Dieta dla Goferka

1. Data: 2004-03-14 22:06:30

Temat: Dieta dla Goferka
Od: "Goferek" <h...@n...zhp.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich - dopiero rozpoczynam przygodę na tej grupie ale wierzę w
waszą skuteczność.

Chciałbym schudnąć ok 15 kg- powiedzcie jak zacząć żeby wszystko odbyło
się zdrowo i skutecznie. Nie oczekuję diety - cud, bo w takowe nie wierzę.
Chodzi mi o fachowe porady. Z góry dziękuję

2. Data: 2004-03-15 08:40:54

Temat: Re: Dieta dla Goferka
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goferek" <h...@n...zhp.org.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich - dopiero rozpoczynam przygodę na tej grupie ale wierzę w
> waszą skuteczność.

Jak cie klotnie nie zraza, to witam.

> Chciałbym schudnąć ok 15 kg- powiedzcie jak zacząć żeby wszystko odbyło
> się zdrowo i skutecznie. Nie oczekuję diety - cud, bo w takowe nie wierzę.
> Chodzi mi o fachowe porady. Z góry dziękuję

Bezbolesne odchudzanie gwarantuje dieta MM i Atkins chudnie sie tez na DO.
Poczytaj napierw o nich np na mojej stronie www.hafsa.republika.pl dzial
diety zobacz, ktora na czym polega, ktora ci pasuje smakowo i ideologicznie
i do dziela.
Pozdrawiam HAfsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl