sniadanie przed egzaminem

11. Data: 2004-05-05 17:05:53

Temat: Re: sniadanie przed egzaminem
Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 May 2004 17:09:06 +0200, Sowa <m...@b...pl>
napisał:

> Proponuję tez coś zabrać ze sobą do przegryzienia w trakcie egzaminu,
> żeby
> na bieżąco "kopnąć" przysypiający mózg.

eee, raczej nie.

> P.S.
> Z własnych doświadczeń egzaminowych, to raczej odradzałabym tłuste
> śniadanie
> tego dnia - ja bym zwymiotowała po omlecie w takiej sytuacji.

Zjadlem nieco herbatnikow, pomarancza. Bylo calkiem dobrze, ale brakowalo
mi nieco slow do wyrazania swych mysli;)

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]

12. Data: 2004-05-06 07:46:25

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> napisał w wiadomości

> tzn jajecznica na tlusto wskazana?

są tacy którzy tak uważają :) tu masz link

http://www.dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80

ale praktyka dnia codziennego wskazuje na cos innego.np. sławek który
wypowiedział się dwa posty niżej w taki sposób się odżywia i można
zaobserwować u niego podniesiona sprawność intelektualna .potrafi napisać
zdanie proste zakończone emotikonem.broń mnie panie boże abym posądzał
sławka o matołectwo ale zastanawiam się jak pracowałby jego mózg gdyby nie
odżywiał się optymalnie .pewnie by same emotikony pisał.

13. Data: 2004-05-06 09:01:18

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> odżywiał się optymalnie .pewnie by same emotikony pisał.

;)

Slawek

14. Data: 2004-05-06 09:13:04

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ;)

chyba dzisiaj z węglami przesadziłeś :)

15. Data: 2004-05-06 10:10:07

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba dzisiaj z węglami przesadziłeś :)

nie ;) sprawdzam co jadłes na śniadanie ;)))

Slawek

16. Data: 2004-05-06 16:43:51

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 May 2004 00:10:32 +0200, lucid [Tomek] <t...@s...eu.org>
napisał:

> Podpinam pod temat, za tydzien matura...
> Bede zdenerowany, zwlaszcza na drugi dzien, jestem pewny ze bede
> zdenerwowany jak nigdy w zyciu...

Nie bedziesz!:) A poza tym matura w tym roku jest bardzo latwa.

> Lekarz, znajomy rodziny doradzil mi rano male piwo, gdyz male porcje
> alkoholu sa dobre na uspokojenie (MALE PORCJE :) )
>
> Czy ktos to probowal?

Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze alkohol pomaga mi latwiej ukladac rymy,
wiec moze bedzie Ci latwiej pod wplywem malej dawki alkoholu pisac
wypracowanie.

> p.s. jak patrze na te ksywy przy nickach... hah jaki ten usenet maly :)

Sory, ale nie kojarze Cie;) PRGK?

> p.s.2. powodzenia ;) moja siostra tez jutro te egzaminy pisze.. fajnie
> macie
> 2 godziny i po sprawie, ja 5 bede sie meczyl ;P

Luzik;)

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]

ćwiczenia na uda
[MM] kotleciki owsiane
Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie
MM- sałatka grecka
Kaszanka w MM?