Depresja - pomocy!!!

71. Data: 2000-11-09 19:45:06

Temat: Re: Depresja - pomocy!!!
Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<k...@v...pl> wrote in message
news:4323.00000007.3a09602f@newsgate.onet.pl...

> Agnieszko, sensacji i rozrywki szukaj na innej grupie.Chyba, że masz coś
> sensownego do powiedzenia na temat depresji.

Owszem ma. Wlasnie w niej sie szmoce.

Czy wszyscy zwolennicy diet maja rownie "humanitarny" stosunek do ludzi?

Pol-zarty, jakie tutaj wyczytuje na temat Agnieszki sa przerazajace. NIGDY
nie nalezy lekcewazyc kiedy czlowiek wspomina o samobojstwie. Jesli ktos nie
ma nic pozytywnego do powiedzenia - niech lepiej milczy, nikt mu tego nie
bedzie mial za zle. Nietaktowne uwagi i "zarty" - owszem. I slusznie.

Kaska

72. Data: 2000-11-09 19:46:40

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka S." napisał(a):

> Ale ja nie mam już znajomych.

Pociesz się, że jak nie znasz już starych znajomych, to zawsze dochodzą jacyś nowi
znajomi :-)

Kaja

73. Data: 2000-11-09 20:04:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał(a) w wiadomości: <8uevl7$ivh$1@sunsite.icm.edu.pl>...

>Jolanta Pers napisał(a) w wiadomości: <8ubuns$p7a$1@news.formus.pl>...

>Mozna by podyskutowac o nieszkodliwosci dziurawca.

Stosunkowo nieszkodliwe. Lepiej?

(Wszystko jest szkodliwe, a życie najbardziej.)

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl

74. Data: 2000-11-09 20:07:54

Od: "Cimeries" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a) w wiadomości: <8udn4r$rnd$1@news.formus.pl>...

> [...]
miała
>szans mnie dorwać, bo kiedy tu się robi paskudnie, to przeważnie siedzę na
>jakiejś greckiej wyspie. ;-)) Sądzę jednak, że wakacje + słoneczko pomagają
>na stany lekkiego przygnębienia, spowodowanego głównie podatnością na
>jesienne ponuractwo, natomiast jeśli sprawa jest naprawdę poważna, to coś
>takiego nic nie da, a tylko pogorszy sprawę, m.in. dlatego, że dla osoby z
>depresją takie wakacje wcale nie będą bezstresowe - będzie się nieustannie
>zamartwiać, czy jej nie okradną, nie oszukają, nie spóźni się na samolot,

Nie jestem lekarzem, nie znam osoby pytajacej i nie wiem czy to depresja czy
przygnebienie.

Znam i mam do czynienia troche z osobami chorymi na depresje i wiem, ze
sloneczko to nie leczenie. Wiem tez, ze zmiana otoczenia i absorbujace
(przynajmniej czasochlonne) zajecie w jakims tam stopniu pomaga. Przyklad
chociaz zaklady odwykowe dla narkomanow. Od rana do wieczora napiety plan,
nie ma czasu na myslenie.

No i Prozac (Bioxetin) tez przynosi ciekawe rezultaty. Glownie ze wzgledu na
brak efektow ubocznych typowych dla innych przeciwdepresyjnych jak
otepioenie, sennosc, zawroty glowy. Jak mozna sie wyleczyc bedac
zamroczonym i wrecz nacpanym?

Cimeries

75. Data: 2000-11-09 20:32:18

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał(a):

> A masz!!!!!!!!:)))))))))))))))
> to co do siły!
> A na dzisiaj masz bojowe zadanie zrób lazzanię - musisz kupić odpowiednie
> składniki (jak nie masz ) i ją zrobić (nauczyć się jak nie umiesz )
> A potem smacznie zjeść i popić ją winkiem - koniecznie czerwonym.
> Joanna - potraktuj to poważnie - proszę

Wysłałaś jej chociaż przepis?

Kaja

76. Data: 2000-11-09 22:29:34

Od: "Maciej R" <r...@l...citynet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisala:
>(Wszystko jest szkodliwe, a życie najbardziej.)

Mozna by wrecz powiedziec, ze "życie powoduje śmierć"

Pozdr
MR

77. Data: 2000-11-10 05:45:21

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka S." <a...@c...com.pl> wrote in message

> Prowadzisz jakiś trochę dziwny typ rozmowy. Nie nadążam za Tobą.
> Sorry, że nie zauważyłam ze sie starasz.

Nie Ty jedna ... (że tak sobie publicznie ulżę ...)

> Wiem. A tego się nie pisze razem?

A niby z jakiego powodu ?!

> Jak?
> Nie potrafię się skupić.

Ćwicz...

> Gdzie? Nie wychodze z domu.

Wyjdź!

> Staraj się. Przepraszam

Postaram się :-)

rgr

78. Data: 2000-11-10 05:46:19

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@v...pl> wrote in message

> Oczywiście, że TAK! Trzeba tylko przestać zaspokajać głód bułeczkami,
> jogurtami, ciasteczkami, a "pifko" można sobie wypić PO dobrym jedzeniu.

Czekam na przepis.

rgr

79. Data: 2000-11-10 05:46:39

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <t...@t...com.pl> wrote in message

> Użytkownik roger <r...@e...put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:8ue090$98i$...@r...torun.pdi.net...

> biorę
> ziemniaczkami,

> Ok to kto pierwszy zaczyna sie odchudzać?

JA!

rgr

80. Data: 2000-11-10 05:48:00

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może i tak

Na pewno tak.

> Ale chyba nie dosłownie.

Jak najbardziej dosłownie!

> Szkoda.

Ja tam się cieszę że nie zadziałał ... :-)

> Nie umiem. Nie mam siły.

Leczenie farmakologiczne więc przystoi.

rgr

> Agnieszka