Dercos a wypadanie włosów

13. Data: 2003-11-20 15:56:40

Temat: Re: Dercos a wypadanie włosów
Od: "Kama" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl>
napisał w wiadomości >

radze nie przeplacac za te w dodatku niewygodne ampulki i
kupic polski
> analogiczny preparat Piloxidil - wielokrotnie tanszy i
wygodniejszy w
> stosowaniu.
> http://www.piloxidil.pl/
> Cena ok. 20zl/op.

Nie polecajcie tych srodków tak lekka reka .To lekarz
powinien znalezc przyzcyne wypadania wlosow i ewentualnie
przepisac odpowiednia kuracje. Przekonalam sie o tym na
wlasnej skorze gdy po dosłownie miesiacu stosowania
Piloxidilu ,od roku juz jestem pod opieka endokrynologa z
powodu nadmiernego owlosienia .A nie musze chyba dodawac ,ze
dla kobiety jest to tragedia .Na ulotce jest co prawda
informacja ,ze srodek moze powodowac taka przypadlosc ,ale
nalezy to do bardzo rzadkich przypadkow.Czy aby na
pewno?Moja pania endokrynolog twierdzi,że ma coraz wiecej
takich pacjentow beztrosko stosujacych tak silne srodki jak
minoxidil.I ze te reklamy tak naprawde powinny zniknac z
prasy i nie tylko.I co najgorsze ta przypadlosc jest
nieuleczalna i bede sie z nia parac juz do konca mojego
zywota ;)

---
2003-10-06

11. Data: 2003-11-20 15:56:40

Od: "Kama" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2003-11-20 15:56:40

Od: "Kama" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2003-11-20 21:05:51

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpioh9$a6i$...@n...news.tpi.pl,
Kama <k...@p...fm>:

> przepisac odpowiednia kuracje. Przekonalam sie o tym na
> wlasnej skorze gdy po dosłownie miesiacu stosowania
> Piloxidilu ,od roku juz jestem pod opieka endokrynologa z
> powodu nadmiernego owlosienia

Ile kropel dziennie stosowalas?

--
Robert

15. Data: 2003-11-21 13:08:06

Od: "Palo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnej skorze gdy po dosłownie miesiacu stosowania
> Piloxidilu ,od roku juz jestem pod opieka endokrynologa z

a jeśli mogę spytać to co rozumiesz pod pojęciem nadmiernego owłosienia - są
za gęste czy w miejscach niepożądanych ? czy stosowałaś je tam gdzie miałaś
ich za mało czy poprostu na całej głowie ?

16. Data: 2003-11-21 16:26:01

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpl511$4mg$...@n...news.tpi.pl,
Palo <d...@o...pl>:

> [...]
> owłosienia - są za gęste czy w miejscach niepożądanych ? czy
> stosowałaś je tam gdzie miałaś ich za mało czy poprostu na całej

Poza tym chyba nie zaczęłaś stosowac Pilodixilu bez powodu - były jakieś
zaburzenia. To co się działo po miesiącu niekoniecznie musi wiązać się z
terapią - być może to dalszy ciąg zaburzeń. Nie rozstrzygam tu, jak było,
tylko zwracam uwagę na to, że nie musi tu być związku Piloxidilu z
nadmiernym owłosieniem. Mechanizm działania, na ile jest znany, wskazuje
raczej na działanie miejscowe przez poprawę ukrwienia skóry. Jeśłi taki jest
mechanizm, to działanie ogólne jest mało prawdopodobne. Ale oczywiście nic
nie wiadomo na pewno, więc lepiej być ostrożnym i zaczynać małymi dawkami po
potwierdzeniu, że mamy do czynienia z łysieniem typu męskiego (u mężczyzn
lub kobiet, wbrew nazwie).

--
Robert

17. Data: 2003-11-23 20:26:12

Od: "Kama" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl>
napisał w wiadomości

> [...]
małymi dawkami po
> potwierdzeniu, że mamy do czynienia z łysieniem typu

Nie ,nie zaczelam bez powodu.Wypadaly mi wlosy i wpadlam na
reklame wlasnie Piloxidilu w jednej z gazet.Nie
zastanawiajac sie dlugo zaczelam go stosowac ,oczywiscie
dokladnie tak jak zalecaja w ulotce.Mniej wiecej po
miesiacu,moze ciut dluzej w lusterku spostrzeglam cos na
ksztalt wasika ,co wywolalo u mnie ogromny poploch.Po
dokladnym obejrzeniu swojego ciala zauwazylam taki ciemny
meszek na calych rekach ,na udach .Teraz patrze juz na top
nieco spokojneij i bez takich emocji i w zasadzie nie jest
to az tak widoczne jak mi sie wydawalo na samym poczatku.No
ale twarz ,czyli wasik i brode musze po prostu regularnie
depilowac.
Co do zwiazku z Piloxidilem to nie jest moj wymysl ,lecz
endokrynologa.Zreszta byl to jedyny lek stosowany wowczas
przeze mnie.Zostalam przebadana bardzo dokladnie czyli
poziom wszelakich hormonow,tsh no i werdykt lekarza
jednoznacznie wskazywal ,ze winny jest minoxidil.Tym
bardziej ze nie bylam pierwsza taka pacjentka .
No i wlasnie o tym pisalam.To jednak lekarz powinien
potwierdzic przyczyne wypadania wlosow .Bo Piloxidil zamiast
cudownym srodkiem hamujacym wypadanie moze stac sie tym czyl
stal sie dla mnie.

---
2003-10-06

18. Data: 2003-11-23 20:32:30

Od: "Kama" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Palo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> za gęste czy w miejscach niepożądanych ? czy stosowałaś je
tam gdzie miałaś
> ich za mało czy poprostu na całej głowie ?

Czy mi sie wydaje ,czy zabrzmialo to ironicznie ?
Jak sama nazwa wskazuje nadmierne owlosienie oznacza wlosy w
miejscach niepozadanych .Niepozadanych zwlaszcza dla
kobiety.No i jakkos mi nie przychodzi inne miejsce w ktorym
moglabym stosowac ten cudowny specyfik .No chyba ,ze Ty masz
jakis pomysl .

---
2003-10-06

19. Data: 2003-11-23 20:32:30

Od: "Kama" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2003-11-24 06:31:06

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

A czy możesz podzielić się spostrzeżeniami co do odrastania włosów na głowie?
Tak się składa, że moje są coraz cieńsze, słabo rosną, wypadają, a nowych ani
ani. Dlatego szukam środków zapobiegawczo-leczniczyć bo nie chcę zostać bez
włosów co jest tragedią dla kobiety. I wiesz co ja chyba wolałabym sobie brodę
depilować niż przyglądać się swojej łysinie.

Co to może być ??
Co inny okulista to inna diagnoza
dziewica u ginekologa
palenie a jelito grube...??