Desperat

1. Data: 2002-11-09 11:30:07

Temat: Desperat
Od: "amistad_2002" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym desperatem jestem oczywiście ja.
Zostałem SAM(jedynak)
Bez matki(zmarła w tym roku) , bez ojca(alkoholik od 20lat)
Bez rodziny(była ale się zmyła)
Bez przyjaciół(miałem tylko jednego lecz prawdziwego)
Bez wykształcenia
Bez pracy

Mój mózg się gotuje i trzy plany przewiduje
Dwa z nich to misje samobójcze
Zaznaczam że misje samobójcze są ostatecznością
Plan trzeci to moje marzenie na normalne życie(jak je spelnić?)

1
Zostać najemnikiem w Czeczeńskiej Republice Iczkerii
2
Wysadzić się w Izraelu za wolność Palestyńczyków
3
Wyjechać za granicę do pracy fizycznej

Chciałbym powiedzieć że wszystko co napisałem
to najszczersza prawda

Może ktoś mi coś
doradzi
powie
zbluzga
przytuli
pocałuje

Za wszystkie coś
Pozdrawiam i dziękuję

Singbe(męczennik we własnym domu)

--------------------O
Wolno walczyć tym ---------O
którzy doznali krzywdy. --------------O
Zaprawdę Bóg jest wszechwładny -----O
by im udzielić pomocy. ----------O
Zaprawdę zwolennicy Boga -------O
będą zwycięzcami! -----------O
--------------------O

1. Data: 2002-11-09 11:55:58

Temat: Re: Desperat
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"amistad_2002" w news:aqirjt$in7$1@news2.tpi.pl napisał(a):

> Bez matki(zmarła w tym roku) ,

Przykro mi.

> bez ojca(alkoholik od 20lat)
> Bez rodziny(była ale się zmyła)
> Bez przyjaciół(miałem tylko jednego lecz prawdziwego)
> Bez wykształcenia
> Bez pracy

Niezle wychodzi Ci ustalanie listy czego nie masz. A probowales zrobic
podobna ale z tym co masz? Jestes moze desperatem ale za to z... No
wlasnie z czym? Pewnie trudno na poczatku cos takiego znalezc (zawsze
latwiej wyszukiwac minusy niz plusy), ale na pewno cos takiego masz. Malo
tego - jesli czegos nie masz to wciaz masz szanse aby to zdobyc (w koncu
jeszcze po tej ziemi chodzisz i jakis wplyw na swoje zycie masz). Nigdy
nie ma tak zle, zeby nie moglo byc gorzej. Zawsze tez moze byc lepiej :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-11-09 12:03:14

Od: "Anna K" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik amistad_2002 <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aqirjt$in7$...@n...tpi.pl...
> Tym desperatem jestem oczywiście ja.

kwestia nazewnictwa...rownie dobrze moglbys nazywac sie szczesliwcem...

> Zostałem SAM(jedynak)

sam bylbys wtedy gdybys znalazl sie na wyspie bezludnej...rozejrzyj sie
dookola...pomysl czy nie moglbys komus czegos ofiarowac...
moja teoria mowi, ze wszystko sie w zyciu zeruje, a wiec im wiecej dasz tym
wiecej otrzymasz...

> Bez matki(zmarła w tym roku) , bez ojca(alkoholik od 20lat)

rozumiem, ze to wlasnie strata matki wpedzila cie w ten stan...ale sa
sytuacje na ktore nie mamy wplywu...trzeba sie z nimi pogodzic...zycie toczy
sie dalej...pomysl o tym, ze matka nie bylaby zadowolona widzac cie
zalamanego...a Ona gdzies tam z gory sie o Ciebie troszczy...

> Bez rodziny(była ale się zmyła)

no coz, lepiej jak jest, ale bez niej tez sobie poradzimy...a poza tym, z
rodzina najlepiej wychodzi sie na zdjeciu...

> Bez przyjaciół(miałem tylko jednego lecz prawdziwego)

mialem??? skoro przepadl to byl na niby (nie zaluj)...ale wiesz, przyjaciele
(ci prawdziwi!) czasami odsuwaja sie, a potem wracaja (po tym sie ich
poznaje tez)...
Przyjaciel - tu znow musisz sie wysilic, znalezc kogos komu mozesz cos dac,
a ten ktos bedzie tego potrzebowal, wiec z kolei on bedzie sie czul
zobowiazany, aby dac cos tobie...na tym wlasnie polega przyjazn...tak mi sie
wydaje...na potrzebie dawania i czerpania z tego radosci...

> Bez wykształcenia

eeee, to masz cel...zajmij sie uzupelnieniem tego braku...

> Bez pracy

no coz, w dzisiejszych czasach nie lezy ona na ulicy...trzeba sie za nia
rozejrzec...

Ehhhhhhh, masz tyle do zrobienia, a ty siedzisz przed kompem i smucisz...
Glowa do gory i dzialaj...
Jakby cos to pisz :)
Trzymaj sie cieplutko,
a.k.

1. Data: 2002-11-09 12:16:37

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 12:30:07 +0100, "amistad_2002"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Zostać najemnikiem w Czeczeńskiej Republice Iczkerii
> 2
>Wysadzić się w Izraelu za wolność Palestyńczyków
> 3

Czeczeni i Palestyńczycy nie zasłużyli na wolność, więc odradzam opcje
1 i 2.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-09 12:20:21

Od: "Nawrocki" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "amistad_2002" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bez rodziny(była ale się zmyła)
> Bez przyjaciół(miałem tylko jednego lecz prawdziwego)

a myślałeś o tym, by popełnić samobójstwo? ja na twoim miejscy bym tak
zrobił... :)

1. Data: 2002-11-09 12:42:08

Od: "Ali" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c1vpsu4k9k1m54omjurjag1padjnh5ib8g@4ax.com...

> Czeczeni i Palestyńczycy nie zasłużyli na wolność, więc odradzam opcje
> 1 i 2.

Dlaczego nie zasłużyli????????????????????? To na to trzeba zasłużyć???? Nie
należy im się tak po prostu??? A gdyby nagle któryś z naszych sąsiadów
postanowił nas sobie podporządkować?? Osobiście byłoby mi to nie na rękę.
Zresztą historia juz pokazała, że próby takowe były i Polacy nie zareagowali
na nie jakąś dziką radością. Resztę sobie dopowiedz.

Ali

PS. Niemniej opcję 1 i 2 również odradzam.

1. Data: 2002-11-09 12:48:40

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kwestja w tym jakie masz wykształcenie bo narazie ja rozróżniam

3 warjanty

podstawowe

średnie

wyższe

wg mni ejak niemasz wykształcenia to masz najmniej podstawówke
albo
najwięcej prezydenckie

i wiek, jaki misz starz na ziemi

1. Data: 2002-11-09 12:54:21

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 13:42:08 +0100, "Ali" <a...@2...pl> wrote:

>Dlaczego nie zasłużyli????????????????????? To na to trzeba zasłużyć???? Nie
>należy im się tak po prostu???

A niby na jakiej podstawie im się "należy"? Jakaś nowa formuła prawa
kaduka?

> [...]
>Zresztą historia juz pokazała, że próby takowe były i Polacy nie zareagowali
>na nie jakąś dziką radością. Resztę sobie dopowiedz.

Polacy to nie Czeczeńcy/Palestyńczycy. Są zdecydowanie bardziej
cywilizowani. I tu jest pies pogrzebany. Nie widzę szczególnego powodu
do wspierania wolnościowych dążeń dzikusów o bandyckich zapędach.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-09 13:01:05

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 9 Nov 2002 14:02:14 +0100, "Marek N." <m...@w...pl> wrote:

>A czy, gdybys urodzil sie pol wieku wczesniej, nie dodalbys:
>Got mit Uns

Nie.

>Brrrr...
>strach sie bac...

Nie bój się.

--
Amnesiac

1. Data: 2002-11-09 13:02:14

Od: "Marek N." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac" <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl> podzielil swiat na bardziej
cywilizowanych i dzikusow:

> [...]
> do wspierania wolnościowych dążeń dzikusów o bandyckich zapędach.

A czy, gdybys urodzil sie pol wieku wczesniej, nie dodalbys:

Marek

Kompetencje
ocenianie???
Psychoprofilaktyka depresji
dlaczego ludzie nie kochaja sie z milosci?
wkurwia mnie