Dieta na przszlosc/Witam.

1. Data: 2004-05-09 13:28:30

Temat: Dieta na przszlosc/Witam.
Od: "DoubleTwain" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie. Jestem nowy na grupie i od razu mam pytanie: Jaka dieta
jest dieta najlepsza dla mlodego czlowieka, pracujacego fizycznie, chcacego
w przyszlosci zachowac zdrowie?

Dziekuje za odpowiedzi.

DT.

2. Data: 2004-05-10 11:19:04

Temat: Re: Dieta na przszlosc/Witam.
Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

DoubleTwain wrote:

> Jaka dieta
> jest dieta najlepsza dla mlodego czlowieka, pracujacego fizycznie, chcacego
> w przyszlosci zachowac zdrowie?

Optymalna =] dla młodego człowieka, pracującego fizycznie =] Może Monti?
Zobacz na http://misiczka.com/monti/monti.html

Pozdrawiam,
Karola

3. Data: 2004-05-10 21:08:06

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl>
napisał w wiadomości
t003.jasien.net...

> Optymalna =] dla młodego człowieka, pracującego fizycznie =] Może Monti?
> Zobacz na http://misiczka.com/monti/monti.html

nowy na grupie a ty piszesz ,ze dieta optymalna :)) wygoogla sobie hasło
"dieta optymalna " i się załamie chyba .że jest inteligentny inaczej
;)

a tak poważnie czy jest coś lepszego od MM?? nie ważna wersja mięsna czy
bezmięsna.

4. Data: 2004-05-10 21:23:20

Od: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> a tak poważnie czy jest coś lepszego od MM?? nie ważna wersja mięsna czy
> bezmięsna.

Jest:-)

Jasiu, mam jakies takie dziwne wrazenie ze cos wziales do siebie z jednego z
moich postow:-(
Nie chcialabym aby tak bylo, bo tak nie mialo byc:-)O.K.?Mam nadzieje ze sie
tylko myle.

pozd. annaklay

5. Data: 2004-05-11 07:14:42

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a tak poważnie czy jest coś lepszego od MM?? nie ważna wersja mięsna czy
> bezmięsna.

jeśli chodzi o wywoływanie złośliwości to chyba nie ma ;)))

Slawek

6. Data: 2004-05-11 07:38:40

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " annaklay" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jest:-)

a co to jest ?????

> Jasiu, mam jakies takie dziwne wrazenie ze cos wziales do siebie z jednego
> moich postow:-(

a skąd takie wrażenie ???
zapewniam cię ,że jest ono mylne :)
chociaż czasami zastanawiam się z jakich powodów krytykujesz /wiesz co :) /

> Nie chcialabym aby tak bylo, bo tak nie mialo byc:-)O.K.?Mam nadzieje ze
sie
> tylko myle.

no to napisz który post i który fragment wzbudza w tobie ,aż takie poczucie
winy ;)

7. Data: 2004-05-11 08:00:41

Od: "DoubleTwain" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> nowy na grupie a ty piszesz ,ze dieta optymalna :)) wygoogla sobie hasło
> "dieta optymalna " i się załamie chyba .że jest inteligentny inaczej

Ale o co chodzi z tą dietą optymalną?? Wszyscy sie kloca o to, a czy jest o
co?? Dieta to dieta, nie warto za nia umierac....

DT

8. Data: 2004-05-11 08:16:41

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

DoubleTwain wrote:
> Ale o co chodzi z tą dietą optymalną?? Wszyscy sie kloca o to, a czy
> jest o co?? Dieta to dieta, nie warto za nia umierac....

Ta grupa-okazuje sie, jest po to, by ludzie na diecie optymalnej i ci na
nieoptymalnej mogli sobie skakac do gardel. Nie przejmuj sie. Wg mnie to
tylko dieta, wg innych to caly swiat i cale zycie. Pozdrawiam Hafsa
--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

9. Data: 2004-05-11 09:02:56

Od: "DoubleTwain" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...www> napisał w wiadomości

> Ta grupa-okazuje sie, jest po to, by ludzie na diecie optymalnej i ci na
> nieoptymalnej mogli sobie skakac do gardel. Nie przejmuj sie. Wg mnie to
> tylko dieta, wg innych to caly swiat i cale zycie. Pozdrawiam Hafsa

No wlasnie - tylko dieta... Przeciez nie chcemy okazywac sie fanatykami
dietowymi, prawda?:-)

DT

10. Data: 2004-05-11 09:08:02

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DoubleTwain" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> No wlasnie - tylko dieta... Przeciez nie chcemy okazywac sie fanatykami
> dietowymi, prawda?:-)

No wiesz chcieć a móc ;)))

Slawek

[nowy] pomocy!