Re: Datura i przezimowanie

Data: 2003-10-20 07:33:10
Temat: Re: Datura i przezimowanie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: <h...@W...pl>

> Moja stoi na balkonie :))
:)
no to masz ja pod reka
i mozesz ja podlewac nawet pare razy dziennie
a ja do swojej ponderozy mam ze 3 km
i musiala sobie ona radzic sama
:)))

> może to dlatego że dostałam ją już jako 30cm badyl bez odnóg bocznych :/
:)
a jak bylo u Ciebie ze sloncem
moze zbyt dlugie zacienienie bylo przyczyna
ze ona pedzila ku sloncu a nie kwitla
?

> Ale robić to teraz czy lepiej przyciąć wiosną i od razu ukorzeniać?
:)
ta moja sie rozrosla do okolo 2 metrow w obrysie
musialem ja przyciac chociazby aby ja przewiezc do domu
:)
a jak chwycilem za sekator
to ja solidnie przycialem
a teraz mysle
ze moglem wlasnie na roslince przechowac pedy do ukorzenienia
:((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--