Dieta MŻ

1. Data: 2002-10-06 21:08:53

Temat: Dieta MŻ
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wpadlem do Was na chwile, bo wlasnie schudlem tyle, ile chcialem (10-12 kg w
ciagu 10-12 tygodni) z sugestia, abyscie zrezygnowali z tych wszystkich
kopenhasko - montiackich diet. Jesli chcesz schudnac, to recepta jest jedna:
dieta MŻ, albo ŻP (mniej żryj lub żryj połowę). Ja ograniczylem jedzenie
(żarcie) do absolutnego minimum i jest OK. Do woli jadlem owoce, warzywa, dosc
czesto ryby, zrezygnowalem z tluszczow, slodyczy itp. Schudlem w gruncie rzeczy
dzieki sile woli. I zadnych specyfikow. Do normy zostalo mi jeszcze 3 kg. Cel
spokojnie osiagne na Sylwestra.
pzdr
Bob

2. Data: 2002-10-06 21:46:31

Temat: Re: Dieta MŻ
Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rzeczy
> dzieki sile woli. I zadnych specyfikow. Do normy zostalo mi jeszcze 3 kg.

Zajrzyj za następne 10-12 miesięcy i opowiedz dokładnie o tym okresie.
Słyszałeś o efekcie "jojo" ?
Aha. I może poproszę jeszcze o jakąś dobrą rada dla tych co nie mają tak
silnej woli. Co ci biedacy mają zrobić ?

JAnuszeq

3. Data: 2002-10-06 22:09:20

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciagu 10-12 tygodni) z sugestia, abyscie zrezygnowali z tych wszystkich
> kopenhasko - montiackich diet. Jesli chcesz schudnac, to recepta jest

Gratuluje skucesu, choc przyznam, ze nie przyszlo mi do glowy, zeby wpasc na
liste i pochwalic sie, ze w 12 tygodni schudlam 15 kg czyli nieco wiecej niz
Ty ;-) Rozumiem Twoja radosc, bo sama tez taka przezywam, ale nie rozumiem
Twojej pewnosci siebie. Wlasciwie odpowiedzi udzielil Ci juz Januszeq -
wpadnij za rok i zobaczymy co dalej. Mam nadzieje, ze bedzie ok i wtedy tym
bardziej Ci pogratuluje. Ale wiem takze, ze istnieje duze
prawdopodobienstwo, ze zakonczysz dieta do grudnia a potem....... zaczniesz
przybierac na wadze. Ile czasu bowiem mozna sie zadawalac 800 - 1000 kcal?
Ja przez dwa tygodnie sprawdzalam jak to jest jedzac nieco wiecej niz
zwykle - tzn. 1200 - 1400 i w tym czasie przybylo mi 1 kg. Od kilku dni
zaczelam zywic sie zgodnie z metoda Montignaca i nagle waga znowu poszla w
dol. I to tak gwaltownie, ze na razie w to nie dowierzam ;-) A w dalszym
ciagu jem w granicach 1400 kcal i nie zintensyfikowalam bardziej plywania.

Tak czy siak, mam nadzieje, ze jednak Ci sie powiedzie :-)

Marzenna Kielan

4. Data: 2002-10-08 07:34:25

Od: "ETK" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
rzeczy
> dzieki sile woli. I zadnych specyfikow. Do normy zostalo mi jeszcze 3 kg.

Moim zdaniem w pewnym momencie Twoj organizm zaprotestuje, pojawia sie
jakies efekty niedozywienia. Dieta MZ to nie tylko ograniczenie ilosci
kalorii ale takze pozbawienie dotychczasowego transportu odzywczych
substancji. Czegos moze Ci zabraknac... I zacznie jojo. Zycze jednak sukcesu
i przetrwania trudnych chwil.
ETK

5. Data: 2002-10-08 08:45:07

Od: "Jac" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokładnie rok temu zacząłem stosować dietę MŻ i schudłem ok. 12-13kg, przez
3 miesiące. Dziś mogę powiedzieć, że ten czas przetrzymałem, i nie trzeba
później tak mocno się głodzić by nie przytyć. Po prostu wszystko z umiarem a
przetrzymanie wagi murowane. Właśnie znów teraz na jesieni planuję zrzucić
kilka zbędnych kg. I znów tym samym sposobem. Jeszcze dodam że cały czas
popijam herbatki (czerwona, figura, owocowe).
Powodzenia w silnej woli

6. Data: 2002-10-08 21:31:32

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Skoro mialem na tyle duzo silnej woli zeby schudnac o kilkanascie procent, to
bede mial rownie duzo silnej woli zeby nie zrec. Zreszta juz zaczynam
zywieniowo wracac do normy, czyli zaczynam jesc wszystko stosujac diete ŻP -
zryj polowe. I czuje, ze organizm sam sie wyregulowal i nie domaga sie tyle ile
kiedys. I wage trzymam.
Przy okazji: moim zdaniem do codziennej egzystencji wystarcza nam jakies 30
proc tego co jemy. Reszta to jest podniebienie, poczucie sytosci, obzarstwo itp.
pzdr
Bob

7. Data: 2002-10-10 13:16:11

Temat: Re: Dieta M?
Od: t...@...pl (test) szukaj wiadomości tego autora

test
(TEST)Wiadomosc wyslana ze strony WAP http://gg.bulwar.pl

usa
Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
FAQ pl.misc.dieta
Salatka z pomidorow i cebuli
Montignac-szok