ćwiczenia na uda

1. Data: 2004-05-04 14:48:41

Temat: ćwiczenia na uda
Od: "kama_kolobrzeg" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic nie
daje?
Pozdrawiam
Kamila

2. Data: 2004-05-04 17:04:35

Temat: Re: ćwiczenia na uda
Od: Michal <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend kama_kolobrzeg wrote:
> Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic nie
> daje?
Fakt, nic nie daje, nawet zabiera, sporo czasu i pieniędzy ;)

Gwarantuję Ci, że jeśli zaczniesz porządnie jeździć (PORZĄDNIE- tj tak,
żeby się zmęczyć i czuć ból PODCZAS jazdy), to i efekty szybko się
pojawią... Oczywiście zakładam, że zależy Ci na wyszczupleniu rozumianym
przez stratę tkanki tłuszczowej ale także przybranie mięśniowej...
Jeśli wyłącznie to pierwsze, to prawdopodobnie dieta będzie najlepszym
rozwiązaniem...

--
Mike

3. Data: 2004-05-04 17:42:33

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 May 2004 16:48:41 +0200, kama_kolobrzeg <c...@o...pl> napisał:

> Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic
> nie
> daje?

Daje... zalezy co chcesz osiagnac...

http://www.kulturystyka.pl/atlas/nogi.htm#poslad

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]

4. Data: 2004-05-05 07:21:44

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kama_kolobrzeg <c...@o...pl> napisał(a):

> Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic nie
> daje?

Na pewno daje - zobacz kolarzy :)
Mi pasuja cwiczenia podobne do pilates , poza tym cwiczenie w grupie
mobilizuje

Pozdrawiam,
Hania

5. Data: 2004-05-05 07:42:32

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kama_kolobrzeg napisał:
> Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic nie
> daje?

Hm... jeżdżę od kilku lat po kilkadziesięt km dziennie i nie zauważyłam
różnicy w obwodzie ud, są solidne, jak zwykle ;) Btw. jeśli ktoś z Was
mieszka w Krakowie i chciałby wspólnie pojeździć, zapraszam :) Moje
ulubione trasy to Dolinki, Ojców, Krzeszowickie lasy itp. w tempie
rekreacyjnym, częsciowo szosa, częściowo teren.
Z adresu należy wyciąć qq.
--
pa, Basia

6. Data: 2004-05-05 09:47:21

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kama_kolobrzeg" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic
nie
> daje?

Co to znaczy, że nie daje? Wszystko zależy od intensywności, a co do moich
ud, to myślę, że kolarstwo dobrze na nie wpływa. Oczywiście jazda
rekreacyjna niewiele daje i efekty dopiero będą jak wyraźnie bedziesz
odczuwać zmęczenie. Najlepsza jest jazda interwałowa po górkach.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

7. Data: 2004-05-05 10:22:05

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

kama_kolobrzeg wrote:

> Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic nie
> daje?

Zależy, co chcesz osiągnać. Jeśli chcesz odpowiednio wyrzeźbić wszystkie
mięśnie nóg i ładnie je wymodelować, to rower mało Ci pomoże. Jeśli
natomiast masz tu i ówdzie za dużo tego i owego -- to jest jak
najbardziej wskazany. W przypadku pierwszym polecam raczej ćwiczenia
modelujące nogi -- callanetics, pilates itp.

Pozdrawiam,
Karola

8. Data: 2004-05-06 10:37:52

Temat: Odp: ćwiczenia na uda
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

kama_kolobrzeg wrote:
> Witam, znacie jakieś dobre ćwiczenia na uda? Czy rower rzeczywiście nic nie
> daje?

Jak nie daje jak daje?
Wg mnie rower wyśmienicie nadaje się do spalania tłuszczu
ponieważ przemieszczanie się na nim jest na tyle interesujące,
że pozwala na wielogodzinny wysiłek bez znużenia.
Kobiety obawiają się nadmiernego przerostu mięsni nóg
ale jest na to rada - wysoka kadencja. Radziłbym się
zaopatrzyć w pedały w które da się wpiąć buty (na podobnej
zasadzie jak narciarskie), co pozwoli płynnie kręcić z większą
prędkością obrotową. Przy okazji kolana nie ucierpią.
Mogą być też tak zwane noski (czyli koszyczki na buty mocowane
do pedała) ale to rozwiązanie choć tańsze, to jednak mniej bezpieczne.
W innym punkcie styku rowerzystki z maszyną dobrze sprawdza
się siodełko z dziurą, zalecane w razie kłopotów z tymże punktem.

pozdrawiam Chaciur

[MM] kotleciki owsiane
Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie
MM- sałatka grecka
Kaszanka w MM?
witam serdecznie:-)))