Re: Dawno nic o szczepionkach nie było

Data: 2023-05-06 17:43:05
Temat: Re: Dawno nic o szczepionkach nie było
Od: XL <i...@g...pl>

poniedziałek, 20 lutego 2023 o 21:41:01 UTC+1 PD napisał(a):
> https://altershot.tv/ze-swiata/wiele-niespojnosci-w-
badaniach-rejestracyjnych-pfizera

> "Zatwierdzenie szczepionki mRNA firmy Biontech/Pfizer mogło być oparte
> na sfałszowanej dokumentacji. Rosną wątpliwości co do danych z
> kluczowego badania fazy 3. Pfizer uchyla się od oskarżeń i odmawia
> przeglądu danych [...]"
>
> PD

Mnie tutaj nic nie zaskoczyło, wszystko to przewidywałam od początku, zwłaszcza
znając dotychczasową ,,karierę" Pfizera w truciu ludzi (procesy ns całym świecie),
ale jestem pewna, że wyznawcy Świętej Szprycy tylko mocniej zewrą szeregi, bo jak
mogliby teraz przyznać, że świadomie dali sobie wstrzyknąć to gówno? Ba, pobiegną tym
szybciej na ochnaste i i -dzieste dawki. Taki sort idzie w zaparte nawet kosztem
życia. Woli to, niż przyznać się do debilizmu.