią.

> Jaki w/w kwestie miły wpływ na proces ewolucji organizmów żywych na
> ziemi?

Zagrozenie wyginięciem działało inspirująco na ginące gatunki by w
jakiejś formie (nowej) przetrwać. Dokładnie tak samo jak Świadomość w
swym stanie początkowym (była całkowicie pusta, nieświadoma samej
siebie) bojąc się swojej zagłady stworzyła Materię by w niej przetrwać.

34. Data: 2017-01-08 18:36:18

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2017 o 18:34, LeoTar Gnostyk pisze:
>jak Świadomość w
> swym stanie początkowym (była całkowicie pusta, nieświadoma samej
> siebie) bojąc się swojej zagłady stworzyła Materię by w niej przetrwać.

buahaha

35. Data: 2017-01-08 18:41:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> buahaha

Czy bałeś się kiedykolwiek śmierci i tego, że nie pozostawisz po sobie
żadnego śladu?

36. Data: 2017-01-08 18:42:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.01.2017 o 18:41, LeoTar Gnostyk pisze:

> Czy bałeś się kiedykolwiek śmierci i tego, że nie pozostawisz po sobie
> żadnego śladu?

Twierdzisz że Bóg:
- był nieświadomy
- bał się zagłady
- dlatego stworzył świat
?

37. Data: 2017-01-08 18:52:45

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

>>> buahaha

> Twierdzisz że Bóg:
> - był nieświadomy
> - bał się zagłady
> - dlatego stworzył świat ?

Tak właśnie spekuluję wychodząc od własnego doświadczenia, które mnie
dotknęło po niespodziewanej i gwałtownej śmierci mojego ojca.

38. Data: 2017-01-08 19:06:07

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 14:37, LeoTar Gnostyk pisze:

> Inicjacja seksualna a gwałt to dwie różne sprawy.

Dorosłego z własnym dzieckiem? Bredzisz pedofilu.

> Chociaż w obecnym
> systemie wychowawczym istotnie inicjacja = gwałtowi.

Czyli wiesz o tym, a dalej bredzisz i szukasz usprawiedliwienia dla
swoich zboczeń.

> Fizycznych gwałtów nie widziałem

No co bredzisz o wnioskach z obserwacji?
Doskonale wiesz, że takie dzieci istnieją, bo nie ty wymyśliłeś gwałty
na dzieciach. Nie jesteś pierwszym psycholem na świecie.
Z obserwacji takich dzieci i takich psycholi jak ty, od dawna wiadomo
jakie są tego skutki. Udokumentowane.
Czego jeszcze nie rozumiesz?

Oczywiście ty dalej będziesz zaklinał rzeczywistość. Pedofilu.

> natomiast obserwuję od lat w jaki
> sposób moja eksmałżonka gwałci psychicznie nasze dzieci.

O ile sobie tego też nie uroiłeś.
Po drugie, jakim trzeba być zwyrodnialcem żeby wymyślić gwałt fizyczny
jako lekarstwo na gwałt psychiczny?

> I o tym właśnie
> piszę jeżeli to jeszcze do ciebie nie dotarło buraku.

Nie pedofilu. Piszesz o gwałcie na własnych dzieciach i dorobionego do
tego zboczonego usprawiedliwienia. Jak każdy pedofil.

> Skąd mogę wiedzieć skoro uważasz, że jestem nic nieczującym bydlakiem?

Bo wyżej napisałeś, że wiesz. A jako nieczujący psychopata masz to w
dupie, bo za wszelką cenę dążysz do realizacji swoich fantazji. Nawet za
cenę zdrowia i życia dzieci.

> Wskaż, w którym miejscu popełniłem błąd w moim wywodzie

"Wskaż, że Ziemia nie jest płaska, nie ma dowodów na to, że nie jest
płaska; ewolucja nie istnieje, nie ma dowodów na istnienie ewolucji" -
typowe dla debila.

Publikacje na temat _udokumentowanych_ skutków gwałtów są dostępne.
Ziemia nie stanie się płaska, bo ty tak sobie uroiłeś.
Debilu.

> a podejmę z tobą
> dyskusję.

LOL :)

> Teraz zachowujesz się jak cham z folwarcznych czworaków.

Biedny, pokrzywdzony pedofil. Ty wiesz, że każdy pedofil wsadzony do
pierdla czuje się pokrzywdzony?
Wiesz :)

> Niczego nie zaklinam; po prostu głośno myślę i wyciągam wnioski

Wnioski z dupy.

> przeciwieństwie do ciebie, który tylko rzucać mięsem - zamiast
> argumentów - potrafisz

Jeżeli fakty nie są dla ciebie argumentem, to znaczy, że jesteś debilem.
Pedofilu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2017-01-08 19:37:26

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-08 o 14:49, LeoTar Gnostyk pisze:

> Bez tego nie mógłbyś tutaj pluć jadem bo by cię po prostu nie było.

Bez "tego", czyli bez czego? Bredzisz i sam nie wiesz o czym.

> Skoro dyrdymały wypisuję to co cię tak wkurza? ;-)

Pedofile i rodzice gwałcący własne dzieci mnie wkurzają.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

> Gdybym nie wiedział o czym piszę to już dawno przestałbyś ze mną
> "dyskutować",

Ja z tobą nie dyskutuję. Kopię leżącego pedofila.

> (w domyśle opluwać, lżyć mnie i odwodzić od wszelkiej
> czci).

A czego się spodziewałeś pedofilu?
Pedofilów się izoluje.

> Ty po prostu nie możesz znieść tego, że moja pisanina porusza
> twoją, tak skrzętnie ukrywaną podświadomość. Boisz się swego obnażenia...

Pedofil debil :)
To żeś wyskoczył z psychoanalizą... LOL :)

> A potrafisz to udowodnić...? ;-)

Tak.
Już ci pisałem: nie jesteś pierwszym pedofilem na świecie. Takie
przypadki jak twoje to nic nowego, twoje "usprawiedliwienie" zboczenia
wskazuje na to, że należysz do grupy tych mniej inteligentnych.

Twoje usprawiedliwianie jest tak prostackie, że jak widać nawet lekarze
nie traktują cię poważnie, bo już byś dawno siedział w odosobnieniu.
A to błąd.

Przykład:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Leszek_P%C4%99kalski

Za pierwszy gwałt dostał zawieszenie (i to był pierwszy błąd) i wśród
lokalnej społeczności uchodził za niegroźnego (i to był błąd drugi).

Takich zboków jak ty nie należy lekceważyć. Powinieneś być pod stałą
obserwacją i założę się, że po tym co wypisujesz publicznie na pewno jesteś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2017-01-08 19:54:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Dorosłego z własnym dzieckiem? Bredzisz pedofilu.

Nie, odwrotnie. Dziecka z własnymi rodzicami! Ile razy muszę ci to
powtarzać ty tępy dupku.

> Czyli wiesz o tym, a dalej bredzisz i szukasz usprawiedliwienia dla
> swoich zboczeń.

> No co bredzisz o wnioskach z obserwacji?

Mam szósty zmysł, wszystkowidzące oko ty głupi palancie. Widzę i czuję
sercem a nie tylko tyi gałami, którymi ty się nieudolnie posługujesz.

> [...]
> obserwacji takich dzieci i takich psycholi jak ty, od dawna wiadomo
> jakie są tego skutki. Udokumentowane. Czego jeszcze nie rozumiesz?

Gówno wiesz o dzieciach sponiewieranych i zgwałconych psychicznie przez
matki. Widzisz i rozumiesz tylko tyle ile ci napiszą w gazecie albo
podpowiedzą ci mateczki tak uwielbiane, pod grozbą porzucenia, przez
dziatki. Twoja mamuśka też cię wykastrowała i dlatego jesteś wierny jak
pies jej i całemu babskiemu rodowi. Jesteś dla mnie śmieciem-gównojadem.

> Oczywiście ty dalej będziesz zaklinał rzeczywistość. Pedofilu.

Zobaczymy, kto ma rację, ty dupku.

> O ile sobie tego też nie uroiłeś. Po drugie, jakim trzeba być
> zwyrodnialcem żeby wymyślić gwałt fizyczny jako lekarstwo na gwałt
> psychiczny?

To nie gwałt fizyczny lecz spełnienie dziecięcego pragnienia, którego ty
tak się zapierasz bo ZAKAZLI ci tego twoi nieświadomi rodzice. Ojciec z
zazdrości o matkę a matka gdyż mogła sobie z ciebie zrobić swojego
emocjonalnego niewolnika, z którego emocjami mogła dowolnie kopulować
nie będąc zmuszaną do zaufania.

> Nie pedofilu. Piszesz o gwałcie na własnych dzieciach i dorobionego
> do tego zboczonego usprawiedliwienia. Jak każdy pedofil.

Jesteś tępy jak but. Co ja gadam - jesteś tępy jak drewniany chodak.

> Bo wyżej napisałeś, że wiesz. A jako nieczujący psychopata masz to w
> dupie, bo za wszelką cenę dążysz do realizacji swoich fantazji. Nawet
> za cenę zdrowia i życia dzieci.

Co ty możesz wiedzieć o dziecich skoro ich sam nie masz a kierujesz się
tylko babskimi interpretacjami pedofilii, które obwiniają o pedofilię
mężczyzn a same bronią kobiety przed świadomym wglądem w relacje między
nimi a dziećmi. W tamtych relacjach panuje syf, ale to nie dla twoich
uszu uwrażliwionych przez twoją mamuśkę.

...ciach nihil novi...

> Jeżeli fakty nie są dla ciebie argumentem, to znaczy, że jesteś
> debilem. Pedofilu.

To się okaże już niedługo, który z nas ma rację.

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze.

--

Stop aborcji!
Kościelni lawiranci.