Skakanka - czy to dobry sposob na zrzucenie kilku kg ?

1. Data: 2004-05-06 06:17:20

Temat: Skakanka - czy to dobry sposob na zrzucenie kilku kg ?
Od: xEM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje zrzucic kolo 5-6 kg. Pomyslalem o skakance. Zalozylem
sobie, ze bede cwiczyl wieczorem 40-50 min. Wczoraj juz poszalalem i
czuje dzisiaj lydki, ale porzadnie sie spocilem i to chyba jest ok:).
Zakladam systematycznosc cwiczen miedzy 19 a 20 no i oczywiste, ze nie
bede juz nic wrzucal w siebie po tej godzinie.

Co myslicie o takim sposobie na pozbycie sie tluszczu z okolic brzucha
i klaty ;) ? Moze macie jakies inne rady odnosnie czasu, sposobu
cwiczen ? Z gory dzieki za wszelkie wskazowki i uwagi :)

--
pozdr.;)
~xEM

2. Data: 2004-05-06 06:56:19

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xEM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co myslicie o takim sposobie na pozbycie sie tluszczu z okolic brzucha
> i klaty ;) ? Moze macie jakies inne rady odnosnie czasu, sposobu
> cwiczen ? Z gory dzieki za wszelkie wskazowki i uwagi :)

Moim zdaniem sama skakanka jest trochę monotnna. Włączyłbym jeszcze
takie ćwiczeniaj jak pompki, ćwiczenia na mięśnie brzucha, asany oraz
ćwiczenia na drążku. Zauważyłem, że dla mnie dobrym ćwiczeniem, po którym
dobrze sie czuję jest podnoszenie wyprostowanych nóg do góry w zwisie na
drążku. Dobrze to działa szczególnie na okolice brzucha.
No i należy pamiętać, żeby nie ćwiczyć o zbyt później porze, bo może to
przynieść więcej szkody niż pożytku. Nie ma sensu niepotrzebnie pobudzać
organizmu do działania gdy nadchodzi naturalny czas pójścia na spoczynek.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-05-06 06:59:23

Od: "kot-ka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czuje dzisiaj lydki, ale porzadnie sie spocilem i to chyba jest ok:).
> Zakladam systematycznosc cwiczen miedzy 19 a 20 no i oczywiste, ze nie

ja skaczę już od kilku tygodni 400 razy na skakance w seriach 200, inne
ćwiczenia, 100, inne ćwiczenia, 100, inne ćwiczenia. A Ty tak z marszu
skakałeś wczoraj 40-50 minut non-stop??? Chyba, że kusisz co chwila ;-) to
dałeś radę tyle czasu wytrzymać. Napisz szczegóły jak to u Ciebie wygląda,
jestem bardzo zaintrygowana.
stefan-ka

4. Data: 2004-05-06 10:00:05

Od: xEM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-05-06, kot-ka <k...@w...pl> wrote:

> [...]
> chwila ;-) to dałeś radę tyle czasu wytrzymać. Napisz szczegóły jak
> to u Ciebie wygląda, jestem bardzo zaintrygowana. stefan-ka

Oj nie, cos ty, 40 minut caly czas? - w zyciu!... zwlaszcza, ze
dopiero zaczynam. Na razie serie po 50 z przerwami po kilkanascie
sekund i tak przez te 40 min. Czasem przerwe robie troche dluzsza, jak
juz padam :)

--
pozdr.;)
~xEM

5. Data: 2004-05-06 10:05:01

Od: xEM <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-05-06, Trapez <t...@p...wp.pl> wrote:

> [...]
> to przynieść więcej szkody niż pożytku. Nie ma sensu niepotrzebnie
> pobudzać organizmu do działania gdy nadchodzi naturalny czas pójścia

A wlasnie,jedno pytanie - Czy cwiczenie codziennie, ale o roznych
porach bedie ok, czy raczej powinno sie cwiczyc o jednej ustalonej
porze?

--
pozdr.;)
~xEM

6. Data: 2004-05-06 11:52:26

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wlasnie,jedno pytanie - Czy cwiczenie codziennie, ale o roznych
> porach bedie ok, czy raczej powinno sie cwiczyc o jednej ustalonej
> porze?

Jak dla mnie to najlepiej jest wtedy kiedy mam ochotę i okazję. Na przykład
pracę przerywam na chwilę kilka razy w ciągu dnia aby zrobić trochę pompek
albo brzuszków, ale nie ustalam sobie regularnych pór. Dobrze jest lekko się
rozruszać z rana po przebudzeniu aby organizm lepiej wystartował.
Zapomniałem jeszcze wcześniej dodać, że bardzo ważne jest przeciąganie się,
szczególnie gdy mięśnie są zastałe rano. Tan naturalny odruch towarzyszy
większości zwierząt, a najlepiej to widać chyba u kotów. Rozciągnięcie ma
wiele zalet i jedną z nich jest możliwość pożądnego rozluźnienia po
uprzednim napięciu mięśni. W sumie czytałem o tym w paru książkach i u
Małachowa, w jakiejś o medytacji i chyba jest coś o tym w Silvie, ale mogę
sie mylić. Dlatego szczególnie rano naturalną chęć kierującą ręce ku górze
aby rozciagnąc ciało dobrze jest wykorzystać i porozciągać tyle mięśni ile
się da. Oczywiście nie należy mylić tego z ćwiczeniami rozciągającymi
ścięgna, bo rano gdy organizm nie jest rozgrzany można sobie zrobić krzywdę.
Nic na siłę.

7. Data: 2004-05-07 06:40:46

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 May 2004 06:17:20 +0000 (UTC), xEM <m...@o...pl> napisał:

> Co myslicie o takim sposobie na pozbycie sie tluszczu z okolic brzucha
> i klaty ;) ? Moze macie jakies inne rady odnosnie czasu, sposobu
> cwiczen ? Z gory dzieki za wszelkie wskazowki i uwagi :)

Mi pomogly pompki na klate + MM [schudlem 8 kilo]. Wyraznie mam mniejsze
cyce;)

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]

[mm] gofry
gofry i kalorie
ćwiczenia