sniadanie przed egzaminem

1. Data: 2004-05-04 14:50:34

Temat: sniadanie przed egzaminem
Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Jutro pisze egzamin gimnazjalny:) Trzymajcie kciuki;)

Co zjesc na sniadanie by osiagnac jak najwieksza sprawnosc intelektualna?
Czy moze byc omlet (my treasure;))?

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]

2. Data: 2004-05-04 15:09:06

Temat: Re: sniadanie przed egzaminem
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości
> Jutro pisze egzamin gimnazjalny:) Trzymajcie kciuki;)

OK - powodzenia.

> Co zjesc na sniadanie by osiagnac jak najwieksza sprawnosc intelektualna?
> Czy moze byc omlet (my treasure;))?

Może, a do omletu jakieś mało dietetyczne węglowodany - dżem np..
Były jakieś badania na dzieciach - dzieciaki dostające w składzie śniadania
coś węglowodanowego były sprawniejsze umysłowo, łatwiej się koncentrowały i
szybciej reagowały od reszty (2 grupa jadła śniadania niskowęglowodanowe,
trzecia grupa nie jadła śniadania wcale) na pierwszych kilku lekcjach. :-)

Proponuję tez coś zabrać ze sobą do przegryzienia w trakcie egzaminu, żeby
na bieżąco "kopnąć" przysypiający mózg.

Sowa

P.S.
Z własnych doświadczeń egzaminowych, to raczej odradzałabym tłuste śniadanie
tego dnia - ja bym zwymiotowała po omlecie w takiej sytuacji.

3. Data: 2004-05-04 16:08:59

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

o jaaaa, no to 3mam kciuki;-))
proponuje wegle i kako na sniadanko:-))) zawiera magnez i jest swietne na
wybryki intelektualne
pozdrawiam
aducha

4. Data: 2004-05-04 16:09:24

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

s(00)mal napisał/a:

> Jutro pisze egzamin gimnazjalny:) Trzymajcie kciuki;)
>
> Co zjesc na sniadanie by osiagnac jak najwieksza sprawnosc intelektualna?
> Czy moze byc omlet (my treasure;))?

A to już się książek nie czyta? Wystarczy na śniadanie omlet zjeść? :)
Ogólnie polecam zjeść czekoladę, ma dużo magnezu który ułatwia koncentrację

Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

5. Data: 2004-05-04 22:10:32

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Jutro pisze egzamin gimnazjalny:) Trzymajcie kciuki;)
>
> Co zjesc na sniadanie by osiagnac jak najwieksza >sprawnosc intelektualna?

Podpinam pod temat, za tydzien matura...
Bede zdenerowany, zwlaszcza na drugi dzien, jestem pewny ze bede
zdenerwowany jak nigdy w zyciu...
Lekarz, znajomy rodziny doradzil mi rano male piwo, gdyz male porcje
alkoholu sa dobre na uspokojenie (MALE PORCJE :) )

Czy ktos to probowal?

p.s. jak patrze na te ksywy przy nickach... hah jaki ten usenet maly :)

p.s.2. powodzenia ;) moja siostra tez jutro te egzaminy pisze.. fajnie macie
2 godziny i po sprawie, ja 5 bede sie meczyl ;P

6. Data: 2004-05-05 01:54:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> wrote in message

> Lekarz, znajomy rodziny doradzil mi rano male piwo, gdyz male porcje
> alkoholu sa dobre na uspokojenie (MALE PORCJE :) )

mysle, ze lekarz ten zartowal :) na pewno nie zastosuj sie
do jego dowcipow ;))))

> Czy ktos to probowal?

nie. alkohol co najwyzej cie zrelaksuje, i podejdziesz do
egzaminu jako podpity, na luzie maturzysta ;)))
a tak na powaznie, skoro nie wiesz jak reagujesz na male piwo rano
na pewno nie stosuj tego w dniu egzaminu.
BTW adrenalina jest potrzebna do dobrego funkcjonowania mozgu
(polepsza przechodzenie glukozy do komorek).

moja siostra tez jutro te egzaminy pisze.. fajnie macie
> 2 godziny i po sprawie, ja 5 bede sie meczyl ;P

ciesz sie, nie wiesz jeszcze ile przed toba egzaminow:)

iwon(k)a, po wielu egzaminach i wciaz przed nowymi.

7. Data: 2004-05-05 06:38:57

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "s(00)mal" <s...@g...xxx> napisał w wiadomości
> Jutro pisze egzamin gimnazjalny:) Trzymajcie kciuki;)
>
> Co zjesc na sniadanie by osiagnac jak najwieksza sprawnosc intelektualna?

jakoś nikt nie polecił zółtkownicy na maśle lub na łoju.ale teraz pewnie to
i tak nie ma znaczenia gdyż jesteś już po śniadaniu które degeneruje twój
mózg i obniża znacząco sprawność intelektualną

8. Data: 2004-05-05 08:40:12

Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> jakoś nikt nie polecił zółtkownicy na maśle lub na łoju.ale teraz pewnie
> i tak nie ma znaczenia gdyż jesteś już po śniadaniu które degeneruje twój
> mózg i obniża znacząco sprawność intelektualną

tzn jajecznica na tlusto wskazana?

9. Data: 2004-05-05 08:48:26

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> tzn jajecznica na tlusto wskazana?

tzn, że czarnyjanek robi sobie jaja z "doradców" DO ;)))

Pozdrawiam,
Adam

10. Data: 2004-05-05 09:40:49

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> tzn, że czarnyjanek robi sobie jaja z "doradców" DO ;)))

Adamie nie tyle z doradców , co z siebie robi błazna jak zwykle zresztą ;)

Slawek
P.S.
zaden "doradca" jakos się nie odezwał ;)

ćwiczenia na uda
[MM] kotleciki owsiane
Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie
MM- sałatka grecka
Kaszanka w MM?