Depresja - pomocy!!!

31. Data: 2000-11-09 08:01:29

Temat: Re: Depresja - pomocy!!!
Od: "Agnieszka S." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyzwyczaiłem się :-)

szkoda.

> A co?

Wspólną pomoc.

> Do żył jest nóż ...

Wiem, już prawie to zrobiłam.

> A co lubisz?

Ostatnio spać.

> Ruszaj się głowo, idziemy ku słońcu. Niechybnie brakuje tam nas.

Nie rozmumiem.

Agnieszka

32. Data: 2000-11-09 08:25:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

roger napisał(a) w wiadomości: <8udjn7$pn0$1@rymunda.torun.pdi.net>...

>sprawa
>
>Zrozum - na niektórych etapach nie ma "zmusić". Taka pierdoła jak
>spacerowanie nie jest do zrealizowania wobec poczucia końca sensu
>Wszystkiego.

Dokładnie - osobie z depresją nie możesz powiedzieć, żeby się wzięła w garść
i cos ze sobą zrobiła, bo nie jest w stanie. Trochę ciężko myśleć o
spacerkach, jak nic nie ma sensu, świat stracił kolory, a głównym uczuciem
jest obezwładniająca rozpacz.

I tak, i nie. Owszem, słoneczko pomaga na depresje jesienne i jak ktoś może,
to wskazane jest robienie sobie jesienią wakacji w ciepłych krajach. Sama
tak robię - dzięki temu omija mnie część jesiennej pluchy, wracam
"doświetlona" i opalona i jesień znacząco mi się skraca. (Dzięki temu nie
wiem, czy mam czy nie mam skłonności do jesiennej depresji - nigdy nie miała
szans mnie dorwać, bo kiedy tu się robi paskudnie, to przeważnie siedzę na
jakiejś greckiej wyspie. ;-)) Sądzę jednak, że wakacje + słoneczko pomagają
na stany lekkiego przygnębienia, spowodowanego głównie podatnością na
jesienne ponuractwo, natomiast jeśli sprawa jest naprawdę poważna, to coś
takiego nic nie da, a tylko pogorszy sprawę, m.in. dlatego, że dla osoby z
depresją takie wakacje wcale nie będą bezstresowe - będzie się nieustannie
zamartwiać, czy jej nie okradną, nie oszukają, nie spóźni się na samolot,
nie zgubi się gdzieś, etc., etc.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

33. Data: 2000-11-09 08:29:30

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <t...@t...com.pl> wrote in message
> Gdzie dowiem się czegoś więcej na temat tej diety ?
> Joasia

Najwiecej dowiesz się ze strony http://ikoiko.republika.pl
a na zywo z użytkownikami tego sposobu żywienia na liscie dyskusyjnej:

Zapraszam serdecznie.
Jacek

34. Data: 2000-11-09 08:38:26

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"roger" <r...@e...put.poznan.pl> wrote in message
> na
> na

> Trzy pytanka:
> 1. Jakieś namiary na dane o DO - najlepiej Internet.
> 2. Jakie kuracje przeszłaś?
> 2. Cofnęli Ci rentę?

Ad. 1.
Najwiecej dowiesz się ze strony http://ikoiko.republika.pl
a na zywo z użytkownikami tego sposobu żywienia na liscie dyskusyjnej:

Zapraszam serdecznie.

Ad. 3.
To jest poważny problem. Ci wszyscy renciści, kórzy chcą dalej pobierać
renty, mimo wyzdrowienia, w życiu nie będą mówili głośno że im DO pomogła.
Ale jak widać to jest takich osób sporo.
Może i wy lekarze, macie takich pacjentów, co to nagle zaczynają rzadziej
przychodzić do gabinetu.
Może właśnie z tego powodu. Ozdrowieńcy boją się wam przyznać, że stosują
DO.
Sam znam wiele takich osób, zwłaszcza cukrzyków, którzy biorą te wasze
recepty i tapetują nimi ściany.

Pozdrówka
Jacek

35. Data: 2000-11-09 08:41:25

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka S." <a...@c...com.pl> wrote in message

> szkoda.

Że się przyzwyczaiłem że jestem nierozumiany?
Mnie nie szkoda. Mniej boli.

> Wspólną pomoc.

No i mnie o to chodzi - tylko musicie się uśmiechać, bo jak jedna zacznie
płakać ...
Nawet psychiatrom udziela się nastrój klienta.

> Wiem, już prawie to zrobiłam.

Jest już za późno?
Nie jest za późno!

> Ostatnio spać.

A przed-ostatnio?
(Dużo spać - normalka w depresji.)

> Nie rozmumiem.

Dziewczyno, czego nie rozumiesz? Przeciez nie można prościej.
Można dłużej jedynie - chcesz?

rgr

36. Data: 2000-11-09 08:42:18

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> inne specyfiki które moglyby mi pomóc?!
> Prac mam taką beznadziejną, że siedzę sama w biurze w którym nie ma
ruchu -
> to prowadzi do myslenia i płaczu itd itp.
> Ponadto ciąglę boję się o swoje zdrowie (hipiohondria co?):))
> zdaję sobie z tego sprawę i walczę z tym
> Czy ktoś ma podobne doświadczenia,
> Czy ktoś sobie z tym poradził ?
> Proszę pomocy - ja już tak nie mogę żyć - jestem nieznośna dla moich
> najbliższych i sama siebie denerwuję
> Zawsze byłam zwierzęciem towarzyskim i rozchachanym

A tak dla ciekawości napisz co jesz.
jak wygląda twój jadłospis?
Pozdrawiam.
Jacek

37. Data: 2000-11-09 09:02:33

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8udnqh$t43$...@h...uw.edu.pl...

> "Joasia" <t...@t...com.pl> wrote in message
> płaczę
> czy
> ruchu -
> >
> A tak dla ciekawości napisz co jesz.
> jak wygląda twój jadłospis?
> Pozdrawiam.
> Jacek
>
>Moj jadłospis hm, rano mleko + płatki ( żadko) później do pracy biorę dwie
bułki ( z wędlinką)
jak wracam około 17,30 jakis obiad ( zupa, lub mięsko z ziemniaczkami, albo
nalesniki albo racuchy - różnie)
No i tak około godz 20 jakaś kanapka choć nie zawsze
I co ?

38. Data: 2000-11-09 09:16:48

Od: "Agnieszka S." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Że się przyzwyczaiłem że jestem nierozumiany?
> Mnie nie szkoda. Mniej boli.

Ze nie strasz siębyć zrozumiały.

> No i mnie o to chodzi - tylko musicie się uśmiechać, bo jak jedna zacznie
> płakać ...

Lepiej sobie popłakać razem niż do ściany.

> Nawet psychiatrom udziela się nastrój klienta.

To oni mają uczucia.

> Jest już za późno?
> Nie jest za późno!

Na nóż?
Ja nie moge tego zrobic.

> A przed-ostatnio?
> (Dużo spać - normalka w depresji.)

Nie pamiętam. To już za długo trwa.

> Dziewczyno, czego nie rozumiesz? Przeciez nie można prościej.
> Można dłużej jedynie - chcesz?

Gdzie mnie brakuje?
W niebie?

Agnieszka

39. Data: 2000-11-09 09:52:39

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
albo
> nalesniki albo racuchy - różnie)
> No i tak około godz 20 jaka? kanapka choć nie zawsze

Ja mam odwrotnie ...
Rano skibeczka jedna
Obiadek taki sobie
Ale za to wieczorem - bułeczki, jogurty, ciasteczko, czasem piffo

No i brzussio pięknie obrodził.
Coś z tym będzie trzeba zrobić.

Hej - a moze dieta optymalna umozliwia odchudzanie ?!

rgr

40. Data: 2000-11-09 09:56:27

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ze nie strasz siębyć zrozumiały.

Naprawdę, nie staram się? :-(

> Lepiej sobie popłakać razem niż do ściany.

Nie, nie i nie! Płacz sobie sama bo:
1. prędzej przestaniesz
2. nie "zarazisz" innych

> To oni mają uczucia.

Nie? Kto by pomyślał ...

> Na nóż?
> Ja nie moge tego zrobic.

Na nie-nóż!!!

> Nie pamiętam. To już za długo trwa.

Uhm, oki. To może potrafisz wymyślec coś co mogło by Ci sprawić przyjemność?

> Gdzie mnie brakuje?
> W niebie?

Na piwie! (winie, koli, kawie, herbacie, co wolisz ) Bo na piwo się chodzi z
kumplami. Pogadać, lekko się wstawić.
Na słońcu! - juz poganie wiedzieli o jego mocy.

rgr

NACZYNIAKI U NIEMOWLAKA
stres i jedzenie
egzema