Deklaracje POZ

1. Data: 2001-02-02 15:57:03

Temat: Deklaracje POZ
Od: "pwiecz" <p...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś moze się podzielić doświadczeniami z używania tego programu i
współpracy Małopolską Kasą Chorych

2. Data: 2001-02-05 09:42:27

Temat: Re: Deklaracje POZ
Od: "Al" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś moze się podzielić doświadczeniami z
> używania tego programu i
> współpracy Małopolską Kasą Chorych

Jesli myslisz o szablonach w EXCEL'u i WORD'zie to sadze, ze powinniscie Wy
lekarze i pielegniarki zrobic bunt. To co dala, w moim przypadku dolnoslaska
kasa jest kpina ze srodowiska medycznego. Oto przyklady.
1. Rok temu, gdy ojciec chcial rozpisac adres na ulice, numer posesji i
mieszkania zabroniono mu. W tym roku musieli wszystkie adresy przepisywac.
2. Kolumna 'numer posesji' sformatowano jako data, dzieki czemu piszac 1
pielegniarka otrzymywala 1-szy lub styczen wzaleznosci od ustawien windowsa.
3. W pozycji 'kasa chorych' nie mozna wpisac 17B.
Nie bede opisywal wiecej.
Dla programisty stworzenie sensownego programiku na tych danych to dwa dni
roboty.

Al

3. Data: 2001-02-06 23:07:43

Od: "Lukasz" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj sie bedac kiedys DKCh widzialem ich pieciu a podobno jest
kilkunastu...
zalacznik postaram sie Ci sciagnac i podeslac (mam gdzies w archiwum)
Lukasz
l...@p...pl

Jaskra
Kasa chorych - jak zmienić