Decyzja mojego męża.......

71. Data: 2007-12-27 11:41:36

Temat: Re: Decyzja mojego męża.......
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:jfmgs5zjiqa4$.y9vg3dmy4szo.dlg@40tude.net...

> Czemu nie może? Zależy, z kim się spędza życie (naprawdę!!!) - tak włąśnie
> się czuje i wygląda :-)

Z pierwszą 4, z drugą 30 - częściowo się zazębiły - ząb za ząb, ale
dyplomatycznie nie dopuściłem do kontaktów osobistych. Trzecia i druga się
poznały, nawet targowały mnie, ale też przerwałem licytacje, w końcu to ja
wybierałem...

72. Data: 2007-12-27 11:41:46

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Dec 2007 07:57:45 +0100, Flyer napisał(a):

> [...]
> walką/konfliktem, więc dostosowałem wytłumaczenie do *jej* postawy - z
> nią rozmawiałem akurat. Dwa, że niezależnie od Waszego, bo grono
> zakrzykujących zrobiło się całkiem duże ;) , rozumienia słów
> "zwyciężyć", istnieje coś takiego jak teoria konfliktów i negocjacji, a
> tam własnie tak definiuje się konflikty -
> http://www.synteza.pl/negocjacje.html.
>
> Tak więc całkiem dobrze zrozumieliści, że tłumaczyłem Ikselce, że przy
> jej postawie nikt nie wygra - ani nie wygra poczucia bezpieczeństwa, ani
> nie wygra dobrej samooceny - nie może wygrać, skoro już je straciła

Zupełnie opacznie zrozumiałeś moja postawę: ja po prostu tłumaczę, że nie
mogłabym żyć z mężczyzną, który ma mnie za przyrząd do uprawiania seksu. Z
takim precz - jaka tu walka, zemsta? na kim? przecież jego już nie ma! on
już myśli o swojej przyszłości z inną kobietą!
--
XL wiosenna
"Jeżeli ktoś naprawdę cię nienawidził, to tylko dlatego, że nie mógł być

73. Data: 2007-12-27 11:43:06

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> poznały, nawet targowały mnie, ale też przerwałem licytacje, w końcu to ja

Jednak trzecia kawałek mnie podkradła drugiej, więc druga dyszy, gdy
wspominam przy niej trzecią.
Takie małe qui pro quo...

74. Data: 2007-12-27 11:52:08

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Dec 2007 12:41:36 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
> poznały, nawet targowały mnie, ale też przerwałem licytacje, w końcu to ja

Pozwoliły Ci na tę pewność - he he :-)
Fajne z nich babki muszą być, "z jajem" :-)

75. Data: 2007-12-27 11:53:09

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

76. Data: 2007-12-27 11:54:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote in message

> Jednak trzecia kawałek mnie podkradła drugiej, więc druga dyszy, gdy

//Uszsz.no, ucięło znowu - powtarzam://

Dobra dobra, bo będę zazdrosna, jako czwarta ;-P

77. Data: 2007-12-27 11:58:48

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 27 Dec 2007 03:33:31 +0100, Aicha napisał(a):

> Przecież stoi czarno na białym "bliskości i zainteresowania". Nie
> wiem, czemu ikselka tam seksseksseks i sztuczną pochwę jeno
> zobaczyła...

Temu, że tylko seks jest tu prawdziwym powodem, a "bliskość i
zainteresowanie" to same ogólniki, maskowanie właściwych przyczyn. Na
"bliskość i zainteresowanie" patent mają obie strony - tak przynajmniej ja
mam wypraktykowane, że jak mi ich brakuje (chwilami, zdarza się, to
normalne, gdy człowiek zajęty, zmęczony, problemy), to sie staram bardziej
ja lub on się stara bardziej i nie obwieszczamy sobie, że idziemy po rozwód
:->

78. Data: 2007-12-27 12:02:20

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takim precz - jaka tu walka, zemsta? na kim? przecież jego już nie ma! on
> już myśli o swojej przyszłości z inną kobietą!

A mnie trochę dziwi "wygrywanie", czyżbym popełnił błąd życiowy, o
którym nic nie wiem? Prawda - walczę zdalnie o badanie DNA, z grubsza -
walka to rodzaj gry, ale to mi narzucają przeciwnicy (dziwne - bo skoro nie
moje dziecko, to po co te trudności - w końcu to ja straciłbym te drobne
2500zł), a sprawa skonczyłaby się w try miga.
Osobiście nie znoszę gry w rodzinie / związku, dla mnie to jest brak
szacunku dla ukochanej osoby, także brak lojalności, jako, że gra to
podstępy i lawirowanie, stąd nie flirtuję, o czym juz niejedna się
przekonała, a teraz im żal.

79. Data: 2007-12-27 12:12:24

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Zemsta najbardziej niszczy msząca się. Postarzeje się ona szybko
> tracąc czas i nerwy (zdrowie, cerę, utraci owłosienie i jego kolor)

Bez zemsty nie zazna spokoju, jej noce będą bezsenne, a dni ospałe.

> zanim dojdzie do niej, że zrobiła szkodę największą sobie...

O niczym innym nie marzy, jak powtórzyć tę euforię...

--
Pozdrawiam - Aicha

80. Data: 2007-12-27 12:13:23

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozwoliły Ci na tę pewność - he he :-)
> Fajne z nich babki muszą być, "z jajem" :-)

Byłem krupierem. Nie miały wiele do gadania...

Re: Chiron promuje Międzyduchowość ;)
"Dupek" - definicja terminu...
Chiron promuje Międzyduchowość! ;)
Świadoma wola jest złudzeniem? - Skąd się...
Re: lecytyna z punktu widzenia medycyny