Dieta Cambridge

1. Data: 2002-11-04 20:45:47

Temat: Dieta Cambridge
Od: "leszek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sądzicie o diecie Cambridge?

2. Data: 2002-11-05 00:46:08

Temat: Re: Dieta Cambridge
Od: "Mika" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "leszek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aq6ma3$1sk$1@news2.tpi.pl...
> Co sądzicie o diecie Cambridge?

Wygodna,szybka,trzeba mieć dużo silnej woli żeby przetrwać ;) ale się da :)
Chudnie się średnio 1 kg. dziennie,po ukończeniu diety przybywa ok.2kg,ale
nie więcej(jeśli jje się umiarkowanie) Ja po tygodniu schudłam 7
kilo,tyle,ze mam do tej pory wstręt do niegazowanej wody (trzeba wypijać
2-2,5l)

pozdrawiam
Mika :)

3. Data: 2002-11-05 00:57:39

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <1...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
:)
> Chudnie się średnio 1 kg. dziennie,po ukończeniu diety przybywa ok.2kg,ale

Zapomniałeś dopisać, że przybywa się 2 kg dziennie.
:-)

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-11-05 05:57:15

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja po tygodniu schud?am 7 kilo

Ja po 2 miesiacach stracilem 8 kilo, z tego 7kg tluszczu. Wyliczylem to sobie
ze wskazan na wadze, zakladam, ze wynik jest dokladny. W ciagu tego okresu
przejechalem na rowerze ponad 40 godzin i co 2 dni wylewalem poty cwiczac
silowo. Powiedz mi, ile tluszczu, tak na oko stracilas w ciagu tego tygodnia?

Pozdrawiam,
Vipi

5. Data: 2002-11-05 10:01:10

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <1...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "leszek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> >
> Wygodna,szybka,trzeba mieć dużo silnej woli żeby przetrwać ;) ale się da
:)
Hmmm ,to 25 kg zeby zgubic,to jak dlugo trzeba przetrywac?
A nie mozna jakos bez przetrwania tylko normalnie?
> Chudnie się średnio 1 kg. dziennie

ale co chudnie?Zawartosc jelit?Bo chyba nie tkanka tluszczowa?Raczej
zawartosc porfela...

,po ukończeniu diety przybywa ok.2kg,ale
> nie więcej(jeśli jje się umiarkowanie)

to 2 kg jest na dzien,rozumiem?
> Ja po tygodniu schudłam 7
> kilo,tyle,ze mam do tej pory wstręt do niegazowanej wody (trzeba wypijać
> 2-2,5l)
Oj,to co pijesz?Jesli nie wode to co?Pepsi cole?
> pozdrawiam
> Mika :)

Ja tez pozdraiwam i chyab sie za to wezme,7 kg w ciagu tygodnia
schudne,przybedzie mi potem 2 kg,wiec osiagne wymarzony efekt po 8
dnaich.Ile to kosztuje na 8 dni?Czy ktos wie?Hafsa

6. Data: 2002-11-05 10:42:39

Od: s...@p...bg.univ.gda.pl (Anna Zientarska) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2002-11-05 10:43:43

Od: "Mika" <1...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez pozdraiwam i chyab sie za to wezme,7 kg w ciagu tygodnia
> schudne,przybedzie mi potem 2 kg,wiec osiagne wymarzony efekt po 8
> dnaich.Ile to kosztuje na 8 dni?Czy ktos wie?Hafsa

Nie gwarantuję,że Ty również tak będziesz chudł :)
Odchudzałyśmy się razem z siostra i Ona zaczęła chudnąć dopiero po 10
dniach.
Lekarz powiedział,że to zależy od organizmu.

Jedno opakowanie zupki/koktajlu/budyniu kosztuje 6,20zł

www.superdieta.pl - wszystko o diecie Cambridge

Pozdrawiam
Mika :)

8. Data: 2002-11-05 11:30:14

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dniach.
> Lekarz powiedział,że to zależy od organizmu.
>
> Jedno opakowanie zupki/koktajlu/budyniu kosztuje 6,20zł

Wiesz,ja zartowalam.Jestem na montignac od 3,5 miesiaca,nie musze kupowac
specjalnych odzywek ,tylko jak najmniej przetworzone produkty.Jem sporo,nie
chodze glodna-i chudne.I cera mi wypiekniala i wlosy i paznokcie.Nie mam
celulitu.A waga idzie w dol.Nie musze spartansko trwac na diecie,bo ona jest
po prostu noramlna i przyjemna.to raczej sposob na odzywianie sie.Pozdrawiam
Hafsa

9. Data: 2002-11-19 11:41:45

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja po 2 miesiacach stracilem 8 kilo, z tego 7kg tluszczu. Wyliczylem to
sobie
> ze wskazan na wadze, zakladam, ze wynik jest dokladny.

Mam pytanie: jak obliczasz ile tluszczu tracisz, a ile wody ze wskazan na
wadze?
Czy to wogóle da sie jakos stwierdzic?

Pozdrawiam
Kafka

10. Data: 2002-11-20 14:03:55

Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie: jak obliczasz ile tluszczu tracisz, a ile wody ze wskazan na
> wadze?
> Czy to wogóle da sie jakos stwierdzic?

Procent tluszczu pokazuje mi waga, a proporcje latwo obliczyc. Dla leniwych
jest nawet kalkulator:
http://www.exrx.net/Calculators/WeightBodyComp.html

Tymczasowe straty wody to dodatkowa niewiadoma, ktora trzeba jakos
wyeliminowac. Najlepiej wazyc sie w takich samych warunkach, odrzucic wyniki po
ciezkich treningach i brac srednia z tygodnia lub dwoch. Wyniki i tak nie sa
dokladne,
ale widac czy dieta pozera tluszczyk czy reszte ciala...

Pozdrawiam,
Vipi

Jakis Monti..?
low Gi diet