Re: Dieta MŻ

From: "Jac" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta MŻ
Date: Tue, 8 Oct 2002 10:45:07 +0200

Dokładnie rok temu zacząłem stosować dietę MŻ i schudłem ok. 12-13kg, przez
3 miesiące. Dziś mogę powiedzieć, że ten czas przetrzymałem, i nie trzeba
później tak mocno się głodzić by nie przytyć. Po prostu wszystko z umiarem a
przetrzymanie wagi murowane. Właśnie znów teraz na jesieni planuję zrzucić
kilka zbędnych kg. I znów tym samym sposobem. Jeszcze dodam że cały czas
popijam herbatki (czerwona, figura, owocowe).
Powodzenia w silnej woli

> [...]
> ciagu 10-12 tygodni) z sugestia, abyscie zrezygnowali z tych wszystkich
> kopenhasko - montiackich diet. Jesli chcesz schudnac, to recepta jest
jedna:
> dieta MŻ, albo ŻP (mniej żryj lub żryj połowę). Ja ograniczylem jedzenie
> (żarcie) do absolutnego minimum i jest OK. Do woli jadlem owoce, warzywa,
dosc
> czesto ryby, zrezygnowalem z tluszczow, slodyczy itp. Schudlem w gruncie
rzeczy
> dzieki sile woli. I zadnych specyfikow. Do normy zostalo mi jeszcze 3 kg.
Cel