Depresja - pomocy!!!

21. Data: 2000-11-08 16:21:50

Temat: Re: Depresja - pomocy!!!
Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Serio - radze jednak isc do lekarza i zdecydowac sie na Zoloft.

Zoloft - co to jest?

rgr

22. Data: 2000-11-08 16:23:07

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

roger napisał(a) w wiadomości: <8ubta0$4df$1@rymunda.torun.pdi.net>...

>O ile jest w stanie ...

Właśnie, na niektórych etapach depresji to już można co najwyżej patrzeć w
ścianę, ruszenie się do łazienki jest problemem, a co dopiero aerobik.

>Nie weźmie wolnego od depresji ... Słońce -tak!

Słońce jak najbardziej. Agnieszko, a nie jest to czasem klasyczna deprecha
jesienna?
Jeśli tak, to rzeczywiście doświetlenie pomaga.

>Co to jest? - jaki skład?

Wyciąg z dziurawca. Na pewno nieszkodliwe. A może pomóc.

>Jak i grypa na przykład.
>Zazwyczaj jednak depresja jest pierwsza twierdzi prof. Kępiński.
>Twierdził znaczy ...

Można by wykluczyć schorzenia czysto somatyczne, ale generalnie popieram
zdanie, że dobrze na początek jednak zaaplikować jakiś środek z grupy
podnoszących nastrój. Jak zadziała, to potem już wszystko będzie z górki.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

23. Data: 2000-11-08 16:46:31

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wła?nie, na niektórych etapach depresji to już można co najwyżej patrzeć w
> ?cianę, ruszenie się do łazienki jest problemem, a co dopiero aerobik.

Są i etapy na których się nie rusza.
No ale wtedy to się klasyfikuje jako - katatonia :-(

> Słońce jak najbardziej. Agnieszko, a nie jest to czasem klasyczna deprecha
> jesienna?

Jesienna, wiosenna, pogrypowa, popogrzebowa, młodzieńcza, starcza ...
To są przymiotniki.
Problem zawsze tkwi w głowie, nie?

> Wyci?g z dziurawca. Na pewno nieszkodliwe. A może pomóc.

Dowiadujemy się więc z Wielkiej Internetowej Encyklopedii Multimedialnej
[http://wiem.onet.pl/wiem/01006b.html]:

"O leczniczych właściwościach dziurawca decydują zawarte w nim substancje -
hiperycyna (czerwony barwnik), flawonoidy, działający moczopędnie hiperozyt
oraz rutyna i kwercetyna, uszczelniające naczynia włosowate, działajace
przeciwbiegunkowo i bakteriostatycznie garbniki. Ziele dziurawca zawiera
również, olejki eteryczne, żywice, kwasy organiczne, pektyny, cholinę, sole
mineralne, cukry, witaminy A i C. Nasiona zawierają hyperforynę posiadającą
antybiotyczne właściwości. Stosowany wewnętrznie rozszerza naczynia
krwionośne narządów wewnętrznych, działa żółciopędnie, moczopędnie,
USPOKAJAJĄCO, przeciwbakteryjnie i tonizująco przy ogólnych osłabieniach.
Zewnętrznie stosowany jest przy odmrożeniach, oparzeniach, leczeniu trudno
gojących się ran i chorób skórnych. Dziurawiec powinien być stosowany
rozważnie i z umiarem gdyż [UWAGA!!!!! - rgr]
wywołuje zwiększenie wrażliwości skóry na promienie słoneczne."

Czyli słońce i dziurawiec - nie bardzo...

> Można by wykluczyć schorzenia czysto somatyczne, ale generalnie popieram
> zdanie, że dobrze na pocz?tek jednak zaaplikować jaki? ?rodek z grupy
> podnosz?cych nastrój.

Byle nie na własną rękę!!!!!
Do fachowca, do fachowca....

rgr

24. Data: 2000-11-08 17:09:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

roger napisał(a) w wiadomości: <8ubtv9$5fc$1@rymunda.torun.pdi.net>...

>"> Serio - radze jednak isc do lekarza i zdecydowac sie na Zoloft.
>
>Zoloft - co to jest?

Antydepresant z grupy inhibitorów zwrotnego wychwytu serotoniny.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

25. Data: 2000-11-08 17:10:37

Od: "Swadlern" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka S. wrote in message

[...]
>Piwa nie lubię.

No to tym samym wykluczasz dobre zrodlo smiechu ;-)

>Agnieszka

Swadlern
E-Mail: s...@g...pl

26. Data: 2000-11-08 17:15:35

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a) w wiadomości: <8ubuns$p7a$1@news.formus.pl>...

>Wyciąg z dziurawca. Na pewno nieszkodliwe. A może pomóc.

Mozna by podyskutowac o nieszkodliwosci dziurawca.

Adam B.

27. Data: 2000-11-08 17:35:54

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jolanta Pers" <j...@m...pl> wrote in message

> roger napisał(a) w wiadomości: <8ubtv9$5fc$1@rymunda.torun.pdi.net>...

> Antydepresant z grupy inhibitorów zwrotnego wychwytu serotoniny.

O kurwa. [Przepraszam Netykietę.]
Albo były jakieś listy poza listą, albo coś przegapiłem, albo jesteś Bogiem.

rgr

28. Data: 2000-11-08 19:46:34

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

>Właśnie, na niektórych etapach depresji to już można co najwyżej patrzeć w
>ścianę, ruszenie się do łazienki jest problemem, a co dopiero aerobik.

I wlasnie dlatego trzeba sie do tego zmusic. Najlepiej znalezc kogos z kim
mozna chodzic na aerobik czy do silowni i kto tego dopilnuje. Swietna sprawa
jest masaz, sauna itp. Troche relaksuje.

>słońcu,

>Słońce jak najbardziej. Agnieszko, a nie jest to czasem klasyczna deprecha
>jesienna?
>Jeśli tak, to rzeczywiście doświetlenie pomaga.

Slonce zawsze pomaga. I zmiana otoczenia na bezstresowe, weselsze (czyli
jakis urlop wlasnie gdzies gdzie jest slonce).

a ja polecam jeszcze jakies zwierze. psa, bo koty sa za spokojne. a z psem
mozna np. biegac.

pzdr
Cimeries

29. Data: 2000-11-09 07:39:02

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sprawa
> jest masaz, sauna itp. Troche relaksuje.

Zrozum - na niektórych etapach nie ma "zmusić". Taka pierdoła jak
spacerowanie nie jest do zrealizowania wobec poczucia końca sensu
Wszystkiego.

> Slonce zawsze pomaga. I zmiana otoczenia na bezstresowe, weselsze (czyli
> jakis urlop wlasnie gdzies gdzie jest slonce).

Bezstresowe otoczenie? Też proszę o ten adres!

rgr

30. Data: 2000-11-09 07:57:11

Od: "Agnieszka S." <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agnieszko, sensacji i rozrywki szukaj na innej grupie.Chyba, że masz coś
> sensownego do powiedzenia na temat depresji.

A kto powiedział że jej szukam?
Patrz post: stres i jedzenie.

Agnieszka

NACZYNIAKI U NIEMOWLAKA