Re: Dieta Gołoty...

Data: 2004-04-18 13:32:00
Temat: Re: Dieta Gołoty...
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>

Użytkownik "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:c5tkmi$crd$1@news.onet.pl...

> Drogi czarnyjanku,
> Niedawno napisałem na grupę optymalną:
> Niekoniecznie musi być prawdziwy następujący cytat z książki Dieta
> Optymalna:
> "Dieta wegetariańska umożliwia jedynie wegetację, jest przyczyną
degenaracji
> fizycznej i umysłowej człowieka"

kochany olku!! czy podpisałbyś się pod tym cytatem??

> Czytając Twoje wielce monotonne posty - od paru lat na jeden i ten sam
> temat mam pewne wąptliwości: czy Ty przypadkiem nie znałeś wcześniej dr
> Kwaśniewskiego?

jeśli uważasz ,ze moje posty są dla ciebie zbyt monotonne powinieneś użyć
pewnej funkcji jaka posiada twój czytnik niusów .jest to tzw. kaef.
jeśli masz z tym problem zwróć się do zaprzyjaźnionego optymalnego
informatyka, który ustawi ci filtr na mnie i twój życiowy problem zostanie
raz na zawsze rozwiązany

Zgodzę się z tobą w jednym: dr Kwaśniewski ma tendencje do
> uogólniania.

nie bardzo rozumiem dlaczego chcesz się ze mną zgadzać w tym temacie .ja
nigdy nie twierdziłem,nie mówiłem ani nie pisałem ,ze doktor kwasniewski ma
tendencje do uogólniania.cos mi się widzi, ze nie piszesz do mnie tylko do
wytworzonego w twojej głowie mojego obrazu.czy to nie ty widziałeś moje
posty na grupie optymalnej???????masz nadal takie zwidy??czy często zdarza
ci się ze mną prowadzić dyskusje??

życzę szybkiego powrotu do zdrowia