Dezodorant AVON-u

1. Data: 2003-06-13 12:29:43

Temat: Dezodorant AVON-u
Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich !
Rzadko pisuję na tą grupę, ale czytuję, no i kilka osób znam z innych grup
:-)

Mam następujący problem :
Kiedyś używałam dezodorantu AVON-u z zieloną herbatą. bardzo go lubiłam i
żałowałam że go wycofano z dystrybucji. Ostatnio pojawił się ponownie, w
trochę innym opakowaniu, był w promocji, więc kupiłam i bardzo się
ucieszyłam.

No i okazało sie że zapach niestety zupełnie nie ten, a co gorsza, po użyciu
zaczęło mnie strasznie palić pod pachami, pojawiło mi sie zaczerwienienie, a
nawet drobne ranki. Jednym słowem, chyba jestem uczulona na jakiś składnik,
którego nie było w nim wcześniej.

I pytanie :
Czy w takiej sytuacji mogę oddać ten dezodorant ?
Czy dziewczyny znacie inny o podobnym zapachu a jednocześnie dobry na te
straszne upały ?
(niekoniecznie AVON-u, ale w rozsądnej cenie - tak gdzieś do 15 zł).

Pozdrowienia.

Basia

1. Data: 2003-06-13 12:35:03

Temat: Re: Dezodorant AVON-u
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Pozdrowienia.
>
> Basia
>
>Jak najbardziej możesz go zwrócić, ale tylko konsultantce u której go
kupiłaś.
Pozdrawiam- Ela

1. Data: 2003-06-13 12:38:30

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-13 12:40:57

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>którego nie było w nim wcześniej.
>
>I pytanie :
>Czy w takiej sytuacji mogę oddać ten dezodorant ?

Tak.

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-13 12:45:35

Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Basiu,

> Czy w takiej sytuacji mogę oddać ten dezodorant ?

Oczywiscie ze mozesz go oddac. W ciagu 3 miesiecy, za posrednictwem
konsultantki mozesz zwrocic produkt.

> Czy dziewczyny znacie inny o podobnym zapachu a jednocześnie dobry na te
> straszne upały ? (niekoniecznie AVON-u, ale w rozsądnej cenie - tak gdzieś
do 15 zł).

Znam skuteczny produkt na upały (sama go uzywam), lecz niestety nie o
zapachu zielonej herbaty. Jest nia Rexona Active (mam dezodorant w kulce i
deo-spray). Sa naprawde skuteczne, bez alkoholu i nie brudza ubran! Z tego
co pamietam to jeden taki produkt kosztuje okolo 8-9 zł (ale nie dam
głowy):))

> Pozdrowienia.

> Basia

Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna

1. Data: 2003-06-13 13:24:26

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy dziewczyny znacie inny o podobnym zapachu a jednocześnie dobry na te
> straszne upały ?

Mnie ratuje antyperspirant Lady Speed Stick w sztyfcie. Nie wiem, jak z
zapachem, bo tego avonowego specyfiku nie używałam.
Próbowałam tęz aptecznego Antidralu, ale mnie, niealergiczkę, uczulił, w
dodatku hmmmmm....czułam zapach potu, błeeeee....
O.

FARMONA
Syrena na cellulit
Spacer Długą (Kraków)