Depresja czy charakter

41. Data: 2006-07-18 17:43:57

Temat: Re: "aga" "Immon"
Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jul 2006 16:43:09 GMT, Marek napisał(a):
> Odzywasz sie do mnie 2-gi raz i nie wiem dlaczego, ale masz pozytywny i zbawienny
> wplyw na mnie.

Zatem zostawiam cię pod opieką Agi :)

--
Immon

42. Data: 2006-07-18 18:49:18

Temat: Re: Depresja czy charakter
Od: "henryk batuta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Na szczescie jedyne zgubne skutki "Cpania" czekolady z przystawkami,
> przybieranie na wadze. Ale co sie nie robi dla pobudzenia endorfinek w
> mozgu.
> Oczywiscie z umiarem.
> Pzr.aga

widziałaś Supersize Me?

43. Data: 2006-07-18 19:09:49

Od: "henryk batuta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Czego Ci zycze i pozdrawiam z radocha w sercu - aga

wiem że masz dobre chęci, a i poprawiłaś Markowi humor, ale mam wrażenie
że nie do końca rozumiesz istotę depresji.

44. Data: 2006-07-18 19:17:29

Od: "henryk batuta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bylo kilka dlugich lat, ze mialem ciezki ciagly, wielopowodowy stres.
Na
> jeden nakladal sie drugi, a na ten jeszcze ze 2 inne. Nie wiem czy
> wychodzi to dopiero dzisiaj, czy przyczyna jest inna. Jakos tak sie
> uczulilem, ze nie potrafie pogodzic sie z najmniejszym nawet
> niepowodzeniem.

nie wiem co robiłeś w życiu, ale wiem że np. żołnierze wracający z wojny
mają coś podobnego i po powrocie z frontu powinni być z tego leczeni, w
innym wypadku taki wojak, niby normalny, ale po kilku latach to wszystko
wraca do niego i staje się psychicznym kaleką. zdecydowanie powinieneś
iść z tym do lekarza - nie masz nic do stracenia. nie mam pojęcia jak
się leczy z takich przeżyć, ale raczej sobie nie zaszkodzisz.

zagłuszanie problemu wódką/imprezami/muzyką disco-polo/heroiną/hobby
przykryje problem na jakiś czas (być może na zawsze jeśli np. w pełni
oddasz się jakiemuś hobby, na które będziesz poświęcał każdą wolną
chwilę), ale go nie rozwiąże.

oczywiście to wszystko piszę imvho.

45. Data: 2006-07-18 19:37:17

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):

> Tak czasem sobie mysle ze ON mi tak ciach "skrzydelko" albo "nozke" i patrzy jak
> ja zareaguje.Jak sie ruszam to"nastepna nozke" jak widzi ze padam to troszeczke
> poluzuje, jak odzyje, to zaczyna od nowa.

Przypomina mi to francuska komedie "skrzydelko, czy nozka"?
Wszystko tam bylo nierzeczywiste z atrapa zywnosci wlacznie.
W zyciu my decydujemy o swoim zachowaniu. Twoja raczka, Twoja nozka,
Twoje skrzydelko.
Mozemy byc okrutni dla innych i samych siebie. Mozemy, ale nie musimy.
Okrucienstwo, tak jak dobroc i poswiecenie, to tez czesc ludzkiej
natury.
Czlowiek strzela a Bog kule nosi. Nigdy odwrotnie.
Zycie nie musi wygladac tak, jak oczekuje tego otoczenie. Badz szczery
wobec samego siebie i zastanow sie kim wlasciwie jestes i czego
oczekujesz o d zycia.
Droga do Boga wiedzie przez milosc. Nie zyj przeszloscia i
wspomnieniami, doswiadczaj terazniejszosci i szukaj milosci w sobie.

Cytat : Sri Ramana Maharishi -
"Wezel zycia rozsupla tylko ten, kto pozna prawde o milosci - nature
samego siebie. Wyzwolony bedzie ten, kto potrafi osiagnac szczyty
milosci. Takie slowa glosi kazda religia swiata. Doswiadczenie samego
siebie jest jedyna miloscia. Pozwala dostrzegac prawdziwa milosc,
smakowac prawdziwa milosc, a to jest najwiekszym blogoslawienstwem.

> Chya pojde i kupie druga kostke mydla, dla Ciebie jedna to za malo :-).

Nie zapomnij kupic mydelko "Fa", bo takie lubie.

Zycze snow o wielkiej milosci - aga

46. Data: 2006-07-18 19:56:28

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

henryk batuta napisał(a):
> Użytkownik "aga" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> wiem że masz dobre chęci, a i poprawiłaś Markowi humor, ale mam wrażenie
> że nie do końca rozumiesz istotę depresji.

W ktoryms z watkow napisalam, ze powinien sie poddac diagnozie
lekarskiej.
Dlatego, ze zanegowal pomoc lekarska to dyskusja ma charakter ogolny.
Moge jedynie przekazac swoje doswiadczenia z pokonywaniem wlasnego
stresu, czy deprechy. Choc oczywiscie u kazdego ma to inny wymiar i
inne sa przyczyny.
Pozdrawiam aga

47. Data: 2006-07-18 21:22:04

Od: Marek Browarek <mbroware@_WYTNIJ_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

henryk batuta , <e9jblg$inb$1@achot.icm.edu.pl>:

> zagłuszanie problemu wódką/imprezami/muzyką disco-polo/heroiną/hobby
> przykryje problem na jakiś czas

Z wyżej wymienionych do zagłuszania nadaje się tylko muzyka disco-polo ;D

--
Marek Browarek

48. Data: 2006-07-18 21:47:08

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Jul 2006 12:56:28 -0700, aga napisał(a):

> Moge jedynie przekazac swoje doswiadczenia z pokonywaniem wlasnego
> stresu, czy deprechy.

Na razie jesteś skuteczna i to jest najważniejsze.
Tak trzymaj :)

--
Immon

49. Data: 2006-07-18 21:52:46

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jul 2006 18:21:27 +0200, es_ napisał(a):

> To się zgadza - ale chodzi konkretnie o czekoladę

Fakt - już sobie przypomniałem.

> i jest podobno jednym
> z najlepszych naturalnych antydepresantów

i najsmaczniejszych :)

> Przydałyby się ulotki w opakowaniu o dawkowaniu i
> ewentualnych skutkach ubocznych ; )

Hehe średnio 500 kcal/ 100g :)
Akurat to mają psi obowiązek podawać.

--
Immon

50. Data: 2006-07-19 07:34:33

Temat: Odp: Depresja czy charakter
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Immon <n...@m...please> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:vxkwgfonzp10$....@4...net...

> PLONK

he he ...

osądzić psychologów behawioralnych!
Piwo - napój prawdziwych mężczyzn
Czy jest tu jakiś psycholog, który zdiagnozowałby państwo Izrael?
terapia behawioralno-poznawcza - poszukuję terapeuty w Trójmieście
Naziści do parlamentu ?? (część II)