[mm] gofry

1. Data: 2004-05-05 19:27:41

Temat: [mm] gofry
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy znacie moze przepis na gofry mm?
czy moga smakowac podobnie do tych niezdrowych?:) mam gofrownice i
zastanawiam sie co mozna zrobic z maki pp wykorzystujac te maszynke. moze
jakies fajne na slono?
jakies pomysly pliss:)

pozdr
Paula

2. Data: 2004-05-06 06:58:24

Temat: Re: [mm] gofry
Od: "Wiedźma" <w...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> a czy znacie moze przepis na gofry mm?
> czy moga smakowac podobnie do tych niezdrowych?:)

Znalazlam tylko taki przepis na gofry zgodne z MM:

GOFRY OWSIANE
2 szklanki wody, 2 szkl. płatków owsianych zwykłych lub "Górskich", 1
szkl. pokrojonych jabłek, 2 łyżki otrąb owsianych, 1 łyżeczka soli.
Wszystkie składniki zmiksować razem. Piec w gofrownicy posypując
nasionami lnu, słonecznika lub sezamu.

ale nie mam pojecia, jak beda smakowac. Wydaje mi sie, ze raczej inaczej
niz takie prawdziwe:-)

pzd. Wiedzma

3. Data: 2004-05-06 07:32:21

Od: Taarna <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-06 08:58, Użytkownik Wiedźma napisał:

> [...]
> nasionami lnu, słonecznika lub sezamu.
>
> ale nie mam pojecia, jak beda smakowac. Wydaje mi sie, ze raczej inaczej

Ale fajny przepis:) Dzieki, już wiem, co dziś będzie na podwieczorek:)

Pozdrowienia
T.

4. Data: 2004-05-06 18:47:49

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasionami lnu, słonecznika lub sezamu.
>
> ale nie mam pojecia, jak beda smakowac. Wydaje mi sie, ze raczej inaczej

bardzo pyszne!! ja jeszcze dodalam troche fruktozy i proszku do pieczenie i
zamiast jablek, ktorych nie mialam, dodala sliwki. Chociaz zabraklo mi na to
jakiegos dobrego dzemiku:)
polecam przepis!
ale nadal licze, ze ktos znajdzie taki na make pp.
pozdr
Paula

gofry i kalorie
ćwiczenia