Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.

41. Data: 2002-01-15 10:34:01

Temat: Re: Dieta Kwasniewskiego a funkcjonowanie mozgu.
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
news:3c43f4ae@news.vogel.pl...
> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

> O mateczko...

To proponuję Ci Siwa policzyć, ile byś musiała schudnąć podczas dwóch
tygodni ulubionej przez wegetarian głodówki, aby zaspokoić potrzeby mózgu w
ilości 120 gram dziennie glukozy.

Zastanów się jeszcze, co z zasilaniem mózgu zwłaszcza u kobiet, które
mimo, że "nic nie jedzą", to nie chudną.

Pozdrawiam
Leszek

42. Data: 2002-01-15 11:11:00

Od: Daruma <d...@u...reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <a20uli$l00$1@news.tpi.pl> Leszek Serdyński napisał(a):

> Oj, Tomaszu, nie wygłupiaj się. Człowiek z Twoją wiedzą nie powinien pisać
> takich bzdur.

Jakich bzdur? Patrz _twój_ cytat z Harpera poniżej.

> Cytat z "Biochemii Harpera" wyd III 1995 str. 334.
> "Dostarczanie węglowodanów przez tkankę tłuszczową w postaci glicerolu jest
> ważną funkcją, ponieważ jest to jedyne źródło węglowodanów, oprócz
> glukoneogenezy z białek, w głodującym organiźmie, dla tych procesów, które
> muszą zużytkować glukozę."

No tak zapomnaiłem jeszcze o przerabianiu białek na węglowodany.

Daruma

--
Tomasz "Daruma" Góral mailto:d...@p...fm PGPkey ID 0x4068441B
http://www.ihar.edu.pl/~tgoral http://www.vege.pl ICQ:4389322

43. Data: 2002-01-15 12:03:02

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daruma" <d...@u...reply-to.invalid> napisał w wiadomości

> Jakich bzdur? Patrz _twój_ cytat z Harpera poniżej.

No więc nie z tłuszczy, tylko z niewielkiej części cząsteczki tłuszczu. Na
takich twierdzeniach jakie przedstawiłeś oparty jest błędny pogląd lekarzy,
że organizm wszystko zamienia na glukozę, więc nie ma sensu przestawiać
cukrzyka na dietę niskowęglowodanową, bo i tak to nic nie da. Takie
nieprecyzyjne twierdzenia są bardzo groźne i opieranie się na nich może
decydować o czyimś życiu, czy śmierci.

Pozdrawiam
Leszek

44. Data: 2002-01-16 00:06:27

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał

> A te pryszczate bidaki z grupy optymalnej?

Jakie? Jeden się skarżył, że jak zgrzeszy węglami to wychodzą mu pryszcze.

Tam sie kilka osób żaliło, że
na
> d.o. im się pogarsza...

Nic takiego nie było. Jednej Izie pogorszyło się, ale ona nie jest na d.o.,
tylko "od chińczyka". D.o. jest "dietą matematyczną" na początku. Jednak
jest niewielki procent osób, które ważą i liczą składniki. Większość mówi,
że jest na d.o., ale nie jest.

Pozdrawiam
Leszek

45. Data: 2002-01-16 00:12:30

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo jest to najlepsze źródło enrgii dla mózgu przy tymże wysiłku.

Potrafisz to udowodnić? Ja się nie zgadzam z tym twierdzeniem.

Pozdrawiam
Leszek

46. Data: 2002-01-16 09:04:52

Od: Daruma <d...@u...reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <a22g5s$k77$1@news.tpi.pl> Leszek Serdyński napisał(a):

> Potrafisz to udowodnić? Ja się nie zgadzam z tym twierdzeniem.

Nie mam pod ręką żdnej Biochemii czy Fizjologii więc nie mogę nic
zacytować. Własnych badań nie prowadziłem. :-)

A ty na jakiej podstawie się nie zgadzasz?

Daruma

47. Data: 2002-01-16 09:52:10

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paprycjusz"

> Mam Ci dyplom przefaksowac?

<voice mode="Smoleń">
A jeden się chwalił, że sam dyplom napisał... Aaa, g@ mnie to
obchodzi! Jedni piszą, innym dają... Takie jest zbójeckie prawo...
</voice>

Przepraszam, tak mi się skojarzyło... ;)

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

48. Data: 2002-01-16 09:54:36

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paprycjusz"
> Tu male wyjasnienie: wiedza rozni sie od wiary dowodami. Tego mnie
nauczono
> na studiach (wsrod fizykow jest najmniejszy odsetek ludzi religijnych).
> Paprycjusz

"Mało wiedzy oddala od Boga. Dużo wiedzy do Boga przybliża"
(c) by NieWiemKto

Wojtek

49. Data: 2002-01-16 11:19:31

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest niewielki procent osób, które ważą i liczą składniki. Większość mówi,

No i to piękne powiedzenie: "Kto je ostatki, jest piękny i gładki" *
* "ostatki" zarówno na talerzu, jak i w sensie rytuału -"tłusty czwartek"
- oznaczają tłuszcz.

Krystyna*Opty*

50. Data: 2002-01-16 15:07:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> Większość mówi, że jest na d.o., ale nie jest.

Ja na odmianę mówię, że nie jestem a Ty się kłócisz, że jestem ;-)

Jedna droga
zielony ketchup vs czerwony
otyłoćć a białko zwierzece
Najlepszy sposób na zrzucenie 20kg