Dermokosmetyki dla dzieci

1. Data: 2005-03-08 13:19:11

Temat: Dermokosmetyki dla dzieci
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Mam nadzieje, ze to nie NTG ;)
Moja cora ma wysychajaca i podrazniona skore
na ciele, szczegolnie po kapieli [prysznic].
Dermatolog wykluczyl alergie i nie jest pewien
nawet czy sa to zmiany atopowe, tak wiec
zastanawiam sie jaki kupic balsam po kapieli?
Nivea [Johnson] ma cos takiego w swojej ofercie.
Co o sadzicie o nich?
Moze macie jakies inne propozycje?

Dziekuje z gory ;-)

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-03-08 13:22:35

Temat: Re: Dermokosmetyki dla dzieci
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

AKS napisał(a):
> Witajcie,
> Mam nadzieje, ze to nie NTG ;)
> Moja cora ma wysychajaca i podrazniona skore
> na ciele, szczegolnie po kapieli [prysznic].

W jakim wieku jest Twoja cora? Dla niemowląt świetne jest Oilatum.

> Dermatolog wykluczyl alergie i nie jest pewien
> nawet czy sa to zmiany atopowe, tak wiec
> zastanawiam sie jaki kupic balsam po kapieli?
> Nivea [Johnson] ma cos takiego w swojej ofercie.
> Co o sadzicie o nich?

Ja lubie te kosmetyki z serii dla dzieci, ale tez nie mialam nigdy
problemow ze zbyt suchą skórą (u moich dzieci, rzecz jasna).
Najlepiej zapytaj na pl.soc.dzieci lub w archiwum tejże grupy, tam takie
problemy są dość często omawiane.
--
Ania

1. Data: 2005-03-08 13:54:13

Od: "Anna 'Akna' Strzyżewska" <akna@[nospam]gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nawet czy sa to zmiany atopowe, tak wiec
> zastanawiam sie jaki kupic balsam po kapieli?
> Nivea [Johnson] ma cos takiego w swojej ofercie.

A ja bym poszukała w aptece. Np. kosmetyków SVR http://www.svr.pl/

Pozdrawiam
Akna

1. Data: 2005-03-08 18:17:21

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

AKS pisze:

> Moze macie jakies inne propozycje?

Ja polecam gorąco emulsję natłuszczającą do ciała LIPIKAR firmy La
Roche-Posay.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-03-08 18:19:34

Od: "Kaczka" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d0k96s$otm$1@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): A.L. z adresu <a...@n...pl> napisał(a):

> W jakim wieku jest Twoja cora? Dla niemowląt świetne jest Oilatum.

Oj, nie tylko dla niemowląt ;-) Używam "emulsji do kąpieli leczniczej" oraz
kremu do cery suchej i wrażliwej, oba produkty tej firmy godne polecenia.

Specjalnie dla dzieci przeznaczony jest też olejek do kąpieli Balneum
Hermal, zapobiega wysuszaniu skóry podczas kąpieli.

1. Data: 2005-03-08 18:26:36

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AKS" napisał w wiadomości news:d0k8om$tte$1@news.zigzag.pl...

> Moja cora ma wysychajaca i podrazniona skore
> na ciele, szczegolnie po kapieli [prysznic].

> Moze macie jakies inne propozycje

Bbalsam do ciała Avene "cold cream".
Tutaj najtaniej:

http://www.aquavitae.com.pl/catalog/product_info.php
?manufacturers_id=11&products_id=1232

To w ogóle najtańsze źródło kosmetyków Avene jakie udało mi się znaleźć. Na
droższych kremach różnice sięgają 30 zł w stosunku do wrocławkskiej apteki w
Carefuorze (choć fakt, że tam zdzierają)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-08 21:58:04

Od: "pola" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Ja polecam gorąco emulsję natłuszczającą do ciała LIPIKAR firmy La
> Roche-Posay.

Ja rowniez polecam - w ogole ta serie - lipikar balsam i lipikar do kpieli -
moja dermatolog wlasnie mowila, ze dla dzieci na atopowe zapalenie skory,
czy tez przy bardzo wysuszonej skorze dzieci przepisuje wlasnie La Roche
Posay - lipikar sundet i lipikar baume.

1. Data: 2005-03-09 01:25:51

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:d0l8vr$fu4$5@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Joanna Pawlus z adresu <a...@...stopce> napisał(a):

> Bbalsam do ciała Avene "cold cream".
> Tutaj najtaniej:

http://www.aquavitae.com.pl/catalog/product_info.php
?manufacturers_id=11&products_id=1232

Dzieki Ci dobra kobieto za ten link :-)

Kometa http://www.wyrobyzdrewna.prv.pl/
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1998810

1. Data: 2005-03-09 07:26:24

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaczka napisał(a):
> W artykule news:d0k96s$otm$1@nemesis.news.tpi.pl,

> Oj, nie tylko dla niemowląt ;-) Używam "emulsji do kąpieli leczniczej" oraz
> kremu do cery suchej i wrażliwej, oba produkty tej firmy godne polecenia.

Dzięki za sprostowanie :). Używałam Oilatum gdy moja córka miała do 3
miesięcy (tzn. ona używała ;)) i polecam serdecznie - zniknęły objawy
alergiczne, a skóra była miękka i natłuszczona.

Ania

1. Data: 2005-03-09 10:03:54

Od: mo <m...@s...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa napisał(a):