Re: Dieta a samopoczucie

Data: 2006-03-14 20:35:22
Temat: Re: Dieta a samopoczucie
Od: Golo <k...@t...pl>

Dnia Tue, 14 Mar 2006 16:56:05 +0100, Sowa <m...@w...pl>
napisał:

> A bo zapomniałam, że tu czytają także tacy, co mają tak dobrze odżywione
> mózgi, że im trzeba wszystko tłumoczyć od początku świata.
> :P

No jednak poszłas na skroty.Wiem ze duzo wiesz a tłumoczysz zamiast
tłumaczyć.
Nie wolałabyś być tłumaczką tematu?:P:P

> No nie styka, jak babcię kocham. Ja piszę "Im mniej przetworzone" a ten
> wymyśla masło z solą morską.:>

Znasz artykuły MNIEj przetworzone niż jajo i sol morska??:P
Wiem, co jadasz, a przynajmnije wydaje mi sie, ze wiem i wiem jakie masz
poglady.
I wiem tez ze zwykle hmmm staranniej tlumaczylas komus co i jak .
Potraktowałaś Ewę po lebkach. oczywscie to nie mój interes ,nie wiem po
co sie wogole wtrącam.
Chyba mnie rozbawilo moje zrozumienie twego tekstu ze im kto wiecej je
zielonego tym ma
więcej sily ui lepiej sie czuje.. i zaraz zobaczyłem w wyobraźni słonia i
wołu.. i niby
wszystko sie zgadza i ...ech nie powiem wiecej .

> I dlatego ja się odchudzać, leczyć i dietować nie potrzebuję, nie mogę
> tez poszczycić się litanią chorób na które mało nie umarłam całymi
> latami, a Ty owszem.:)))

A ile to jest "całymi latami"?