Dawno nic o szczepionkach nie było

21. Data: 2023-04-04 20:53:23

Temat: Re: Dawno nic o szczepionkach nie było
Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2023 o 20:23, Kviat pisze:

> Pisiory i tzw. prawactwo od zawsze mają tendencję do konfabulacji, czy
> obrzucenia kogoś gównem bez względu na to, co to jest i czy to prawda -
> byle się przykleiło.
> Nie wiem, czy to wrodzone, czy to wyuczone...

To już pan rzecznik wodociągów kieleckich lepiej trzyma się pytań które
mu zadają https://www.youtube.com/watch?v=TW8o6JoNUJQ
;)

PD

22. Data: 2023-04-04 23:35:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2023 o 20:39, PD pisze:

> No jak skąd :) Odsyłał mnie do podręczników do historii nie umiejąc
> obronić bzdury,

Znowu kłamiesz.

> którą wypowiedział. Chodziło, że KK ukradł święta bożego
> narodzenia jakimś dawnym ludom.

Bo tak jest.
Ale to trzeba znać (i chcieć znać) odrobinę historii. A ty nie chcesz,
chociaż ta wiedza jest powszechnie dostępna.

> Gdy pokazałem mu, że wiki twierdzi iż te
> dawne ludy z chęcią "oddały" to święto,

Nic takiego nie pokazałeś.

> wówczas napisał że zapłaciły za
> to jakąś straszną cenę.

Zapłaciły (ogniem, mieczem i stosami), właśnie dlatego, bo nie chciały.

>Dopytywany o tą cenę i jak to było, jak zwykle
> nic konkretnego nie powiedział

Powiedział, ale nie przyjąłeś tego do wiadomości.
Jak typowy pislamista - im więcej faktów, tym gorzej dla faktów.
Ale historii nie zmienisz.

> tylko swoim zwyczajem odesłał do
> "podręczników od historii".

I czego znowu nie zrozumiałeś?

> Jednak nie przestałem dopytywać. Tym razem
> jednak o te podręczniki, które by opisywały tę najprawdopodoniej
> straszliwą rzeź.

Zajrzyj do podręczników historii.
Dlaczego do tej pory tego nie zrobiłeś?

> Wówczas kompulsywnie zaczął rzucać linkami do
> wszystkiego co popadnie

Znowu kłamiesz.

> i opisuje krwawą historię KK.

Która jest opisana i udokumentowana w podręcznikach historii, do których
uparcie nie chcesz zajrzeć. Negujesz ich istnienie (podręczników i
faktów historycznych) i negujesz krwawą historię twojej sekty. Co wcale
mnie nie dziwi, bo taka jest istota fanatyzmu.

> Co prawda w tych
> jego "podręcznikach" nie było nic o tym jak to KK ukradł ŚBN

Oczywiście, że jest.
Wystarczy zajrzeć do podręczników historii.
To nie jest wiedza tajemna. Ty też możesz.

> i eks właścicieli wykrwawił,

Oczywiście, że jest.
Ale nie chcesz nic wiedzieć na ten temat, bo nie pasuje ci to do
światopoglądu, więc to wypierasz.

> za to znalazło się jedno dzieło po łacinie. I tak
> oto intymny sekret ujrzał światło dzienne ;)

Dziecko drogie, to jedno dzieło jest jednym ze źródeł zbrodniczej
działalności twojej sekty na przestrzeni setek lat. Jednym z najbardziej
znanych (i co mnie nie dziwi, dla ciebie nieznanych - bo wyparcie -
chociaż może faktycznie nie znasz, bo jesteś zwykłym nieukiem), co nie
znaczy, że jedynym.

Co ciekawe, już wtedy ta zbrodnicza działalność twojej sekty była znana
(o czym świadczą źródła historyczne), pomimo nieistnienia internetu i
powszechnego dostępu do informacji.
A ty nadal - w dobie powszechnego dostępu do informacji - w XXI wieku,
tę zbrodniczą działalność bronisz...

Co oznacza, że jesteś fanatykiem religijnym z wypranym mózgiem, albo
osobą z bardzo niską inteligencją. Albo jednym i drugim równocześnie, bo
to najczęstsze zestawienie.
Nie można być równocześnie inteligientnym i równocześnie fanatykiem
religijnym - to się wyklucza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2023-04-05 00:02:13

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2023 o 20:53, PD pisze:

> To już pan rzecznik wodociągów

Odbiegasz od tematu. Jakie to typowe dla prawackich bezmyślnych pokemonów...
Gdzie zniknęły sasinowe karty do głosowania?
Nadal pilnujecie trawnika pod rzekome lotnisko za setki tysięcy pensji
miesięcznie? Co ze stępką? O przekopie kanału z litości nie wspomnę, nie
wspominając o rozdawani kasy z UE której nie dostaliście za łamanie
praworządności. Wasze przewały można wymieniać miesiącami i tygodniami.
Co z fabryką, na którą wydano setki milionów na tzw. "polski samochód
elektryczny", na projekt samochodu którego wydano miliony złotych
zagranicznej firmie, który to projekt wyrzucono do kosza, żeby wydać
kolejne miliony kolejnej zagranicznej firmie na tzw "polski samochód
elektryczny", który od projektu do części składowych będzie w 100%
zagraniczny?
Co z milionami wydanymi na fabrykę "maseczek", która nawet jednej
maseczki nie wyprodukowała?

Ty sobie gębę wycierasz jakimiś podrzędnymi wodociągami (nawet mi się do
tego linka nie chciało zajrzeć, bo to groszowe drobne) i równocześnie
nie widzisz przewałów i kradzieży na miliardy złotych twoich idoli.
Dokładnie tak samo jak zamykasz oczy na tysiące lat zbrodni twojej
umiłowanej sekty religijnej.

W twoim przypadku to już nie jest ignorancja. To poziom skurwienia level
hard.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2023-04-05 06:25:40

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2023 o 23:35, Kviat pisze:

> [...]
> to najczęstsze zestawienie.
> Nie można być równocześnie inteligientnym i równocześnie fanatykiem

Wątek nazywa się "Zimowe święta bez nazwy - dla każdego!" z 29.12.2022.
Każdy kto zechce, może sobie tamtą dyskusję przeczytać i od razu zobaczy
jak bardzo kłamiesz w powyższym. Typowe u Rafciusiów - złapany za rękę,
mówi że nie jego ręka.

PD

25. Data: 2023-04-05 06:29:15

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2023 o 00:02, Kviat pisze:

> [...]
> umiłowanej sekty religijnej.
>
> W twoim przypadku to już nie jest ignorancja. To poziom skurwienia level

Znowu popłynąłeś. Aż strach pomyśleć co byś wyciągnął, gdyby Feniks
zapytała "która godzina".

PD

26. Data: 2023-04-05 14:56:24

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2023 o 06:25, PD pisze:
> W dniu 04.04.2023 o 23:35, Kviat pisze:

> Typowe u Rafciusiów - złapany za rękę,
> mówi że nie jego ręka.

Znowu kłamiesz.
To jest typowe, ale dla twoich idoli z pis.
I jak widać dla ciebie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

27. Data: 2023-04-05 14:59:43

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2023 o 06:29, PD pisze:

> Aż strach pomyśleć

Ale najpierw musiałbyś zacząć myśleć.
Więc nie masz się czego bać.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2023-04-05 17:57:40

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2023 o 14:59, Kviat pisze:

> Ale najpierw musiałbyś zacząć myśleć.
> Więc nie masz się czego bać.

Jak już się zniżasz do manipulowania cytatem, to z tobą jest gorzej niż
myślałem.

PD

29. Data: 2023-04-05 17:59:27

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.04.2023 o 14:56, Kviat pisze:

> Znowu kłamiesz.
> To jest typowe, ale dla twoich idoli z pis.
> I jak widać dla ciebie.

Nie masz pojęcia kim są moi idole, i nie będziesz miał - elektoracie
Rafciusia :)

PD

30. Data: 2023-05-06 17:43:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek, 20 lutego 2023 o 21:41:01 UTC+1 PD napisał(a):
> https://altershot.tv/ze-swiata/wiele-niespojnosci-w-
badaniach-rejestracyjnych-pfizera

> "Zatwierdzenie szczepionki mRNA firmy Biontech/Pfizer mogło być oparte
> na sfałszowanej dokumentacji. Rosną wątpliwości co do danych z
> kluczowego badania fazy 3. Pfizer uchyla się od oskarżeń i odmawia
> przeglądu danych [...]"
>
> PD

Mnie tutaj nic nie zaskoczyło, wszystko to przewidywałam od początku, zwłaszcza
znając dotychczasową ,,karierę" Pfizera w truciu ludzi (procesy ns całym świecie),
ale jestem pewna, że wyznawcy Świętej Szprycy tylko mocniej zewrą szeregi, bo jak
mogliby teraz przyznać, że świadomie dali sobie wstrzyknąć to gówno? Ba, pobiegną tym
szybciej na ochnaste i i -dzieste dawki. Taki sort idzie w zaparte nawet kosztem
życia. Woli to, niż przyznać się do debilizmu.

Willa+ ...bo kraść to trza umieć panie!
Zachęcanie do demoralizacji
1939 nadchodzi ?
Prawda po żydowsku.