gofry i kalorie

1. Data: 2004-05-05 17:36:43

Temat: gofry i kalorie
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich grupowiczów!

Mam takie pytanko: Czy ktoś może mi powiedzieć ile kalorii ma jeden gofer
(bez niczego)? Szukam we wszystkich tabelach i nie moge znaleźć. Może ktoś
się z tym spotkał.
Dziękuję i pozdrawiam
Anpaho

2. Data: 2004-05-06 16:33:14

Temat: Re: gofry i kalorie
Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik anpaho napisał:

> Mam takie pytanko: Czy ktoś może mi powiedzieć ile kalorii ma jeden gofer
> (bez niczego)? Szukam we wszystkich tabelach i nie moge znaleźć. Może ktoś
> się z tym spotkał.

ekhm wg moich danych, to jest tych gofrow pakowanych w paczki do
supermarketow, o ile pamietam, to jakies 250. sporo, ale warto ;)

--
Kaja "kamjutka" Puto (Sosnowiec)
/When all are one and one is all/ gg: 432152

ćwiczenia
sniadanie przed egzaminem
ćwiczenia na uda
[MM] kotleciki owsiane
Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie