Deszczowe meldunki

21. Data: 2000-05-18 10:09:46

Temat: Re: Deszczowe meldunki
Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lało pięknie, ale już nie leje, teraz sobie spokojnie pada,
zeby tylko nie przestalo za szybko
jest 12:03
Ciekawe, co u mnie na wsi, (ona się niestety nazywa Suche)
Anka

-------------Z motyką na słońce------------
<s...@f...edu.pl>

Użytkownik Ulka ...
> Wlasnie leje w Warszawie ( Grzybowska rog Towarowej) :-))))))))))))
A to była wiadomość z 11:06

22. Data: 2000-05-18 10:24:31

Od: "Anka Stonert" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już po deszczu 12:20
Warszawa Hoża

-------------Z motyką na słońce------------
<s...@f...edu.pl>

23. Data: 2000-05-18 10:28:18

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lodz 12:28 ciagle nic :-(

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

24. Data: 2000-05-18 10:29:29

Od: "khg" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pl>...
>Pochwalcie się u kogo wreszcie pada deszcz. Podobno ma dzisiaj byc! :-)
>U mnie (Lublin) na razie bezchmurne niebo i ze 25 stopni.

HOSANNA,
we Wroclawiu zaczyna kropic - 12:20
Jacek

25. Data: 2000-05-18 10:33:49

Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku minut w Klodzku popaduje, ale to przelotne strzepanie rak jakiegos
aniolka, bo deszczem trudno to nazwac. Chmury wisza tak nisko, ze nie widac
okolicznych pagorkow. Zimno, zmieniam spodnice na spodnie.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

Użytkownik khg <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dCPU4.83836$O...@n...tpnet.pl...

26. Data: 2000-05-18 11:40:01

Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie dalej (13.40) NIC!!!! :-((((
Temperatura powietrza ok 30 stopni, a na slońcu to pewnie pod 50 podciaga!!!
A propos. Jedna moja znajoma rolniczka mowiła w niedzielę, że ta susza to "kara
boska bo chłopy wódke pijš"!!! ;-(). Autentyczne!
Suche pozdrowienia
Janusz

27. Data: 2000-05-18 11:46:49

Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widze, ze sporo Pan (Kobiet) chetnych do mycia samochodu. Stoi taki jeden -
zwykle brudny - w Prawiednikach pod Lublinem. Tu wciaz nie pada, sloneczko
mocno grzeje i mysle, ze nie bedzie padac w najblizszym czasie. Nawet jak
cos przeleci nad Lublinem - to plone nadzieje rolnikow i ogrodnikow - lasem
i jeziorem, to u mnie w Prawiednikach bedzie sucho.
pik

28. Data: 2000-05-18 11:48:47

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
"kara
>boska bo chłopy wódke piją"!!! ;-(). Autentyczne!
A przeciez one ,te chlopy,wodke pily,pija i pic beda.
To wszystko bez te sputniki ,panie.
pozdro Juras

29. Data: 2000-05-18 12:03:53

Temat: Odp: Deszczowe meldunki
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@l...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@l...pl...
> [...]
"kara
> boska bo chłopy wódke pijš"!!! ;-(). Autentyczne!

W Gliwicach właśnie wyszło wspaniałe, promienne słońce. Zgroza!

To z rolniczką - bardzo dobre!

Pozdrawiam, Basia.

30. Data: 2000-05-18 12:07:05

Od: "Krzysztof Taporowski" <t...@z...walbrzych.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

A w Walbrzychu dokladniej w Gorcach pada gdzies od 9.30 az do teraz 14.05
Wreszcie pozwijam weze.
Pzdr. Krzysiek

nornice
ziemiórki