ćwiczenia

1. Data: 2004-05-05 11:05:00

Temat: ćwiczenia
Od: "toporek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sobie czytam, że ćwiczenia to nie pomogą na brzuszek, na nogi, na biodra
itp. Tylko dieta coś da. Ale czy nie jest tak, że ćwicząc spalamy ileśtam
kalorii i jest to lepiej niż leżeć na kanapie? Ja sama ilekroć ćwiczę
systematycznie dłuższy czas (mam na myśli kilka miesięcy) to widzę
rezultaty: ładniejsza sylwetka, taka zadbana, wszystko jakoś ładniej się
układa ;-) Ostatnio ćwiczę 6 tygodni, codziennie 20-30 minut dziennie,
wieczorem. W tym 400 skoków na skakance i trochę ćwiczeń callanetics. I
widzę, że to działa, może nie cuda, ale jakoś lepiej ciałko wygląda. A takie
ciało tylko po utracie kg bez ćwiczeń to IMHO jest już inne. Co Wy na to?
Kropka

2. Data: 2004-05-05 11:46:33

Temat: Re: ćwiczenia
Od: Michal <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend toporek wrote:
> Tak sobie czytam, że ćwiczenia to nie pomogą na brzuszek, na nogi, na biodra
> itp.
Gdzie czytasz? Ciężkie, długotrwałe ćwiczenia na pewno pomogą...

> Tylko dieta coś da.
Odpowiednia dieta łatwiej spali tłuszcz niż ćwiczenia, które w przypadku
znacznej nadwagi nie zawsze są zdrowe (ryzyko zbyt dużych obciążeń
stawów na przykład). Ćwiczenia pozwolą poprawić rzeźbę mięśni.

> Ale czy nie jest tak, że ćwicząc spalamy ileśtam
> kalorii i jest to lepiej niż leżeć na kanapie?
Brawo :)
Lepszy ruch i dieta niż sama dieta, ale obwiam się, że lepsza dobra
dieta i brak ruchu niż zażeranie się tłumaczone tym, że "i tak spalę
przy ćwiczeniach".

> Ja sama ilekroć ćwiczę
> systematycznie dłuższy czas (mam na myśli kilka miesięcy) to widzę
> rezultaty: ładniejsza sylwetka, taka zadbana, wszystko jakoś ładniej się
> układa ;-)
A kto zabrania ćwiczyć? Ćwicz! :)

> Ostatnio ćwiczę 6 tygodni, codziennie 20-30 minut dziennie,
> wieczorem.
Aby przyspieszyć spalanie tłuszczu możesz się napić czegoś
wysokokofeinowego, najlepiej herbata z guaraną. Jednak jeśli to ma być
zaraz przed snem... To warto wypróbować, jak zareagujesz. Grunt, żeby
zasnąć :)
Z kolei chyba najbardziej korzystną porą dnia ze względu na ilość
spalanego tłuszczu będzie rano, przed śniadaniem. Zapasy glikogenu są po
nocy dużo mniejsze (mowa o tym wątrobowym) i organizm w większym stopniu
skorzysta z tkanki tłuszczowej. Bardzo miło i szybko się chudnie np.
biegając przed śniadaniem. Jeśli tylko masz na to czas i odpowiednie
miejsce.

--
Mike

3. Data: 2004-05-06 07:44:54

Od: "kot-ka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@s...nospam> napisał w wiadomości
> Odpowiednia dieta łatwiej spali tłuszcz niż ćwiczenia, które w przypadku
> znacznej nadwagi nie zawsze są zdrowe (ryzyko zbyt dużych obciążeń
> stawów na przykład). Ćwiczenia pozwolą poprawić rzeźbę mięśni.

nie mam nadwagi, to i nie obciążam sobie nic nadmiernie ;-D raczej chodzi o
niewielką korektę sylwetki ;-)

> [...]
> wysokokofeinowego, najlepiej herbata z guaraną. Jednak jeśli to ma być
> zaraz przed snem... To warto wypróbować, jak zareagujesz. Grunt, żeby

a kawa może być?

> [...]
> skorzysta z tkanki tłuszczowej. Bardzo miło i szybko się chudnie np.
> biegając przed śniadaniem. Jeśli tylko masz na to czas i odpowiednie

no niestety wychodzę domu przeciętnie 5/29 i raczej rano przed wyjściem już
mi się nie chce jeszcze wcześniej wstać i ćwiczyć ;-D Może spróbuję w soboty
i niedziele ;-)
> dzięki za porady
pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2004-05-06 11:31:19

Od: Michal <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend kot-ka wrote:

> nie mam nadwagi, to i nie obciążam sobie nic nadmiernie ;-D raczej chodzi o
> niewielką korektę sylwetki ;-)
To tym lepiej :)

> a kawa może być?
Zależy, jak zaregujesz :) Oops, powtarzam się. Kawa na pusty żołądek...
różnie ludzie na coś takiego odpowiadają... Ale warto spróbować, efekty
na pewno przyniesie.

> no niestety wychodzę domu przeciętnie 5/29 i raczej rano przed wyjściem już
> mi się nie chce jeszcze wcześniej wstać i ćwiczyć ;-D Może spróbuję w soboty
> i niedziele ;-)
To całkiem dobry pomysł, jeśli pobiegasz długo to i 2 dni w tygodniu
sporo dadzą. A jeśli masz czas w tygodniu popołudniami, to też jest
odpowiednia pora. Chociaż dla mnie nie najlepsza. Ale każdy ma własne
nawyki, prawda :)

--
Mike

5. Data: 2004-05-06 11:58:05

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Lepszy ruch i dieta niż sama dieta, ale obwiam się, że lepsza dobra
> dieta i brak ruchu niż zażeranie się tłumaczone tym, że "i tak spalę

Ciało człowieka jest stworzone do ruchu, aby poddawać sie naprężeniom,
ściskaniom, skrętom, itp. i bez tego niewiele da sie osiągnąć. Wiele
procesów w organiźmie, nie tylko budowa mięśni jest wspomaganych przez ruch
ciała i proces trawienny oraz inne przemiany w organizmie też z tego
korzystają. Podczas ruchu, a raczej bardziej intensywnego wysiłku widać
dopiero jaka dieta służy, a co osłabia.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

6. Data: 2004-05-06 12:18:16

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 6 May 2004 13:31:19 +0200, na pl.misc.dieta, Michal napisał(a):

> To całkiem dobry pomysł, jeśli pobiegasz długo to i 2 dni w tygodniu
> sporo dadzą.

Może "coś", ale niewiele, bo podobno ruch choćby umiarkowany, ale
systematyczny, niemal codzienny, lepiej robi, niż wielkie wysiłki raz
kiedyś :)

--
Eva Sheers

7. Data: 2004-05-06 14:25:03

Od: Michal <m...@s...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Our newsgroup friend Trapez wrote:

> Ciało człowieka jest stworzone do ruchu, aby poddawać sie naprężeniom,
> ściskaniom, skrętom, itp.
No taaak :) Czasem jednak tęskni się do czasów, kiedy leżało się przed
TV cały dzień :) Ech ;) Łezka się w oku kręci... ;)

--
Mike

8. Data: 2004-05-06 16:43:52

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 May 2004 13:05:00 +0200, toporek <s...@p...onet.pl>
napisał:

> [...]
> itp. Tylko dieta coś da. Ale czy nie jest tak, że ćwicząc spalamy ileśtam
> kalorii i jest to lepiej niż leżeć na kanapie?

Cwiczac oczywiscie costam spalamy, ale wysilek wlozony w cwiczenia jest
dla mnie zbyt duzy co do utraty wagi.

A z tym, ze nie da nic na brzuszek, na nogi to chodzi pewnie o to, ze nie
ma cwiczen, ktore odchudzilyby tylko niektore czesci.

> Ja sama ilekroć ćwiczę
> systematycznie dłuższy czas (mam na myśli kilka miesięcy)

A jak cwiczysz?

> to widzę
> rezultaty: ładniejsza sylwetka, taka zadbana, wszystko jakoś ładniej się
> układa ;-)

Tez to widze. Ja cwiczylem silowo-obwodowo.

> Co Wy na to?

Tak jak wyzej:)

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]

9. Data: 2004-05-06 16:43:52

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 May 2004 09:44:54 +0200, kot-ka <k...@w...pl> napisał:

> nie mam nadwagi, to i nie obciążam sobie nic nadmiernie ;-D raczej
> chodzi o
> niewielką korektę sylwetki ;-)

W takim razie chyba najlepsze beda jakies treningi obwodowe:)

> a kawa może być?

Rowniez, ale ma w sobie wiecej roznych trucizn i dziala bardzo moczopednie.

10. Data: 2004-05-06 23:00:48

Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 May 2004 07:04:31 +0200, kot-ka <k...@w...pl> napisał:

> ja w sumie lubię się poruszać ;-D

ja w sumie rowniez:)

> najczęściej callanetics, a teraz jak pisałam wyżej 400 skoków na
> skakance i
> trochę ćwiczeń callanetics, najbardziej lubię te ćwiczenia i ponoć są
> bardzo
> intensywne

Poszperalm o tych cwiczeniach i dowiedzialem sie, ze te cwiczenia sluza
bardziej do wzmacniania miesni niz jako aerobik.

A jaki mozesz miec puls po cwiczeniu samego callaneticsu?

--
[S]ympatyczny:[O]gólnie: [O]ptymistyczny:[M]ało: [A]gresywny: [L]udź
szukam: Jazz Jackrabbit 1 [PC]

sniadanie przed egzaminem
ćwiczenia na uda
[MM] kotleciki owsiane
Prawie rok na prawie DO- Dieta w sporcie - dlugie
MM- sałatka grecka