Dieta koprnhaska - pomocy

1. Data: 2003-02-06 11:28:34

Temat: Dieta koprnhaska - pomocy
Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich,

od niedawna jestem z Wami i widze,ze jednak mam bardzo male informacje na
temat odchudzania.
W tej chwili jestem w trakcie kuracji diety kopenhaskiej (to juz drugi
tydzien) prawde powiedziawszy to mialam jaden dzien "zalamania" i troszke
zgrzeszylam........
Zalerzy mi bardzo na zrzuceniu mojego cialka tak do 15kg. Nie wiem juz co
mam robic.?????
Po tej kopenhaskiej diecie mialam schudnac od 7-20 kg, a jak na razie
zrzucilam cos ok.4- to troche za malo!!!!!.
Duzo sie u Was pisze o MM - a ja nie wiem co to jest.
Prosze pomozcie, co powinnam teraz zaczac robic, dieta ktora koncze jest
dosc trudna i nie ukrywam, ze moj organizm dosc ostro reaguje na rozne
pysznosci.
Czekam na wskazowki, co robic
Pozdrawiam
Malgosia

2. Data: 2003-02-06 11:38:19

Temat: Re: Dieta koprnhaska - pomocy
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Prosze pomozcie, co powinnam teraz zaczac robic, dieta ktora koncze jest
> dosc trudna i nie ukrywam, ze moj organizm dosc ostro reaguje na rozne

Ja też kończę kopenhaską i straciłam 3kg, Narazie mi to wystarczy a jak się
trochę zregeneruję to sprubóję jeszcze raz. Czytałam w internecie o diecie
Cambrige lub Cambridge inaczej nazywana dieta ostatniej szansy , stosuje się
ją przez miesiąc i kupuje w aptekach . Są to gotowe rożne specjalne zupki
czy koktajle i tylko to się spożywa . Zawierają też wszystkie mikro i
makroelementy . Jest poważny minus - jest dosyć kosztowna
pozdrawiam
Dorota

3. Data: 2003-02-06 12:42:29

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też kończę kopenhaską i straciłam 3kg, Narazie mi to wystarczy a jak
się
> trochę zregeneruję to sprubóję jeszcze raz.

Odradzam, za pierwszym razem na kopenhaskiej moze sie i chudnie, ale kazdy
kolejny sluzy jedynie wycienczeniu organizmu. Dawno temu tez schudlam na tej
diecie.
Ale jest to generalnie meczarnia, ktora po zakonczeniu moze przyniesc efekt
jojo, no chyba ze potem jeszcze przez dlugi czas bedziesz dochodzic do
pelniejszego zywienia.
Poza tym wydaje mi sie ze ktos sporo przesadzil przy opisie chudniecia
7-20kg - 20 kg w 13 dni jest niemozliwoscia ;-)

> [...]
> czy koktajle i tylko to się spożywa . Zawierają też wszystkie mikro i
> makroelementy . Jest poważny minus - jest dosyć kosztowna

A dlaczego po prostu nie sprobujesz sie lepiej odzywiac? Polecam Monti'ego -
nie bedziesz miala problemow z glodem, meki pustego zoladka i pewnie
schudniesz ;-)
Zanim zakupisz sobie te cudowne zupki, zastanow sie jaki moga miec wplyw na
twoj organizm "pelnowartosciowe zupki z torebki".

Poczytaj w archiwum grupy na temat diet niskokalorycznych i o rezultacie ich
dlugoterminowego stosowania. Jak cie to przekona, to sama zrezygnujesz z
Cambridge itp.

Pozdr
Kafka

4. Data: 2003-02-06 14:18:06

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego po prostu nie sprobujesz sie lepiej odzywiac? Polecam
Monti'ego -

podpisuje sie pod Kafka!!!!
ale pod jednym warunkiem .. na poczatku malo kalorii!
zanim organizm nie przywyczai sie do wiekszej ilosci jedzenia..
w przeciwnym wypadku.. jojo :(

pozdrawiam
Saman_tha juz "schudnieta" :)

5. Data: 2003-02-11 15:33:59

Od: "FAZER" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy mozecie mi podac szczegoly tej, diety? Gdzie moge znalezc jej opis i
"instrukcje obslugi"? Mam zamiar sprobowac, bo przez zime strasznie
przytylem. Wlasnie ostatnio przymierzalem swoj kombinezon motocyklowy i sie
przerazilem. A do wiosny juz niedaleko.
Z gory dzieki
Pozdro

FAZER

6. Data: 2003-02-12 00:19:53

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"FAZER" <f...@r...pl> skribis:

>Witam,
>
>Czy mozecie mi podac szczegoly tej, diety? Gdzie moge znalezc jej opis i
>"instrukcje obslugi"?

poczytaj, echhh, moja sygnaturke. A to, ze wymyslil ja szpital w
kopenhadze to pic na wode.

Pozdrawiam, Leh.
--
Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
"Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":

7. Data: 2003-02-12 00:19:54

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <g...@o...pl> skribis:

>Zalerzy mi bardzo na zrzuceniu mojego cialka tak do 15kg. Nie wiem juz co
>mam robic.?????

MM + cwiczenia fizyczne.

>Po tej kopenhaskiej diecie mialam schudnac od 7-20 kg, a jak na razie
>zrzucilam cos ok.4- to troche za malo!!!!!.

Bo to wielkie oszutwo i tyle.

Pozdrawiam, Leh.

8. Data: 2003-02-12 00:19:55

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@p...fm> skribis:

>Ja też kończę kopenhaską i straciłam 3kg, Narazie mi to wystarczy a jak się
>trochę zregeneruję to sprubóję jeszcze raz.

Chcesz sie uszkodzic?

> [...]
>czy koktajle i tylko to się spożywa . Zawierają też wszystkie mikro i
>makroelementy . Jest poważny minus - jest dosyć kosztowna

I pewnie rownie nieskuteczna i szkodliwa jak kopenhaska?

Pozdrawiam, Leh.

9. Data: 2003-02-12 21:55:14

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"l:e:h" <l...@...pl> skribis:

>poczytaj, echhh, moja sygnaturke.

ups, zla sygnturka sie podpiela. teraz poczytaj:

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim biednym cialku,
schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza tym mialam inne efekty uboczne"

MM Makaron
MM - brzuszek
Talia
Głód na słodycze !!!!