W sprawie Atkinsa.

1. Data: 2004-05-07 08:39:20

Temat: W sprawie Atkinsa.
Od: Grubcio <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!

Ważę 91 kilo przy wzroście 176 cm i oczywiście chciałabym się pozbyć
tego uciążliwego nadmiaru. Od jakiegoś czasu tkwię na Atkinsie i już
widać pierwsze rezultaty. Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, że już
prawie zupełnie mi się Atkins przejadł ;(( Jem tylko mięso, ryby, jajka
i sery. Czy jest jeszcze coś, co można na Atkinsie jeść? Pewnie o
sojowym makaronie mogę zapomnieć? Czy macie jakieś pomysły na proste
dania, które można szybko przyrządzić i, co najważniejsze, niedrogo?
Proszę Was o odpowiedź na mój list.
Pozdrawiam
Kasia